metallica saanut oikein oman palstan.
voisin alkaa haukkumaan bändiä ihan vaan sen takia että saataisiin heti kunnon kahinat pystyyn, mutta taidan jättää tän viestin nyt vaille tän suurempaa ideaa.
stay heavy.
ohhoh.
5
1294
Vastaukset
- pink.triangle
Varmaan siks että siitä jauhetaan niin paljon. Hyvä kuitenki.
- dasads
joo kun täällä kerran on metallica, ihmettelen vaan että missä on lähes yhtä suosittu maiden...
- Bruce
Joo onhan Iron Maidenkin kova, mut ei lähelläkkään METALLICAA. Run To The Hills ja Number Of The Beast on KOVIA.
- Hevijässikkä
ja samalla kertoisit itsestäsi sen, ettet osaa hyväksyä muiden musiikkimakua, etkä keskustella asiallisesti... tosin kun kävin katsomassa profiilisi niin näytitkin juuri sellaiselta pissikseltä, jolta kyseistä käytöstä voisi odottaa.
Makunsa kullakin. En minäkään mene toisten bändien palstoille haukkumaan niitä, vaikken niistä pitäisikään. - Nimetön
Todella nerokasta sanoa jotain ja olla sanomatta samalla. Tulee mieleen entinen vaimo. Miksiköhän olen nyt yksin niin onnellinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222