Sanokaa etten ole ainoa, jolla on fetissi kumi/lateksi/viinyylihanskoihin. Mun siis ihan top 3 isoimpia fantasioita on että mua sormettaisi joku hanskat kädessä. Ja muutenkin sellaiset lääkärileikki tyyppiset leikit olis aika uuh. N26
KUMI/LATEKSIHANSKAFETISSI
Anonyymi
4
161
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuossa mtn outoa ole,kokemusta on...😉
Ehkäpä vielä ensin kivaan asentoon nahkakahleilla,ja sitten ’setä’ tutkisi...
M54 - Anonyymi
Kyllä kumikäsineet on hyvät. Liukkaat ja sileä. Tälläisillä käsineillä koskettaminen tuntuu todella hyvältä. Saa olon kuumaksi kummallekin:)
- Anonyymi
No todellakin. Aina tulee hanskoilla leikittyä lasti lähtee voimalla kun laittaa liukkaria hanskalle ja pyörittää terskaa kunnolla!
No,N26, mistäpäin olet? Ja koska leikittäis ; )
M54
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532476
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48555
- 67549
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547