Se ainoaksi jäänyt kerta

Anonyymi

Meitä oli kolme sälliä ja kaksi gimmaa. Oli ensin puhe, että vaihdetaan vauhdissa, mutta kun olin hommissa toisen gimman kanssa ja vielä kakkoseen, niin osattomaksi jäänyt sälli tuli sinne taakse hipelöimään ja rupesi työntelemään meikäläisen ryppyreikään. En sitten kuitenkaan käskenyt lopettaamaan kun se koko tilanne tuntui niin hurjalta. Se sitten loppui, niin kuin ne loppuvat ja pienen siistimisen jälkeen ainakkin meikäläinen häipyi paikalta eikä tuollainen ole tuon jälkeen toistunut. Joskus tulee mieleen, että miltähän tuo tuntuisi vuosikymmenten jälkeen

8

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamala kokemus, siihen ei autaku uusinta, mutta onnistunut.

    • Anonyymi

      Mun aisurin pepussa on kanssa käyty, sen jäjkee oli hommat jäissä ja sain vakuutella pitkään ettei ole homoilua. Nyt on taas homma käynnissä kahden tai kolmen kimpassa ja liukkari mukana, pikku aisurini suostuu mihin vaan, kun näytän liukkapulloa ja voitelen siltä pepun, vihdoinkin saan seurata alfalle sannettavaa kunnon poskihoitoa ennen minun panemista.
      Olisi kiva vaihtaa peppukokemuksene alfa naisesi kanssa, voisin opettaa hänelle aisurin käsittelyä.

      ps. enpä ole pahemmin aisurini pepaa pihdannut, aina on alfalle anneetu jos on halunnut..

      • Anonyymi

        Täydellisen alistumisen nautinto mistä osaa nauttia vain ihan tietynlainen mies. Mutta myös aivan tietynlainen nainen. Jos sopivat luonteet kohtaavat se voi jopa toimia.


    • Hyi hitto

      • Minkä helvetin takia olet tällä palstalla, kun et tästä touhusta tykkä. Olet ilmeisesti jonkin sortin masokisti.


    • Kannattaa kokeilla vielä.

    • Anonyymi

      Kerran pannessa naista takaapäin mielessä pyöri fantsu kullista perseessä. Voisi olla huikea tunne kun nussiessa naista saisi samalla itsekin munaa sisään ja saisi orkun kulli perseessä.

      • Anonyymi

        Kerran olen tämän kokenut. Kaveri, tyttöystävä ja minä harrastimme ryhmäseksiä. Tyttöystävä oli alla ja kaveri kipusi keskenkaiken taakseni ja alkoi sovittamaan omaa aisaansa minuun. Vähän yllätyin, kun hän oli tätä 110% hetero porukkaa, mutta annoin hänen sen tehdä. Tuntui alkuun kipeältä ja siinä mentiin hitaasti ja tyttöystäväkään ei liikkunut alla enkä itse pystynyt heidän välissä nussimaan ollenkaan. Tyttöystävän kanssa suudeltiin kun kaveri painoi menemään, mutta sitten alkoi tuntua ihan helvetin hyvältä. Oma kulli oli löystynyt hetkeksi tyttöystävän pillussa, mutta kohta alkoi tuntumaan että orkku tulee, kyrpä tärähti kivikovaksi ja tuntui niin saatanan hyvältä että meinasi taju lähteä ja siinä iso mies huusi nautinnosta. Minä en käytännössä tehnyt itselleni mitään vaan kaveri nussi minulle orkun ja sai samalla itsekin. Hänen mäihät tuli perseesen ja minun mäihät pumppautui tyttöystävän pilluun.

        Se tuntui siihen asti hyvältä ja sitä olen kaivannut monta kertaa sen jälkeen. Mutta sen orkun jälkeen tuntui siltä kuin hän olisi vetänyt koko perseen ulos ja se ulosveto ei tuntunut ollenkaan hyvältä. Orkku sai ne lihakset jotenkin liian herkiksi. Sen jälkeen kokeilin pari kertaa dildolla runkata perseeseen, mutta vaikka se tuntuu runkun aikana hyvältä, mutta oman orkun jälkeen on sama tylppä kipu aunuksessa kun sen vetää pois, joten en ole enää ryhmäseksissä antanut kaverin vedellä ja anaalirunkku niin että vetää dildon ennen orkkua pois on yhtä tyhjän kanssa.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe