metallica saanut oikein oman palstan.
voisin alkaa haukkumaan bändiä ihan vaan sen takia että saataisiin heti kunnon kahinat pystyyn, mutta taidan jättää tän viestin nyt vaille tän suurempaa ideaa.
stay heavy.
ohhoh.
5
1297
Vastaukset
- pink.triangle
Varmaan siks että siitä jauhetaan niin paljon. Hyvä kuitenki.
- dasads
joo kun täällä kerran on metallica, ihmettelen vaan että missä on lähes yhtä suosittu maiden...
- Bruce
Joo onhan Iron Maidenkin kova, mut ei lähelläkkään METALLICAA. Run To The Hills ja Number Of The Beast on KOVIA.
- Hevijässikkä
ja samalla kertoisit itsestäsi sen, ettet osaa hyväksyä muiden musiikkimakua, etkä keskustella asiallisesti... tosin kun kävin katsomassa profiilisi niin näytitkin juuri sellaiselta pissikseltä, jolta kyseistä käytöstä voisi odottaa.
Makunsa kullakin. En minäkään mene toisten bändien palstoille haukkumaan niitä, vaikken niistä pitäisikään. - Nimetön
Todella nerokasta sanoa jotain ja olla sanomatta samalla. Tulee mieleen entinen vaimo. Miksiköhän olen nyt yksin niin onnellinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645200Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672415- 2622362
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191634Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191468Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491058- 891016
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v13983- 66937