Minkälainen kärry? Kulutus ja varaosien hinnat ovat varmasti ainakin pienemmät kuin 540i?
Mistä noita varaosia saa tohon muualta kuin merkkiliikkeestä. Ei vaan ole näkynyt montaa liikenteessä.
Minkälainen auto e34 530i V8?
13
3455
Vastaukset
- autoa
BMW 530 i rivikuutosella, ei V8.
- neitobandiitti
Olen itse henk.koht. tavannu 530i V8:n. Taitaa olla niin et muuttu suorasta kutosesta kasiks tossa -92 paikkeilla. En tietenkää varma oo, et jos jollain on parempaa tietoo ni eiku kertomaan vaan. Varmaan on väännöt kohallaan.
- jaba
neitobandiitti kirjoitti:
Olen itse henk.koht. tavannu 530i V8:n. Taitaa olla niin et muuttu suorasta kutosesta kasiks tossa -92 paikkeilla. En tietenkää varma oo, et jos jollain on parempaa tietoo ni eiku kertomaan vaan. Varmaan on väännöt kohallaan.
Muistaakseni vuonna -92 rivikuutoset 530i 197hv ja 535i 211hv, korvattiin V-kaseilla 530i 218hv ja 540i 286hv.
- neitobandiitti
jaba kirjoitti:
Muistaakseni vuonna -92 rivikuutoset 530i 197hv ja 535i 211hv, korvattiin V-kaseilla 530i 218hv ja 540i 286hv.
..muistelinkin. Ittelläni on 535i -89 ihan vaan suoralla kutosella. Ei oo tullu perehdyttyä noihin kasi koneellisiin et mikä tuli millonkin.
- 530 i vm.93 ja V8
neitobandiitti kirjoitti:
..muistelinkin. Ittelläni on 535i -89 ihan vaan suoralla kutosella. Ei oo tullu perehdyttyä noihin kasi koneellisiin et mikä tuli millonkin.
ON! Ja hyvä on.
- ylläpitää
530 i vm.93 ja V8 kirjoitti:
ON! Ja hyvä on.
kasikone syö enemmän bensaa ja varaosat kalliimpia kuin kutoseen.
- Tepi
ylläpitää kirjoitti:
saako siihen miten helposti varaosia suomesta muualta kuin merkkiliikkeestä? Tosiaan 530i V8 tuli 10/1992.
- BMW E34 530 V8 -93
ylläpitää kirjoitti:
Ei välttämäti piä paikkaansa. Eivät ole suorraan verrannollisia. Mulla ainaki 3L kasi syö vähemmän ku mitä tuttavan vastaavanlainen kutonen. Ero on pieni mutta onpa kuitenki
- 530iA
kohta kaksi vuotta olen ajellut ja ei juuri valittamista ole ilmennyt. kuluttaa tietysti enemmän kuin corolla, jolla ennen ajelin, mutta kyllä se kivemmin kulkeekin. ja toki kaikki on vähän kalliimpaa, mutta kuuluu lajin luonteeseen. osia saa ainakin tampereelta (kl-varaosat, ym.) ihan hyvin, vaikka en ole koneeseen mitään joutunut ostamaan. öljyä nyt mahtuu vajaa 7L eli kaikki huollot on hieman arvokkaampia kuin pienemmissä autoissa, mutta kyllähän tuo pata ajoa kestääkin. vääntää ihan kivasti ja kun kierrokset on maantienopeuksissa n. 1800-2100 r/min, niin ei kone juuri rasitu. jos kiire tulee niin kyllä sitten kerkeääkin, vaikka ei urheiluautosta puhutakaan. vain hyviä kokemuksia minulla ja onhan isolla kyyti tasaista ja vaivatonta, ainakin automaatilla.
suosittelen!- 530iA
niin, auto on -95 ja kulutus normaaliliikenteessä maantiellä 8,5L ja pätkäajossa (1,5km työmatka) talvella n. 15L ja kesällä n. 12L/100km. vielä on kuitenkin lisää löpöä asemilta saanut kun entinen on loppunut...
- kahjo
jooojooooo.
- Juhana
Varsinkin jos ajaa paljon maantieajoa niin silloin loistava valinta. Vääntöä löytyy kaikkiin tilanteisiin eikä kulutuslukematkaan nouse kovin suuriksi. Varaosien tarjoajiakin löytyy kyllä. Suosittelen!
- Muualtavaraosat.com
Ja ulkomailta halvemmalla varsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794