Harvoin sitä hämmentyy mutta tänään kävi niin.
Sulla on todella kauniit silmät
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä väriset?
- Anonyymi
Ruskeat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskeat.
Sopii moneen.Muita tuntomerkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskeat.
Mun silmät näyttää huonossa valossa ruskeilta ja ne oikeasti pähkinänruskeat eli väri näyttää vähän vaihtelevan valaistuksen vaihtuessa.
Tollaiset
https://piilari.info/wp-content/uploads/pahkinanruskeat-silmat.jpg
Pupilli vaaleanruskea ja mitä lie sinistä, harmaata, vihreää ulompana. - Anonyymi
Minulla on tuollaiset kuvan silmät. Sinistä ei ole yhtään silmissäni. Eräällä työtoverilla on ruskeat silmät, mutta silmän ulkoreunassa on vihreää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun silmät näyttää huonossa valossa ruskeilta ja ne oikeasti pähkinänruskeat eli väri näyttää vähän vaihtelevan valaistuksen vaihtuessa.
Tollaiset
Pupilli vaaleanruskea ja mitä lie sinistä, harmaata, vihreää ulompana.Hänellä voi olla kyseisen väriset silmät mutta siinä valaistuksessa arvoisin että pähkinä oli värinä mutta ruskeilta näyttivät kuitenkin. Laitetaan nyt noihin muihin tuntomerkkeihin että hänellä oli jotain valkoista päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä voi olla kyseisen väriset silmät mutta siinä valaistuksessa arvoisin että pähkinä oli värinä mutta ruskeilta näyttivät kuitenkin. Laitetaan nyt noihin muihin tuntomerkkeihin että hänellä oli jotain valkoista päällä.
Siis joku vaate valkonen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis joku vaate valkonen?
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Työtakkiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtakkiko?
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Kokonaan valkoisissa vai onko housut eri väriä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaan valkoisissa vai onko housut eri väriä?
Housut eriväriset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housut eriväriset.
Olisko mustat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko mustat?
En tarkkaan muista oliko mustat vai siniset.
- Anonyymi
Summa summarum.. kaunis, kauniit ruskeat silmät omaava nainen ( samalta? ) työpaikalta jossa käytössä valkoinen työtakki. Housut mustat tai siniset.
Tähän mennessä natsaa.
Tiedätkö naisen nimen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Summa summarum.. kaunis, kauniit ruskeat silmät omaava nainen ( samalta? ) työpaikalta jossa käytössä valkoinen työtakki. Housut mustat tai siniset.
Tähän mennessä natsaa.
Tiedätkö naisen nimen?Ei olla samassa työpaikassa.
- Anonyymi
Missä näit niitä silmiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit niitä silmiä?
Hänen työpaikalla.
- Anonyymi
Millä alalla kyseinen nainen työskentelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä alalla kyseinen nainen työskentelee?
Terveydenhoitoalalla.
- Anonyymi
Huti. Ehkä hän löytyy vielä. Tsemppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveydenhoitoalalla.
Kuvailus perusteel lääkäri? 🤒
- Anonyymi
Ei niitä lääkäreit potilaat kiinnosta siin mielesä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollaiset
Pupilli vaaleanruskea ja mitä lie sinistä, harmaata, vihreää ulompana.Olen siis mies minä joka kirjoitti tämän 12.9.2019 18:18 viestin.
Sori kun huutelin siihen väliin ja sitten joku trolli kävi sun päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä lääkäreit potilaat kiinnosta siin mielesä..
Ihmisiä lääkäritkin ovat. Miksi ei lääkäritkin voisi ihastua tai rakastua.
- Anonyymi
Kiitti:) ne on ne nacked eyes!
- Anonyymi
Sitä saanut kuulla koko pienen elämäni. Mitään muuta kaunista minussa ei olekkaan.
Joskus näkee kun mies sulaa katseeni voimasta. Ja näin kävi taas tänään. Mutta jos oli mulle niin kiitos. Oli kaunis aloitus.- Anonyymi
Kyllä hän on todella kaunis muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän on todella kaunis muutenkin.
Sitäkin kuullut aikaisemmin. Silti en usko olevani kaunis. En halua uskoa. Ulkoinen kauneus tekee usein ihmisestä sisäisesti ruman. Toki poikkeuksia on.
Olen mieluummin sisäisesti kaunis.
Eikä ulkonäkö ole minulle mikään proriteetti - en pahemmin välitä siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin kuullut aikaisemmin. Silti en usko olevani kaunis. En halua uskoa. Ulkoinen kauneus tekee usein ihmisestä sisäisesti ruman. Toki poikkeuksia on.
Olen mieluummin sisäisesti kaunis.
Eikä ulkonäkö ole minulle mikään proriteetti - en pahemmin välitä siitä.Tiedäthän että kauneus on muutakin kuin ulkonäkö esim. Tyyli puhua ja hymyillä, tietyt eleetkin tekevät kauniiksi. On paljon asioita jotka tekevät naisesta kauniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedäthän että kauneus on muutakin kuin ulkonäkö esim. Tyyli puhua ja hymyillä, tietyt eleetkin tekevät kauniiksi. On paljon asioita jotka tekevät naisesta kauniin.
Totta puhut. Tärkeää on myös miten liikkuu, koko olemus, se jokin luonnollinen säteily, joka vaan tulvii ympärillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut. Tärkeää on myös miten liikkuu, koko olemus, se jokin luonnollinen säteily, joka vaan tulvii ympärillään.
Totta. Olen itse harjoitellut naisellisia liikkeitä, kun kaikki liikkuminen on hidastunut. Minusta minulla on nyt oikein laiskat, elegantit ja perin juurin naiselliset, hitaat liikkeet ja eleet. Näiden hiomiseen on ollut aikaa ja minusta on tullut mestari niissäkin.
- Anonyymi
Mene ruikuttamasta. Kysy joko vaimo on herännyt.
- Anonyymi
Ei ole vaimoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaimoa.
Älä ulise. Vaimoa pettämässä palstalla.
- Anonyymi
Työ te vaan puhutte kauniista ja upeista silmistä, miksei vois sanoa että sinulla on todella upeat hampaat 😂😂😂😂😂😂😂 sais vaihtelua keskusteluihin.
- Anonyymi
Tai kauniit varpaat tai korvat😂.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82982632Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682