Sanokaa etten ole ainoa, jolla on fetissi kumi/lateksi/viinyylihanskoihin. Mun siis ihan top 3 isoimpia fantasioita on että mua sormettaisi joku hanskat kädessä. Ja muutenkin sellaiset lääkärileikki tyyppiset leikit olis aika uuh. N26
Vastaukset 4
- Anonyymi
Eihän tuossa mtn outoa ole,kokemusta on...😉
Ehkäpä vielä ensin kivaan asentoon nahkakahleilla,ja sitten ’setä’ tutkisi...
M54 - Anonyymi
Kyllä kumikäsineet on hyvät. Liukkaat ja sileä. Tälläisillä käsineillä koskettaminen tuntuu todella hyvältä. Saa olon kuumaksi kummallekin:)
- Anonyymi
No todellakin. Aina tulee hanskoilla leikittyä lasti lähtee voimalla kun laittaa liukkaria hanskalle ja pyörittää terskaa kunnolla!
No,N26, mistäpäin olet? Ja koska leikittäis ; )
M54
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459