Fiksi ihminen menee muaalle eikä haast riitaa

Anonyymi

Tämä todistaa että plastan persukriittinen häirikkö ei voi olla kovinkaan fiksu ihminen tai on mahdollisesti jälkeenjäänyt, koska oikeasti fiksu ihminen ei hakeudu sinne missä ihmiset ovat erimieltä hänen kanssaa, vaan fiksu ihmine hakeutuu omiensa ja hengenheimolaistensa pariin viihtymään.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tulin palstalle, jotta voisin tutustua persuihin.

      Ihan hirveitä ihmisiä ne on!
      Varmaan ne on myös rumia ja haisee kuselle.

      • Anonyymi

        Ok. no mene sitten pois ja lopeta ahdistelu. Vaikutat itse täysin asiattomalta ja epämiellyttävältä ihmiseltä. Mene omiesi pariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. no mene sitten pois ja lopeta ahdistelu. Vaikutat itse täysin asiattomalta ja epämiellyttävältä ihmiseltä. Mene omiesi pariin.

        Kyllä tommonen asenne vaikuttaa ihmisiin. Eivät varmasti äänestä persuja.


      • Anonyymi

        Ne on pummeja ja kerjalaisia kaikki. Haluais vaan elää muiden ihmisten rahoilla. Se on heidän koko "aate"


    • Anonyymi

      Töissä sanottiin, että te olette kaikki natseja. Jos joku ei teistä ei tykkää, se ajetaan joukolla pois. Missään ei saa enään keskustella.
      Taitaa olla paska puolue koko PS, kun elätte kaikki omassa mailmassa.

      • Anonyymi

        -1


      • Anonyymi

        Elähtän sinäkin omassa maailmassasi. Miksi ei persu saisi elää vapaasti omassaan ja luoda itselleen sellaisen maailman kun tahtoo?


      • Anonyymi

        Hallituksen touhu on yhtä haihattelua. Sekasortoiset ihmiset eivät osaa ymmärtää, kuinka mikäkin asia on vakava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksen touhu on yhtä haihattelua. Sekasortoiset ihmiset eivät osaa ymmärtää, kuinka mikäkin asia on vakava?

        Se on ku kersat ja vajaaälysetki saa äänestää


    • Anonyymi

      Me perussuomalaiset ollaan parhaita!

      • Anonyymi

        Perhaat tunarit ikinä!


      • Anonyymi

        Sinun Mestari on minun pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun Mestari on minun pelle.

        Työnjohtajaa sanotaan työmaalla aina Mestariksi. Tietäisit sen jos olisit edes joskus ollut kunnon töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnjohtajaa sanotaan työmaalla aina Mestariksi. Tietäisit sen jos olisit edes joskus ollut kunnon töissä.

        Ainoastaan duunareilla on mestari. Tietäisit sen, jos olisit käynyt kouluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan duunareilla on mestari. Tietäisit sen, jos olisit käynyt kouluja.

        Ainoastaan duunareilla on pomo. Tietäisit sen, jos olisit käynyt kouluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan duunareilla on pomo. Tietäisit sen, jos olisit käynyt kouluja.

        Missäs kouluissa sellaista opetetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan duunareilla on pomo. Tietäisit sen, jos olisit käynyt kouluja.

        Sielä porvari koulussako? Missä on Suomen Porvariopisto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielä porvari koulussako? Missä on Suomen Porvariopisto?

        Sielä koulussako? Missäs kouluissa sellaista kivapuhetta opetetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielä koulussako? Missäs kouluissa sellaista kivapuhetta opetetaan?

        Missä koulussa? Mistä minä tietäisin missä työväki käy koulunsa? Minä olen käynnyt vain porvarikoulun.


      • Anonyymi

        Där i skolan? I vilka skolor undervisas denna typ av oförskämd tal?


    • Anonyymi

      Taas meni duunareiden päivä kännykkää räplätessä.

    • Anonyymi

      Lopetetaan riitely ja tehdään kompromissi.
      Persuilla on Mestaripelle.

      • Anonyymi

        Okei. oliko vielä jotakin muuta sangen hyödyllistä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe