Mies ei ha

Anonyymi

lua nuolla eikä sormettaa. Siltä otan suihin Ja annan molempiin

22

608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin sitä tehdä mitä hän ei halua, milloin tavataan?

• millainen kaveri olet?

• Anonyymi

Olen vanhempi mies kiinteä vartalo, osan pitää salaisuuden!

• nuolemin on todella ihanaa touhua, löytyispä kiva nainen ketä nuolla oikein kunnolla

• Anonyymi

Missä päin asustat tääl olis 40 varattu rakastan nuolemista loppuun asti

• Anonyymi

Täällä olis 48v varattu innokas nuolemaan Uudeltamaalta

• Moi. 38v mies uudeltamaalta vois auttaa!

• Anonyymi

Sopisit hyvin mun alleni. Kyllä klittaa hellästi siitä huulia maistellen ja vähän kakkosen ympäri kiertää kielellä.

• Mulle kyllä maistuis. Nuolisin mielelläni. No problemo

• Anonyymi

Maistuis kyllä, parasta kun nainen kiemurtelee nuollessani, 28v mies keski-suomesta, jos on halukkaita niin rohkeesti vaan, et tule pettymään.

Oon 181cm 78kg.

• Anonyymi

Nuoleminen ja sormettaminen on ihanaa kun voi samalla seurata kuinka nainen nauttii

• Väärä mies, minä haluan...

• Anonyymi

Onhan nämä tähän kuin niin moniin muihinkin vastaaviin ketjuun tulevat tarjoukset lievästikin ilmaisten outoja.

Avaajasta ei ole hajuakaan millainnen nainen hän on, voi olla siisti ja maukavan haluttava, sekä ihmisenä mielyttävä .... tai sen totaalinen vastakohta. Henkilökemioiden kohtaamisesta ei hajuakaan.

Silti paikalle ilmaantuu kuin partiopoikia ja hyvin lyhyiden sanailujensa mukaan oitis valmiina puuhaan.

• Samaa ihmettelen välillä itsekin

• Anonyymi

tule luokseni nuolen sinut taivaisiin saat nuolla kulliani ja sormettaa peräreikääni minä olisin kyllä halukas paneen molempiin reikiin pidän sinua huolella hyvänä tule nauttimaan kanssani olen sinulle hellä

• Nuoleminen on yksi mielipuuhiani.Viihdyn hyvin sen homman parissa.Nuolen pyllynreiänkin mielelläni ja työnnän kieltä sinne.Nami.slurps.😋

• kerro mistäpäin olet rakastan nuolemista

• Anonyymi

Olemme harjoitelleet mieheni kanssa ja nyt hän jo nuolee kohtuu hyvin. Joten hyvältä näyttää. Taisin huolestua aivan suotta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olemme harjoitelleet mieheni kanssa ja nyt hän jo nuolee kohtuu hyvin. Joten hyvältä näyttää. Taisin huolestua aivan suotta.

Hyvä juttu nauttikaan toisistanne kaikessa rauhassa, oppia voi pikkuhiljaa paremmaksi ja tulla vaikka mestariksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Pillun nuoleskelu on sellaista hommaa, että joskus se vaatii hieman karkaistumista. Siellä peiton alla touhutessa meinaa joskus loppua ilma ja happi, ja joskus on tunkkaisempaa, kuin toisinaan. Kokemuksen kautta oppii, että ei ole niin nöpönuukaa. Komenna vaan miestäsi nuolemaan, pian se nuolee koko jalkoväliin.

• kameli kirjoitti:

Pillun nuoleskelu on sellaista hommaa, että joskus se vaatii hieman karkaistumista. Siellä peiton alla touhutessa meinaa joskus loppua ilma ja happi, ja joskus on tunkkaisempaa, kuin toisinaan. Kokemuksen kautta oppii, että ei ole niin nöpönuukaa. Komenna vaan miestäsi nuolemaan, pian se nuolee koko jalkoväliin.

Minä nuolen naista koska olen mies ja peiton alla ei pidä nuolla peitto sivuun ja mennään jalkojen väliin nuolemaan hyvännäköistä kosteaa pillua, loppuun asti.

• aarta kirjoitti:

Minä nuolen naista koska olen mies ja peiton alla ei pidä nuolla peitto sivuun ja mennään jalkojen väliin nuolemaan hyvännäköistä kosteaa pillua, loppuun asti.

Joskus joutuu talvella menemään peiton alle, jos neidolla on kylmä

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      139
      2747
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      321
      1857
    3. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1549
    4. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      35
      1458
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      41
      1257
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      1006
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      984
    8. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      275
      982
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      896
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      885
    Aihe