Yleistyneeksi päässeestä huonosta asiakaspalvelusta.

Anonyymi

Huono asiakkaitapalveleminen on aina ensin yksittäistapauksellista, miksi kuitenkin kilpailu ja kuluttajavirasto kieltäytynyt tukimasta yksittäistapauksia. Vastauksenko hyvä hieman kapasitoitua ensin mutta miksi.

4 kommenttia

Äänestä

Vastaukset

  • Näin saadaan vastausnappulaa esiin.

  • Mitä tarkoittaa "kapasitoitua"?

  • Jos on huonoa asiakaspalvelua, on kuulkaas olemassa myös suorastaan rikollisia asiakaspalautteita.

    Kun vielä olin työelämässä, samassa työpaikassa oli myös eräs kateellinen akka, jokapaikan hämmentäjä. Jossain kohtaa tuli muotiin, että asiakkailta saatua palautetta käyttettiin perusteluna työntekijän ns. palkanmuodostukseen. Eipä aikaankaan, kun vouhka-akka rupesi laittelemaan tekaistuja palautteita ja käski tuttujaan tekemään samoin. Tarvitseeko kertoa, keitä noissa palautteissa kehuttiin ja haukuttiinko niitä, joista akka ei tykännyt?

    En tiedä vieläkö pomot jossain luottavat "asiakkailta" saatuun palautteeseen kuin jumalan sanaan.

  • Mielenkiintoista. - Tai sitten ei.

    Ajatelkaa mieluummin positiivisempia asioita ja ajatuksia.

    - Vaikka sitä, kuinka hyvin meitä kaikkia onnistanut, kun viimeksi tullut Eurojackpot voitto meitä kaikkia niin lämmittää, ja tekee meidät kaikki onnelliseksi.

    Tosin tekeeköhän se meidät kaikki onnelliseksi, ja niin iloiseksi?

    Hmm...

    Ei ehkä välttämättä.

    Sillä jos omassa elämässä on mennyt kaikki päin p*rsettä, eikä millään elämän osa-alueella, esim. työ, ihmissuhteet, tai raha-asioissa ole viimeisinä vuosina, tai oikeastaan koskaan onnistanut, niin pitäisikö todella ottaa osaa johonkin siihen " onneen", että jotkut ovat sattuneet voittamaan eurojackpotissa päävoiton?

    Miettikääpä edes vähän aikaa sitä, ja tätäkin näkökulmaa, siinä ilon ja voitonhuuman keskellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.