Toivoisin että olisit nyt vierelläni ja voisin silittää sinua ja sinä minua.
Ajattelen sinua joka yö kuin olen sängyssä ja kaipailen sinua.
Olet minun ykkös valinta enkä halua ketään muuta. Toivottavasti voimme nähdä pian. Olet ihaninta mitä olen pitkään aikaan nähnyt.
Ajattelen tänäänkin sinua sängyssä.
18
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan muistuu mieleen hetket hänen kanssaan. Aivan samoin ajattelen itse. Täsmälleen noin.
- Anonyymi
Naiselle menee vai?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Ikävä vaivaa tätä naista.
- Anonyymi
Minä haaveilen myös vaimosta kuka silittäisi. Loukkasin itseäni tänään, siksi erityisesti, mutta muutenkin kyllä kaipaan läheisyyttä ja hellää ja rakastavaa kosketusta. Öitä.
- Anonyymi
Olisipa tuollainen mies...
- Anonyymi
Minäkin ajattelen yhtä miestä nytkin.
- Anonyymi
Mä en halua ajatella tuommoisia, kun ei toteudu kuitenkaan.
- Anonyymi
Sauli, älä heittäydy fatalistiksi nyt.
- Anonyymi
Voi kun saisin jotain tuollaista puhelimeeni häneltä...en kestä.
- Anonyymi
En minäkään.
- Anonyymi
Mitäs jos kaikki nuo vastaaja naiset jotka ikävöivät, tapaisi tuon aloittajan. Mistä sitä tietää vaikka löytyisi vakka ja kansi. Ainakin tarpeet ja halut käyvät yksiin ja ei tarvitsi täällä enää ikävöidä.
- Anonyymi
Iksupalstalaisten kokoontumusajoissa vois löytää toisistanne sopivan kun ette kerran kohdettanne saa, tai pysty kykenee.
- Anonyymi
Viikonloppuna olisi paljon aikaa silitellä ;)
Voi sua... :(
- Anonyymi
Minäkin eilen sängyssä mietin erästä harmaasilmäistä namupalaa. Hän varmaan kauhistuisi, jos tietäisi..
- Anonyymi
No mikä estää? Muu kuin oma pelko tehdä se aloite?
onhan tässä 5 päivää tullutkin vaan iltaisin haaveiltu, et oltais lähekkäin
<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613