Pitääkö miestä runkatessa tai suihin otettaessa liikuttaa jotain peniksessä vai vaan kättä...??
miehen suihinotto
17
7418
Vastaukset
- kiltti tyttö
teepä näin..(tästä ainakin minun mieheni tykkää)
ensin maistelet ja hellästi"näykit" penistä pikkuhousujen läpi.sitten varovasti riisut hieman housuja, suutelet ja kielellä hieman hyvailet jäykistyvää kullia.hyväilet kädellä palleja ja hieman vielä suutelet kyrpää lisää. kun tunnet että kyrpä on täysin jäykistynyt niin kielellä hyväilet kyrvän kärkeä. varovasti hivutat kyrpää vähän matkaa suuhun ja nuolet taas kärkeä.ota sitten kyrvästä koko kädellä hellästi kiinni ja hyvin varovasti laitat kyrvän kosteaan suuhusi.hyväile kyrpää edes takaisella liikkellä, suulla ja kädellä hellästi, välillä kyrvän kärkeä (pelkästään)hyväillen.(kyrvän täytyy olla todella kostea että suihin otto tuntuu hyvälle)liikuta suuta ja kättäsi hellästi edestakaisin välillä hieman tiukentaen otetta ja imua.kun hyväillessä tuut kohti kyrvän kärkeä, kokeile hieman imeä sitä,hellästi ja kevyesti.loppua kohden tahti kiihtyy sinulla miehellä ,kun miehestäsi alkaa tuntua todella hyvältä..
(meillä toimii ainakin todella loistavasti.)- Anonyymi
tuo toimi ainakin mun kuski kaverilla kukaan mies ei ollut ottanut suihin ennen mua joutu ajaan parkkiin
- Anonyymi
Mistä tiedät onko kova vaiko eikö koitat kuinka helposti kääntyy taipuu keskeltä yleisimmin mitä isompi mulkku ni sen suuremmalla todennäköisyydellä sen saa vain puolikovaksi
- kunnolla
ja lopuksi juuri kun on lähdössä niin sujauta sormi peppuun! TOIMII!!!
- Miäs
... no tuota eipä kait siinä muuta liikuteltavaa ole kuin esinahka ja kivekset. Molempia voi "liikutella" :-)
- kotivastaaja
Penis ON herkkä. Peniksen terskan alapuolinen kärki on kuin naisen klitoris.
Kun imee, imee myös kunnolla eli ns. posket lommolla, sillä vain silloin imeminen on imemistä. Silloin suu on ikäänkuin pillu, eikä mikään tyhjiöpumppu ;)
Kieli on tärkeä eli kun penis on suussa, hangata kieltä terskan alapuolta vasten ja myös pyörittää kieltä terskan ympärillä.
Peniksen lutkuttamisessa eli imuttamisessa hyvä pitää erilaisa rytmejä, välillä syvään vetoja, jolloin samalla voi kädellä tehdä runkkausliikettä (se antaa myös hengähdysaikaa eli ei aina tarvitse kokoajan imuttaa, vaan voi vain runkata), mutta suurin naitinto tulee juuri terskan imemisestä kieltä käyttäen, nopeaa terskan lutkuttamista ja välillä sitä syvää.
Välillä voi myös nuolla koko peniksen vartta ja kiveksiä, mutta pääpaino siinä terskan alapäässä.
JA, luonnollisesti mies erittää koko ajan ja se ei ole vaarallista/pahanmakuista ja miehen suurin nautinto on orgasmi eli siemensyöksy ja mies odottaa laukemaisen hetkellä naisen ottavan suuhunsa. Jos sitä ei tapahdu, se on sama kuin mies lopettaa naista kiihottasessaan juuri sillä hetkeellä kun nainen on saamaisillaan orgasmin, ja sehän ei tunnu kivalta.
Harvalta mieheltä spermaa tulee niin paljon, että se tuntuisi öklöltä, ja muutenkin päin vastoin sperma on luonnollinen/terveellinen kehon erite. Jos joku kuvittelee olevansa niin taitava, että todella kuvittelee anatavansa miehelleen "sen täyden nautinnon" ensin hiukan härnäämällä suullaan ja sitten runkkaamalla loput, niin 1) nainen on miestään pettävä pelkuri ja 2) mies on luuseri, joka ei uskalla vaatia kunnon suihinottoa.- ekakertalainen
Mutta entäs sit just sillä hetkellä kun mieheltä tulee? Mitä sillon pitää tehdä? Oon käsittäny että sillon ei pitäs ainakaan runkata, ainakaan kovaa, ja jos imee, niin pitäs imeä ihan varovasti? Vai mitenkä? Harmittaa jos ratkaisevalla hetkellä möhlii koko homman :/
- sama
ekakertalainen kirjoitti:
Mutta entäs sit just sillä hetkellä kun mieheltä tulee? Mitä sillon pitää tehdä? Oon käsittäny että sillon ei pitäs ainakaan runkata, ainakaan kovaa, ja jos imee, niin pitäs imeä ihan varovasti? Vai mitenkä? Harmittaa jos ratkaisevalla hetkellä möhlii koko homman :/
Niin ja sit vielä hampaat? Mitä helvettiä teen hampaille?? Sattuuks se hirveesti jos hampaat osuu vahingossa terskaan tai varteen, miten sen välttää? Pitääkö huulet viritellä jotenki hampaiden päälle?
Hitto kun oon ihan paineissa :/ oon kyl ottanu joskus suihin mut kukaan ei oo lauennu suuhun ja varmaan just siks kun EN OSAA ja nyt kyl tahtosin onnistua niin et mies laukeis... (huokaus) - sama
sama kirjoitti:
Niin ja sit vielä hampaat? Mitä helvettiä teen hampaille?? Sattuuks se hirveesti jos hampaat osuu vahingossa terskaan tai varteen, miten sen välttää? Pitääkö huulet viritellä jotenki hampaiden päälle?
Hitto kun oon ihan paineissa :/ oon kyl ottanu joskus suihin mut kukaan ei oo lauennu suuhun ja varmaan just siks kun EN OSAA ja nyt kyl tahtosin onnistua niin et mies laukeis... (huokaus)..entäs tahti?? Pitääkö "tahtia" koko ajan ikäänkuin kiihdyttää? Ja miten se tapahtuu, liikuttamalla nopeemmin esinahkaa kädellä vai suuta? Vai oisko vaan helpompi kysyä että MITEN KÄMMÄÄT koko homman...
- ootko
sama kirjoitti:
..entäs tahti?? Pitääkö "tahtia" koko ajan ikäänkuin kiihdyttää? Ja miten se tapahtuu, liikuttamalla nopeemmin esinahkaa kädellä vai suuta? Vai oisko vaan helpompi kysyä että MITEN KÄMMÄÄT koko homman...
joku 10vuotias.sä liikutat suuta ja päätäsi etkä kädellä pidä ku juuresta.....
- Anonyymi
sama kirjoitti:
Hitto kun oon ihan paineissa :/ oon kyl ottanu joskus suihin mut kukaan ei oo lauennu suuhun ja varmaan just siks kun EN OSAA ja nyt kyl tahtosin onnistua niin et mies laukeis... (huokaus)joillekkin tuo pikku raatelu hampailla tekee vaan hyvää keskeyttää laukeemisen molempi parempi
- Anonyymi
Imut
- Anonyymi
Onko kokemusta kullin ihmisestä intissä?
- Anonyymi
kyllä kavereilta sai imee tupakki paikalla ennen yötä
- Anonyymi
kyllä siinä imiessä huomaa mikä hyvää tekee
- Anonyymi
Itse kun otan suihin käsi rukkaa kaverin kyrvän vartta samaan tahtiin kun kyrvän terskaa imen huulteni välissä. Tunne imettäjällä kuin koko kyrpää imisin jos iso kaverilla kokonaan vaikeeta pelkällä suulla käsitellä. T. Kokenut imijä 60v
- Anonyymi
Ei tuo auta vaikka noita täällä kyseletkin joka mieheltä joudut silti erikseen kyseleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959