Oliko siellä puhelin vai mikä?
Vastaukset 22
- Anonyymi
Juu puh(elin) hyvinkin. Innostu kun näki sinut(hänet).
- Anonyymi
Tais olla sun mielikuvitukses pullistelemassa.
- Anonyymi
Se pullistui, kun näin nuoren pimun, mutta laski heti, kun näin sinut.
- Anonyymi
Mikä onni.
Aivan oikein. Se johtui arvatenkin siitä, että olet hyvin viehättävä. Onneksi olkoon!🌹
- Anonyymi
Se oli mun 6 patterin taskulamppu.
Ja sulla tietty tuli tuhmat mieleen. - Anonyymi
Mikälie ollut
- Anonyymi
Banaanimallin nokia.
- Anonyymi
Nivustyrä se vaan.
- Anonyymi
Se oli varmaankin vain virtsaamiselimeni. Säilytän sitä siellä.
- Anonyymi
Kuikka taskussa?
- Anonyymi
Ihan orgaaninen kuonanpoistoputki kyseessä.
- Anonyymi
vaippaa käytän ja savet olivat jo kolmannelta päivältä sielä, joten pullistaa. savi tuoksuu...
https://www.youtube.com/watch?v=d7XCQCfXQG8 - Anonyymi
Minkälainen ihminen tuijottelee miesten housuja ja kirjoittelee niistä vielä täällä?
1) teini
2)vanhempi idiootti- Anonyymi
Voi voi voi noloa olettaa, nolottaako sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi voi noloa olettaa, nolottaako sua?
Taisi osua ja upota? Mua ei nolota muuta kuin aloittajan puolesta.
- Anonyymi
Pullapitko oli housussa.
- Anonyymi
Kivi, paperit ja sakset. Hätäpäissä tungettuna yhteen ja samaan taskuun. Ei kai niin voi käydä tahattomasti?
- Anonyymi
Säilytän siellä aina eväsleipäpalaseni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597