mun rakkaus ja intohimo sua kohtaan, ku viesti meni poistoon :D
Jollekin oli liikaa
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti, mutta kenelle se oli tarkoitettu. Nuorelta naiselta nuorelle miehellekö.
- Anonyymi
Mistä joku tietää kuka kirjoitti. Jos otaksuu tietävänsä olikohan jommankumman puoliso? Mikäli sellaiset on.
- Anonyymi
Nuorena rakkauden palo roihuaa, vanhempana osataan hillitä mielen myrskyt. Eivät kuulu yleisille palstoille.
- Anonyymi
Höpö höpö. Miksi tunteita ei saisi tuntea ja ilmaista? Jos toinen ei tunne samoin, on osattava hillitä tunteita siihen suuntaan monessa tilanteessa tietenkin. Mitä järkeä palstalla on suppressoida tunteitaan, siis lähinnä itselleen? Ei tunteiden kieltäminen ole hyvä asia. Ei ne sillä poistu, eikä tunteilleen mitään voi.
Jos tämä on ainoa lava tuoda tunteita ulos, se varmasti tekee hyvää purkaa vapaasti sydäntään. Silloin kun sydän roihuaa, mutta vastakaikua ei tule tai esim. moraalisista syistä tunteita ei halua tunteita kertoa, on varmasti paljon parempi käsitellä tunteita jotenkin ”ääneen”, edes anonyyminä.
t. Riittävän vanha, keski-ikäinen, roihuamaan vapaasti
- Anonyymi
Oliko mieheltä naiselle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597