Minkälainen auto e34 530i V8?

Tepi

Minkälainen kärry? Kulutus ja varaosien hinnat ovat varmasti ainakin pienemmät kuin 540i?
Mistä noita varaosia saa tohon muualta kuin merkkiliikkeestä. Ei vaan ole näkynyt montaa liikenteessä.

13

3455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoa

BMW 530 i rivikuutosella, ei V8.

• neitobandiitti

Olen itse henk.koht. tavannu 530i V8:n. Taitaa olla niin et muuttu suorasta kutosesta kasiks tossa -92 paikkeilla. En tietenkää varma oo, et jos jollain on parempaa tietoo ni eiku kertomaan vaan. Varmaan on väännöt kohallaan.

• jaba
        neitobandiitti kirjoitti:

Olen itse henk.koht. tavannu 530i V8:n. Taitaa olla niin et muuttu suorasta kutosesta kasiks tossa -92 paikkeilla. En tietenkää varma oo, et jos jollain on parempaa tietoo ni eiku kertomaan vaan. Varmaan on väännöt kohallaan.

Muistaakseni vuonna -92 rivikuutoset 530i 197hv ja 535i 211hv, korvattiin V-kaseilla 530i 218hv ja 540i 286hv.

• neitobandiitti
        jaba kirjoitti:

Muistaakseni vuonna -92 rivikuutoset 530i 197hv ja 535i 211hv, korvattiin V-kaseilla 530i 218hv ja 540i 286hv.

..muistelinkin. Ittelläni on 535i -89 ihan vaan suoralla kutosella. Ei oo tullu perehdyttyä noihin kasi koneellisiin et mikä tuli millonkin.

• 530 i vm.93 ja V8
        neitobandiitti kirjoitti:

..muistelinkin. Ittelläni on 535i -89 ihan vaan suoralla kutosella. Ei oo tullu perehdyttyä noihin kasi koneellisiin et mikä tuli millonkin.

ON! Ja hyvä on.

• ylläpitää
        530 i vm.93 ja V8 kirjoitti:

ON! Ja hyvä on.

kasikone syö enemmän bensaa ja varaosat kalliimpia kuin kutoseen.

• Tepi
        ylläpitää kirjoitti:

saako siihen miten helposti varaosia suomesta muualta kuin merkkiliikkeestä? Tosiaan 530i V8 tuli 10/1992.

• BMW E34 530 V8 -93
        ylläpitää kirjoitti:

Ei välttämäti piä paikkaansa. Eivät ole suorraan verrannollisia. Mulla ainaki 3L kasi syö vähemmän ku mitä tuttavan vastaavanlainen kutonen. Ero on pieni mutta onpa kuitenki

• 530iA

kohta kaksi vuotta olen ajellut ja ei juuri valittamista ole ilmennyt. kuluttaa tietysti enemmän kuin corolla, jolla ennen ajelin, mutta kyllä se kivemmin kulkeekin. ja toki kaikki on vähän kalliimpaa, mutta kuuluu lajin luonteeseen. osia saa ainakin tampereelta (kl-varaosat, ym.) ihan hyvin, vaikka en ole koneeseen mitään joutunut ostamaan. öljyä nyt mahtuu vajaa 7L eli kaikki huollot on hieman arvokkaampia kuin pienemmissä autoissa, mutta kyllähän tuo pata ajoa kestääkin. vääntää ihan kivasti ja kun kierrokset on maantienopeuksissa n. 1800-2100 r/min, niin ei kone juuri rasitu. jos kiire tulee niin kyllä sitten kerkeääkin, vaikka ei urheiluautosta puhutakaan. vain hyviä kokemuksia minulla ja onhan isolla kyyti tasaista ja vaivatonta, ainakin automaatilla.

suosittelen!

• 530iA

niin, auto on -95 ja kulutus normaaliliikenteessä maantiellä 8,5L ja pätkäajossa (1,5km työmatka) talvella n. 15L ja kesällä n. 12L/100km. vielä on kuitenkin lisää löpöä asemilta saanut kun entinen on loppunut...

• kahjo

jooojooooo.

• Juhana

Varsinkin jos ajaa paljon maantieajoa niin silloin loistava valinta. Vääntöä löytyy kaikkiin tilanteisiin eikä kulutuslukematkaan nouse kovin suuriksi. Varaosien tarjoajiakin löytyy kyllä. Suosittelen!

• Muualtavaraosat.com

Ja ulkomailta halvemmalla varsinki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1397
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1375
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      306
      1137
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1067
    5. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      884
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      30
      879
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      825
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      794
    Aihe