Mä en oo vuosiin ihastunut kehenkään ja nyt kävi näin. Se nauraa aina hervottomasti mun törkeän avoimille flirteille ja kerran kun jonotin ja välissä oli jtn 4-5 ihmistä, se näki mut ja rupes hulluna rumnuttelemaan käsillä. Sit ku välissä oli jtn 2 ihmistä ja meidän katseet kohtasi niin se laski pään alas ja pidätteli hymyä. Myös kerran ku jonotin kassalla ja se näki mut, niin kiireellä kävi hakemassa toisen kassan avaimen ja juoksi avaamaan kassan, vaikka jonoa ei ollut paljoa 😅 mutta hitto, mä oon ite loppupeleissä niin nössö, etten kehtaa läväyttää mun numeroo sille ja sanoo call me baby 🙈 mut miten mä voisin varmistaa, että onko tää molemmin puolista, ku se on kuitenkin mun vakio kauppa niin en haluaisi että asiointi menis oudoksi, jos se ei oliskaa kiinnostunut.. Vinkkejä? T nössö misu
Ihastunut kaupan mies myyjään :DD
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686154- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46914Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714