Toivoisin että olisit nyt vierelläni ja voisin silittää sinua ja sinä minua.
Ajattelen sinua joka yö kuin olen sängyssä ja kaipailen sinua.
Olet minun ykkös valinta enkä halua ketään muuta. Toivottavasti voimme nähdä pian. Olet ihaninta mitä olen pitkään aikaan nähnyt.
Ajattelen tänäänkin sinua sängyssä.
18
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan muistuu mieleen hetket hänen kanssaan. Aivan samoin ajattelen itse. Täsmälleen noin.
- Anonyymi
Naiselle menee vai?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Ikävä vaivaa tätä naista.
- Anonyymi
Minä haaveilen myös vaimosta kuka silittäisi. Loukkasin itseäni tänään, siksi erityisesti, mutta muutenkin kyllä kaipaan läheisyyttä ja hellää ja rakastavaa kosketusta. Öitä.
- Anonyymi
Olisipa tuollainen mies...
- Anonyymi
Minäkin ajattelen yhtä miestä nytkin.
- Anonyymi
Mä en halua ajatella tuommoisia, kun ei toteudu kuitenkaan.
- Anonyymi
Sauli, älä heittäydy fatalistiksi nyt.
- Anonyymi
Voi kun saisin jotain tuollaista puhelimeeni häneltä...en kestä.
- Anonyymi
En minäkään.
- Anonyymi
Mitäs jos kaikki nuo vastaaja naiset jotka ikävöivät, tapaisi tuon aloittajan. Mistä sitä tietää vaikka löytyisi vakka ja kansi. Ainakin tarpeet ja halut käyvät yksiin ja ei tarvitsi täällä enää ikävöidä.
- Anonyymi
Iksupalstalaisten kokoontumusajoissa vois löytää toisistanne sopivan kun ette kerran kohdettanne saa, tai pysty kykenee.
- Anonyymi
Viikonloppuna olisi paljon aikaa silitellä ;)
Voi sua... :(
- Anonyymi
Minäkin eilen sängyssä mietin erästä harmaasilmäistä namupalaa. Hän varmaan kauhistuisi, jos tietäisi..
- Anonyymi
No mikä estää? Muu kuin oma pelko tehdä se aloite?
onhan tässä 5 päivää tullutkin vaan iltaisin haaveiltu, et oltais lähekkäin
<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453006- 502462
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382121- 1001678
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361673Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4341572Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91524Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201309