Persut ja moottoripyöräjengit

Anonyymi

31

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto, eli United tenavasurihood on lakkautettava välittömästi!!

      • Anonyymi

        💪🏼😎TerminaattoriPersu💪🏼😎 siivoo tollasen roskasakin pois


    • Anonyymi

      Näkyy vasemmistolla olevan hyvin tiiviit yhteydet rikollisjengeihin.
      Onhan pääministerikin tuomion saanut rikollinen.

      Hänhän johtaa demariHCjengiä, jonka rikoksista saa joka päivä lukea lehdistä.

      • Anonyymi

        Persut ovat Suomen rikollisten ja rasistien poliittinen siipi. Tilastot kertovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat Suomen rikollisten ja rasistien poliittinen siipi. Tilastot kertovat.

        Entäs Persujen poliisi kansanedusajat Niemi ja Packalén, Mikä siipi se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat Suomen rikollisten ja rasistien poliittinen siipi. Tilastot kertovat.

        Ne samat tilastot kertovat myös että Persuisssa on myös eniten yrittäjiä ja poliiseja. Et oo tainnu edes lukee mitään tilastoja joten meeppä kersa muualle valehteemaan.


    • Alkaa mennä jo palstahäiriköllä koomisuuden puolelle tuo häiriintynyt aloitusten tehtailu. Hätä pitää olla palstahäiriköllä suuri, mutta mikä se hätä mahtaa olla ? Hän saa olla 24/7/12 kotonaan rustaamassa näitä valheellisia juttujaan Perussuomalaisista palstalle, ja me työssä käyvät maksamme hänen elättämisensä, ja siltikään hän ei ole tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Muistan, kun persut aikoinaan liitettiin rikollisjärjestöihin. Se oli suuri ihmettelyn aihe.
      Nykyään persut osaavat pitää matalaa profiilia yhteyksistään. Ymmärtääkseni Kulmunin mainitsema persujen "pimeä puoli" oli juuri viittaus rikolliseen toimintaan.

      • Anonyymi

        Persuissa on myös monta poliisi kansanedustajaa. Miksi et liitä persuja poliiseihin? Vai olisiko se liian ristiriitaista kun on liittäny liivijengeihin ja uusnatseihin. Eikö ookki harmi ku kaikkia persuja ei voi lattaa mitenkään samaan lokeroon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuissa on myös monta poliisi kansanedustajaa. Miksi et liitä persuja poliiseihin? Vai olisiko se liian ristiriitaista kun on liittäny liivijengeihin ja uusnatseihin. Eikö ookki harmi ku kaikkia persuja ei voi lattaa mitenkään samaan lokeroon?

        Siellä missä roistot, siellä poliisit.

        Muistaakseni yksi poliisi lähti persuista ovet paukkuen.


    • Anonyymi

      Persut eivät pysy kaksipyöräisillä pystyssä ilman apupyöriä. Mopojengit vittaavat enemmän kokoomuksen suuntaan.

      • Anonyymi

        Teukan kannatti sammua mopokerholle. Palkkiona mepin hillotolppa Pyrsselissä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Maassa maan tavalla vaativat mopopersut.


    • Anonyymi

      Ville Tavio oli, ennen kansanedustajaksi valintaa, hyvin käytetty liivijengien puolustusasianajajana.

      • Anonyymi

        Kommarit ja liivijengit omaavat saman ideologian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommarit ja liivijengit omaavat saman ideologian.

        Hyvä yritys päästä Suomen tyhmimmäsi mieheksi Siitä on teillä persuilla kyllä kova kilpa. Ennustan välieriin pääsyä, mutta en takaa loppukilpailupaikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys päästä Suomen tyhmimmäsi mieheksi Siitä on teillä persuilla kyllä kova kilpa. Ennustan välieriin pääsyä, mutta en takaa loppukilpailupaikkaa.

        Uskon kyllä, että voitat kisan, olet jo moneen kertaan todistanut tyhmyytesi.

        😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣 😁😂🤣😂😁🤣😂🤣😁


      • Anonyymi

        💪🏼😎TerminaattoriPersu on Viikinki!!💪🏼😎


    • Anonyymi

      Muutama tutkiva journalisti saattaa olla jo asialla.....

    • Anonyymi

      Kova on hinku moottoripyöräjengeihin, mutta ruuttamopolla ei pääse kuin siivousrätiksi. Sammuneella Hakkaraisellakin pyyhittiin jengin kerhotilan lattia.

    • Anonyymi

      Netti on täynnä juttuja siitä kuinka ps-edustaja Hakkarainen sammui milloin mihinkin.
      Teukka voi hyvinkin ottaa seuraavaksi vaalilauseekseen:

      Sammumalla päättäjän paikalle, perussuomalaisissa se on mahdollista!

    • Anonyymi

      Niin natsimarsseille kuin mopokerhoillekin persut joutuvat omien selitystensä mukaan aina "vahingossa, sattumalta ja ohimennen piipahtamaan".

      Uskokoon ken tahtoo.

      Sammumalla senaattoriksi - SS - peruSS

    • Anonyymi

      Kauheaa!!!

    • Anonyymi

      💪🏼😎TerminaattoriPersu on Viikinki!!!💪🏼😎

    • Anonyymi

      Edes navajopäälliköllä ei ollut niin paljon sulkia "hatussa" kuin keskiverto rötösperssulla on???

      • Anonyymi

        Paljos sillä RötösAntilla on päässä???

        Suomi on rikollisvasureiden johtama!!!!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe