Kelalle menevä posti kaupungintalon aulassa

Anonyymi

Toimiiko KELAN postilaatikko johon jätetään kaupungintalossa talon aulassa sisäpuolella kirjekuoret jotka pitäisi käsitellä Kelassa.

Olen kaksi kertaa vienyt materiaalia mutta eipä ole mitään asiasta kuulunut.

Meneeko suoraan roskakoriin ?!
tai eikö sitä tyhjennetä ?? !!

7

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On toiminut ainakin niinä kertoina kun olen sinne Kelalle postia vienyt.

• Anonyymi

Joskus mun suomenkieliset kirjeet päätyi exälle ennen kaupungintalon lootaa mutta sehän oli joskus... Paraisilla kaikki hyvin ja ruåttiksi mitä vittua ne taas kyselee?

Kannattais miettiä Mumindalenin sijoituspakkana jos Naantalista tulee fudua. Paraisilla kaikki Muumihahmot puhuu aitoa muumiruotsia mikä on plussaa.

• Anonyymi

Kaikki korjaantuu. Postia jaetaan taas normaalisti.
      Suuria ja pieniä kirjeitä lentelee postiluukkuihin kiireesti.

• Anonyymi

Svante strömborg haukkui julkisesti erästä putkes oy:n työntekijää..mukava kaveri siinä sitten kertakaikkiaan..tämä kyseinen paskan puhuja luule tekevänsä jotain pysyvää..älkää vaan menkö sinne salille,yhtä vanhat romut,ku omistajat itse.eivä toimi,vaijerit rispaantuu,laakeriit sökönä..huono ilmapiiri ja äärimmäisen epäsiisti paikka..muistaako joku kun se autotalli palo,oli päästävä eroon escaledistä..koska verottaja kyseli liikaa.näin tämä hölösuu itse kertoi..luotettava mies..

• Anonyymi

Kestää aikansa kun henkilökunta ja sukulaisensa ovat lukeneet ja juoruilleet tukien saajista,sitten lähtevät kelaan.

• Anonyymi

Juuri näin..se salin omistaja huutelee siellä salillaan ihmisten henkilökohtaisia tietoja..itse poltti oman autotallinsa,ku verottaja alkoi kuumottaa sen autoa.ni sai samalla senkin lunastuskuntoon.ei todellakaan ollut vahinko..eipä vaan tutkittu sen kummemmin..on kyllä paljon muuta materiaalia olemassa,mitä voitais vähän tutkia..odotellaan nyt,että saa rauhassaan viettää 70 vuotis päivänsä..

• Anonyymi

Niin se tulipalo,joka syttyi itsekseen.......kumma juttu,mitä kiinteistön omistaja touhusi siellä ennen paloa..nähtiin kaverin kanssa,kun tultiin treenaamaan..jutteli myöhemmin,että hänellä on todistaja,joka ei oikein puhu mitään kieltä.. miksi vahinkoon tarvitaan todistaja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4572
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      12
      2677
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      177
      1789
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      261
      1610
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1490
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1357
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1297
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      73
      1291
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1262
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35