Mies ei ha

Anonyymi

lua nuolla eikä sormettaa. Siltä otan suihin Ja annan molempiin

22

577

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin sitä tehdä mitä hän ei halua, milloin tavataan?

    • millainen kaveri olet?

    • Anonyymi

      Olen vanhempi mies kiinteä vartalo, osan pitää salaisuuden!

    • nuolemin on todella ihanaa touhua, löytyispä kiva nainen ketä nuolla oikein kunnolla

    • Anonyymi

      Missä päin asustat tääl olis 40 varattu rakastan nuolemista loppuun asti

      • Anonyymi

        Täällä olis 48v varattu innokas nuolemaan Uudeltamaalta


    • Moi. 38v mies uudeltamaalta vois auttaa!

    • Anonyymi

      Sopisit hyvin mun alleni. Kyllä klittaa hellästi siitä huulia maistellen ja vähän kakkosen ympäri kiertää kielellä.

    • Mulle kyllä maistuis. Nuolisin mielelläni. No problemo

    • Anonyymi

      Maistuis kyllä, parasta kun nainen kiemurtelee nuollessani, 28v mies keski-suomesta, jos on halukkaita niin rohkeesti vaan, et tule pettymään.

      Oon 181cm 78kg.

    • Anonyymi

      Nuoleminen ja sormettaminen on ihanaa kun voi samalla seurata kuinka nainen nauttii

    • Väärä mies, minä haluan...

    • Anonyymi

      Onhan nämä tähän kuin niin moniin muihinkin vastaaviin ketjuun tulevat tarjoukset lievästikin ilmaisten outoja.

      Avaajasta ei ole hajuakaan millainnen nainen hän on, voi olla siisti ja maukavan haluttava, sekä ihmisenä mielyttävä .... tai sen totaalinen vastakohta. Henkilökemioiden kohtaamisesta ei hajuakaan.

      Silti paikalle ilmaantuu kuin partiopoikia ja hyvin lyhyiden sanailujensa mukaan oitis valmiina puuhaan.

      • Samaa ihmettelen välillä itsekin


    • Anonyymi

      tule luokseni nuolen sinut taivaisiin saat nuolla kulliani ja sormettaa peräreikääni minä olisin kyllä halukas paneen molempiin reikiin pidän sinua huolella hyvänä tule nauttimaan kanssani olen sinulle hellä

    • Nuoleminen on yksi mielipuuhiani.Viihdyn hyvin sen homman parissa.Nuolen pyllynreiänkin mielelläni ja työnnän kieltä sinne.Nami.slurps.😋

    • kerro mistäpäin olet rakastan nuolemista

      • Anonyymi

        Olemme harjoitelleet mieheni kanssa ja nyt hän jo nuolee kohtuu hyvin. Joten hyvältä näyttää. Taisin huolestua aivan suotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme harjoitelleet mieheni kanssa ja nyt hän jo nuolee kohtuu hyvin. Joten hyvältä näyttää. Taisin huolestua aivan suotta.

        Hyvä juttu nauttikaan toisistanne kaikessa rauhassa, oppia voi pikkuhiljaa paremmaksi ja tulla vaikka mestariksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme harjoitelleet mieheni kanssa ja nyt hän jo nuolee kohtuu hyvin. Joten hyvältä näyttää. Taisin huolestua aivan suotta.

        Pillun nuoleskelu on sellaista hommaa, että joskus se vaatii hieman karkaistumista. Siellä peiton alla touhutessa meinaa joskus loppua ilma ja happi, ja joskus on tunkkaisempaa, kuin toisinaan. Kokemuksen kautta oppii, että ei ole niin nöpönuukaa. Komenna vaan miestäsi nuolemaan, pian se nuolee koko jalkoväliin.


      • kameli kirjoitti:

        Pillun nuoleskelu on sellaista hommaa, että joskus se vaatii hieman karkaistumista. Siellä peiton alla touhutessa meinaa joskus loppua ilma ja happi, ja joskus on tunkkaisempaa, kuin toisinaan. Kokemuksen kautta oppii, että ei ole niin nöpönuukaa. Komenna vaan miestäsi nuolemaan, pian se nuolee koko jalkoväliin.

        Minä nuolen naista koska olen mies ja peiton alla ei pidä nuolla peitto sivuun ja mennään jalkojen väliin nuolemaan hyvännäköistä kosteaa pillua, loppuun asti.


      • aarta kirjoitti:

        Minä nuolen naista koska olen mies ja peiton alla ei pidä nuolla peitto sivuun ja mennään jalkojen väliin nuolemaan hyvännäköistä kosteaa pillua, loppuun asti.

        Joskus joutuu talvella menemään peiton alle, jos neidolla on kylmä


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe