Se ainoaksi jäänyt kerta

Anonyymi

Meitä oli kolme sälliä ja kaksi gimmaa. Oli ensin puhe, että vaihdetaan vauhdissa, mutta kun olin hommissa toisen gimman kanssa ja vielä kakkoseen, niin osattomaksi jäänyt sälli tuli sinne taakse hipelöimään ja rupesi työntelemään meikäläisen ryppyreikään. En sitten kuitenkaan käskenyt lopettaamaan kun se koko tilanne tuntui niin hurjalta. Se sitten loppui, niin kuin ne loppuvat ja pienen siistimisen jälkeen ainakkin meikäläinen häipyi paikalta eikä tuollainen ole tuon jälkeen toistunut. Joskus tulee mieleen, että miltähän tuo tuntuisi vuosikymmenten jälkeen

8

189

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamala kokemus, siihen ei autaku uusinta, mutta onnistunut.

• Anonyymi

Mun aisurin pepussa on kanssa käyty, sen jäjkee oli hommat jäissä ja sain vakuutella pitkään ettei ole homoilua. Nyt on taas homma käynnissä kahden tai kolmen kimpassa ja liukkari mukana, pikku aisurini suostuu mihin vaan, kun näytän liukkapulloa ja voitelen siltä pepun, vihdoinkin saan seurata alfalle sannettavaa kunnon poskihoitoa ennen minun panemista.
      Olisi kiva vaihtaa peppukokemuksene alfa naisesi kanssa, voisin opettaa hänelle aisurin käsittelyä.

ps. enpä ole pahemmin aisurini pepaa pihdannut, aina on alfalle anneetu jos on halunnut..

• Anonyymi

Täydellisen alistumisen nautinto mistä osaa nauttia vain ihan tietynlainen mies. Mutta myös aivan tietynlainen nainen. Jos sopivat luonteet kohtaavat se voi jopa toimia.

• Hyi hitto

• Minkä helvetin takia olet tällä palstalla, kun et tästä touhusta tykkä. Olet ilmeisesti jonkin sortin masokisti.

• Kannattaa kokeilla vielä.

• Anonyymi

Kerran pannessa naista takaapäin mielessä pyöri fantsu kullista perseessä. Voisi olla huikea tunne kun nussiessa naista saisi samalla itsekin munaa sisään ja saisi orkun kulli perseessä.

• Anonyymi

Kerran olen tämän kokenut. Kaveri, tyttöystävä ja minä harrastimme ryhmäseksiä. Tyttöystävä oli alla ja kaveri kipusi keskenkaiken taakseni ja alkoi sovittamaan omaa aisaansa minuun. Vähän yllätyin, kun hän oli tätä 110% hetero porukkaa, mutta annoin hänen sen tehdä. Tuntui alkuun kipeältä ja siinä mentiin hitaasti ja tyttöystäväkään ei liikkunut alla enkä itse pystynyt heidän välissä nussimaan ollenkaan. Tyttöystävän kanssa suudeltiin kun kaveri painoi menemään, mutta sitten alkoi tuntua ihan helvetin hyvältä. Oma kulli oli löystynyt hetkeksi tyttöystävän pillussa, mutta kohta alkoi tuntumaan että orkku tulee, kyrpä tärähti kivikovaksi ja tuntui niin saatanan hyvältä että meinasi taju lähteä ja siinä iso mies huusi nautinnosta. Minä en käytännössä tehnyt itselleni mitään vaan kaveri nussi minulle orkun ja sai samalla itsekin. Hänen mäihät tuli perseesen ja minun mäihät pumppautui tyttöystävän pilluun.

Se tuntui siihen asti hyvältä ja sitä olen kaivannut monta kertaa sen jälkeen. Mutta sen orkun jälkeen tuntui siltä kuin hän olisi vetänyt koko perseen ulos ja se ulosveto ei tuntunut ollenkaan hyvältä. Orkku sai ne lihakset jotenkin liian herkiksi. Sen jälkeen kokeilin pari kertaa dildolla runkata perseeseen, mutta vaikka se tuntuu runkun aikana hyvältä, mutta oman orkun jälkeen on sama tylppä kipu aunuksessa kun sen vetää pois, joten en ole enää ryhmäseksissä antanut kaverin vedellä ja anaalirunkku niin että vetää dildon ennen orkkua pois on yhtä tyhjän kanssa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      52
      5890
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4615
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4372
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4151
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3761
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2463
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2369
    8. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2099
    9. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1229
    10. Mikset pidä yhteyttä?

Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.
      Ikävä
      6
      1030
    Aihe