SM liiga alkoi ja sama laulu alkoi kun tasapuolisuuden perus kuva JP-jalo selostaa tuttuun tyyliin vastustaja tekee kaiken oikein Kärpät kaiken väärin seuraatkaapa tätä selostusta ei voi välttyä siltä ajatukselta ettei tasa puolista selostusta kuule näiltä selostajilta ja on jatkunut vuosia eikö löydy tosiaan muita selostajia. Moni on sanonut ettei maksa tästä eikä ota SM -liiga pelejä periaatteen vuoksi maksu kanavilta niin kauan jos ei selostus linja muutu.
sm liiga avaus HPK-KÄRPÄT
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Kärpät teki ensimmäisen maalin niin Alkio paljasti itsensä kun väitti maalin jälkeen että tahallaan tehty maali oli aivan pettyneen oloinen, sitten hidastus näytti maalin menneen kärppä mailasta nyt on kyllä menty liian pitkälle, voiko olla enempää puolueellinen jos tuommosen mokan tekee niin luulisi häpeävän omaa munausta faktat faktoina.
- Anonyymi
Lopetin katsomisen tuomarivirheeseen, en kannata kumpaakaan joukkuetta mutta HPK.n maali olisi pitänyt hyväksyä. Videotarkastuksen jälkeen hylkäsi, häpeällistä. No, tänään aloittaa "omakin" joukkue kauden.
- Anonyymi
Turpiin kerholle tulee että tukka pölisee.
- Anonyymi
No, tuliko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804456
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺844336Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433699Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163373Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402927En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142622Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102584IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391863Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571685Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli911205