metallica saanut oikein oman palstan.
voisin alkaa haukkumaan bändiä ihan vaan sen takia että saataisiin heti kunnon kahinat pystyyn, mutta taidan jättää tän viestin nyt vaille tän suurempaa ideaa.
stay heavy.
ohhoh.
5
1316
Vastaukset
- pink.triangle
Varmaan siks että siitä jauhetaan niin paljon. Hyvä kuitenki.
- dasads
joo kun täällä kerran on metallica, ihmettelen vaan että missä on lähes yhtä suosittu maiden...
- Bruce
Joo onhan Iron Maidenkin kova, mut ei lähelläkkään METALLICAA. Run To The Hills ja Number Of The Beast on KOVIA.
- Hevijässikkä
ja samalla kertoisit itsestäsi sen, ettet osaa hyväksyä muiden musiikkimakua, etkä keskustella asiallisesti... tosin kun kävin katsomassa profiilisi niin näytitkin juuri sellaiselta pissikseltä, jolta kyseistä käytöstä voisi odottaa.
Makunsa kullakin. En minäkään mene toisten bändien palstoille haukkumaan niitä, vaikken niistä pitäisikään. - Nimetön
Todella nerokasta sanoa jotain ja olla sanomatta samalla. Tulee mieleen entinen vaimo. Miksiköhän olen nyt yksin niin onnellinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303878
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131859Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671115Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841