Katri syö meloneillaan persujen kannatusta

Anonyymi

Miespuoliset persuäänestäjät ovat helppoja tapauksia. Kepulaiset tekivät härskin tempun valitsemalla magneetin puheenjohtajakseen.

165

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meidän pitää äkkiä värvätä joku seksipommi tissipimu nyt Persuihinkin! Onko ehdotuksia? Minä voin soitella ja kosiskella ihan mielelläni.

• Anonyymi

Sen yhden ralliautoilijan muija (joku Maisu?) kävisi hyvin, koska ei käy ihan kaikilla pytyillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen yhden ralliautoilijan muija (joku Maisu?) kävisi hyvin, koska ei käy ihan kaikilla pytyillä.

Käykö kukaan nainen? Luuletko siis että joku nainen käy ihan täysillä?

• Anonyymi

Meni kopypastetenupersulla herääminen näköjään iltapäivän puolelle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppositiossa olo on hänelle samaa ja yhtä tehokasta vaikuttamista kuin olla nukkuvien puolueessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppositiossa olo on hänelle samaa ja yhtä tehokasta vaikuttamista kuin olla nukkuvien puolueessa.

Sinä varmasti tiedät hyvin kun olet sielä elämän oppositiossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä varmasti tiedät hyvin kun olet sielä elämän oppositiossa.

Tiedän ihan hyvin, että nukkuva äänestäjä on yhteiskunnan kannalta ihan yhtä arvokas kuin persuäänestäjä, jonka puolue karttaa vastuuta ja hallituspaikkaa. Nukkuva tosin ei elä itsepetoksessa, missä persuäänestäjä elää, joten nukkuva on itse asiassa hyvinkin valveutunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän ihan hyvin, että nukkuva äänestäjä on yhteiskunnan kannalta ihan yhtä arvokas kuin persuäänestäjä, jonka puolue karttaa vastuuta ja hallituspaikkaa. Nukkuva tosin ei elä itsepetoksessa, missä persuäänestäjä elää, joten nukkuva on itse asiassa hyvinkin valveutunut.

Niin, vasemmistohan ei elä itsepetoksessa vaan suomalainen yrittäjä on todellakin edelleen se riistäjä joka pitää kukistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta reagoit heti viestiin, hehe he h ehehehehehhe

Mutta varaapa se aika nyt kuitenkin, olet sen tarpeessa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vasemmistohan ei elä itsepetoksessa vaan suomalainen yrittäjä on todellakin edelleen se riistäjä joka pitää kukistaa.

Juu, varsinkin sellaiset joilla on omien sanojensa mukaan kaksi firmaa ja jotka häviävät keskusteluissa säännöllisesti. Ei sellaisia kannata hyysätä, eivät ole mitään johtaja-ainesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, varsinkin sellaiset joilla on omien sanojensa mukaan kaksi firmaa ja jotka häviävät keskusteluissa säännöllisesti. Ei sellaisia kannata hyysätä, eivät ole mitään johtaja-ainesta.

Miten olen hävinnyt keskustelun? Epäonnistuit jo viimeeksikin vastaamaan tuohon kysymykseen. Huijari. Eikö se ole sen merkki että sinä olet itseasassa hävinnyt kun yrität väittää tuollaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teet tuollaisen katkeran rimanalituksen, kun hävisit 100-0 ja yritätä vielä epätoivoisesti jotenkin kynsiä ja loukata jotenkin valehtelemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teet tuollaisen katkeran rimanalituksen, kun hävisit 100-0 ja yritätä vielä epätoivoisesti jotenkin kynsiä ja loukata jotenkin valehtelemalla.

"viimeeksikin", "itseasassa", "yritätä"

Nyt kuule suomea opiskelemaan jonnekin kielikurssille tai hermojen hallintakurssille, ettei tule noita kirjoitusvirheitä. Teet ihan eniten vahinkoa nyt itse itsellesi ja imagollesi, puolueestasi puhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"viimeeksikin", "itseasassa", "yritätä"

Nyt kuule suomea opiskelemaan jonnekin kielikurssille tai hermojen hallintakurssille, ettei tule noita kirjoitusvirheitä. Teet ihan eniten vahinkoa nyt itse itsellesi ja imagollesi, puolueestasi puhumattakaan.

Ootsä siis joku tärkeeki ihminen että mun pitäis oikeen tuplatarkistaa mun kommentit sua varten krijoitusvirheiden varalta? Vähän narsissista ehkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootsä siis joku tärkeeki ihminen että mun pitäis oikeen tuplatarkistaa mun kommentit sua varten krijoitusvirheiden varalta? Vähän narsissista ehkä?

Joillekin ihmisille onnistuu kuule kommentointi sujuvalla suomen kielellä ilman kirjoitusvirheitä tai lapsenomaista kiukkua asiallisemman kirjoittajan luututessa sinulla lattiaa.

Ei siihen kovin korkeaa gradua tarvita tai ranskan kielen alkeita ;D

• Anonyymi

Eihän persujen melonikeskusteluissa edellytetä ranskan kielen osaamista :D

Teukkakaan ei aikonut sanaakaan opiskella, kun maailmalla on tulkit sitä varten, että vierasta mongerrusta suuri kantasuomalainen tajuaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän persujen melonikeskusteluissa edellytetä ranskan kielen osaamista :D

Teukkakaan ei aikonut sanaakaan opiskella, kun maailmalla on tulkit sitä varten, että vierasta mongerrusta suuri kantasuomalainen tajuaa.

Joo, mut porvaria susta ei kyllä saa kirveelläkään. Oot sen verran ajan ja rahan haaskaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mut porvaria susta ei kyllä saa kirveelläkään. Oot sen verran ajan ja rahan haaskaaja.

No niin taas uhkailtiin, tällä kertaa kirveellä :/

On tää persulauma väkivaltaista sakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin taas uhkailtiin, tällä kertaa kirveellä :/

On tää persulauma väkivaltaista sakkia.

Ite et osaa lakia etkä suomenkieltä. Miten tuossa on joku suora ukaus? Suksi siis helvettiin jo. Ei kiinnosta sun lapsellinen ja hyödytön lälläettely

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite et osaa lakia etkä suomenkieltä. Miten tuossa on joku suora ukaus? Suksi siis helvettiin jo. Ei kiinnosta sun lapsellinen ja hyödytön lälläettely

Ja nyt pitää suksia helvettiin?

"ukaus" "lälläettely"

eikun paranee :DD

Mutta joo, ei auta täytyy lähteä tästä töihin, niissäkin euroissa on miljardin alku. Koitahan pärjätä ilman minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt pitää suksia helvettiin?

"ukaus" "lälläettely"

eikun paranee :DD

Mutta joo, ei auta täytyy lähteä tästä töihin, niissäkin euroissa on miljardin alku. Koitahan pärjätä ilman minua.

jöö me tööihhin köyhää. lälllälääää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekin ihmisille onnistuu kuule kommentointi sujuvalla suomen kielellä ilman kirjoitusvirheitä tai lapsenomaista kiukkua asiallisemman kirjoittajan luututessa sinulla lattiaa.

Ei siihen kovin korkeaa gradua tarvita tai ranskan kielen alkeita ;D

Kun eräskin persu kopio gradunsa, hän ei vaivautunut edes korjaamaan alkuperäistekstin kielivirheitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun eräskin persu kopio gradunsa, hän ei vaivautunut edes korjaamaan alkuperäistekstin kielivirheitä.

Sellaista se on ku on euroopan omistaja.

• Anonyymi

Rupeaako ne käymään hoitokokouksissa.

• Anonyymi

Joo, siis jos joku suunittelee karkaamista ja eroamista Keskustasta, hänet kutsutaan hoitokokoukseen jossa Keskustan vanhimmat "suostuttelevat" hänet muuttamaan mielensä eroaikeista.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siinä ois Persuille oikee ääniharava! Kaikki mamutkin äänestäis persuja.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla persuille lisävinkkiä ääniharvan haalimiseen ehdokkaaksi:

https://www.youtube.com/watch?v=FD3HFPVhPqc

Kannattaisi persujen ottaa vaarin! Kappale on muuten alun perin trinidadilaisen Wilfred Houdinin "Black but Sweet" (löytyy Youtubesta).
        Suomalaisesta sanoituksesta tulee ihan Huhtasaaren puheet mieleen: " ... aina ei tietää voi, ylä- vai alapääkö soi".

• Kyllä on "tosimeihillä" puheenaiheet palstalla, rinnat !
      Eiköhän tuo kerro kokonaisuudessaan palstan tasosta, molemmin puolin.
      Niin lapsellisten Persujen kuin antipersujenkin suhteen, eivät ole kovinkaan kehittyneitä ja matkaa on aikuisuuteen. Ovat lähinnä teini-ikäisten tasolla.

• Anonyymi

Kyllä. Tätä korkeammalle sinä et tule elämässäsi pääsemään.

• Anonyymi

Persujen tyyli on populismi. Et ole näköjään sisäistänyt sitä vieläkään. Mene takas Kokoomukseen esittämään jotain fiinia mustalaisten kanssa. (Mitä et todellakaan ole)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Tätä korkeammalle sinä et tule elämässäsi pääsemään.

Tuosta sisällöstä taas ei saa juurikaan mitään irti. Mikä sen hienous ja sanoma mahtaa ollakaan ? Se teinipoikien taso älyllisesti vaan vahvistuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Persujen tyyli on populismi. Et ole näköjään sisäistänyt sitä vieläkään. Mene takas Kokoomukseen esittämään jotain fiinia mustalaisten kanssa. (Mitä et todellakaan ole)

Ei voi olla totta ! Kuinka kehittymättömiä onkaan hormoonimysrskyssä elävät poikaset !

"Tuosta sisällöstä taas ei saa juurikaan mitään irti. Mikä sen hienous ja sanoma mahtaa ollakaan ? Se teinipoikien taso älyllisesti vaan vahvistuu."

• Anonyymi
        God.Is.A.Girl kirjoitti:

Tuosta sisällöstä taas ei saa juurikaan mitään irti. Mikä sen hienous ja sanoma mahtaa ollakaan ? Se teinipoikien taso älyllisesti vaan vahvistuu.

Pojat on poikia. Se päivä kun sinä hyväksyt sen niin joku ehkä huolii sut. Ootko siis kateellinen koska sulla itsellä ei oo tissejä ollenkaan?

• Anonyymi
        God.Is.A.Girl kirjoitti:

Ei voi olla totta ! Kuinka kehittymättömiä onkaan hormoonimysrskyssä elävät poikaset !

"Tuosta sisällöstä taas ei saa juurikaan mitään irti. Mikä sen hienous ja sanoma mahtaa ollakaan ? Se teinipoikien taso älyllisesti vaan vahvistuu."

Ite oot nainen, eli synnynnäisesti vajaaälynen jolla on synnynnäinen lihassurkastuma.

• Anonyymi kirjoitti:

Pojat on poikia. Se päivä kun sinä hyväksyt sen niin joku ehkä huolii sut. Ootko siis kateellinen koska sulla itsellä ei oo tissejä ollenkaan?

Aikuismaista politiikka-puolueet-Perussuomalaiset palstalla. Selitykseksi ei riitä, että pojat ovat poikia. Miksi ne pojat ovat tällä palstalla "tisseistä" hihittelemässä ? Kehittymärrömyyttähän sellainen on, kun ei ymmärrä aikaa ja paikkaa jossa "tisseistä" puhellaan.
        Tuo kuvan valinta on "syystä" tehty nimimerkkiini. Päättele siitä sitten onko tissejä vai ei 😉 Se myös kusvastaa asemaani yhteiskunnassa, kuten nimimerkkinikin 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ite oot nainen, eli synnynnäisesti vajaaälynen jolla on synnynnäinen lihassurkastuma.

Tuo on jo säälittävää, eikä ole kokemuksia tytöistä päässyt kertymeen, ja muiden samanlaisten kanssa tyttöjä sitten morkkaatte kun eivät noin kehhittyneitä "uroita" huoli 😉

• Anonyymi
        God.Is.A.Girl kirjoitti:

Aikuismaista politiikka-puolueet-Perussuomalaiset palstalla. Selitykseksi ei riitä, että pojat ovat poikia. Miksi ne pojat ovat tällä palstalla "tisseistä" hihittelemässä ? Kehittymärrömyyttähän sellainen on, kun ei ymmärrä aikaa ja paikkaa jossa "tisseistä" puhellaan.
        Tuo kuvan valinta on "syystä" tehty nimimerkkiini. Päättele siitä sitten onko tissejä vai ei 😉 Se myös kusvastaa asemaani yhteiskunnassa, kuten nimimerkkinikin 😂

Ite oot säälittävä ämmä. Ootko edes koskaan seurannut Britannian parlamentin täysistuntoa, niin että voit sanoa mikä on aikuistamaista maailman poliitisella näyttämöllä?

• Anonyymi
        God.Is.A.Girl kirjoitti:

Saat saman vastauksen kuin Husu koska oot meille yhtä tärkee ja arvokas kuin Husu. Eli jos et viihdy niin voit poistua ihan vapaasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ite oot säälittävä ämmä. Ootko edes koskaan seurannut Britannian parlamentin täysistuntoa, niin että voit sanoa mikä on aikuistamaista maailman poliitisella näyttämöllä?

Että semmottis sitten otti teinipoika nokkiinsa 😂 Kun uskalsi nainen arvostella hölmöilyä palstalla 😂

• Anonyymi
        God.Is.A.Girl kirjoitti:

Että semmottis sitten otti teinipoika nokkiinsa 😂 Kun uskalsi nainen arvostella hölmöilyä palstalla 😂

Et sä osaa edes vittuilla. Ei susta oo mihinkään

• Anonyymi kirjoitti:

Saat saman vastauksen kuin Husu koska oot meille yhtä tärkee ja arvokas kuin Husu. Eli jos et viihdy niin voit poistua ihan vapaasti.

Kommenteistasi päätellen, sinä olet se turha, kaikille. Tuollaisella säälittävällä ajatusmaailmalla et tule koskaan saavuttamaan elämässäsi mitään, etkä taatusti tule saaman tyttöjä. Oma kätesi on siis ystäväsi kunnes kehityt älyllisesti ihmiskuntaan kuuluvaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sä osaa edes vittuilla. Ei susta oo mihinkään

Niin, kommentointisihan kertookin mihin sinusta on 🙄

• Anonyymi
        God.Is.A.Girl kirjoitti:

Niin, kommentointisihan kertookin mihin sinusta on 🙄

No sinä veikkasit väärin, taas. Kuten aina. Mulla on kaks firmaa. Kuinka monta firmaa sulla on?

• Anonyymi kirjoitti:

No sinä veikkasit väärin, taas. Kuten aina. Mulla on kaks firmaa. Kuinka monta firmaa sulla on?

Tuohon "älyllisesti" korkealentoiseen kommenttin ei voi oikeastaan muuta vastata kuin; 🙄😏😉😂🤣

• Anonyymi
        God.Is.A.Girl kirjoitti:

Kommenteistasi päätellen, sinä olet se turha, kaikille. Tuollaisella säälittävällä ajatusmaailmalla et tule koskaan saavuttamaan elämässäsi mitään, etkä taatusti tule saaman tyttöjä. Oma kätesi on siis ystäväsi kunnes kehityt älyllisesti ihmiskuntaan kuuluvaksi.

Rahalla saa kauniita naisia köyhistä maista kuten esim. Ukrainasta. Etkö tiedä vai ootko vähä lapsellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai yhden miehen trollipajoja kutsutaan nykyisin firmoiksi ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahalla saa kauniita naisia köyhistä maista kuten esim. Ukrainasta. Etkö tiedä vai ootko vähä lapsellinen?

Kannattaa sinun tilata vaikka Al-Holin leiriltä sinulle sopiva nainen, niin multikulttuuri persujen joukoissa toimii ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai yhden miehen trollipajoja kutsutaan nykyisin firmoiksi ;D

Trollaaminen on nykyään porvareiden trendikäs harrastus ja urheilulaji. Vähän niinku sorsien metsästys.

• Anonyymi

Niin ei tarvi, kun sä teet sitä ihan vapaaehtoisesti ja antaumuksella, kuvitellen että se on hillotolppa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa sinun tilata vaikka Al-Holin leiriltä sinulle sopiva nainen, niin multikulttuuri persujen joukoissa toimii ;D

Ukrainan kulttuuri on yllättävän lähellä suomalaista kulttuuria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaaminen on nykyään porvareiden trendikäs harrastus ja urheilulaji. Vähän niinku sorsien metsästys.

No sulle ei kukaan uskaltaisi sorsapyssyä käsiin antaa, nytkin on ihan hakuammuntaa, etkä yhteenkään kohteeseen osu.

Kannattaa vaan persun piileskellä opposition kaislapuskassa ja vaimeasti välillä sanoa kvaak.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei tarvi, kun sä teet sitä ihan vapaaehtoisesti ja antaumuksella, kuvitellen että se on hillotolppa :D

Siis minkä minä kuvttelen olevan hillotolppa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sulle ei kukaan uskaltaisi sorsapyssyä käsiin antaa, nytkin on ihan hakuammuntaa, etkä yhteenkään kohteeseen osu.

Kannattaa vaan persun piileskellä opposition kaislapuskassa ja vaimeasti välillä sanoa kvaak.

Mulla on vaan Glocki. Se ei todellakaan oo mikään sorsapyssy. Eli tiedoks vaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainan kulttuuri on yllättävän lähellä suomalaista kulttuuria.

Johtuu siitä, että kummankin naapurivaltiona on pullisteleva Venäjä.

Ehkä huonoimmassa mahdollisessa saumassa on silti Kanada, jolla on naapureina sekä Venäjä, että USA. Sympatiat Kanadalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis minkä minä kuvttelen olevan hillotolppa?

"Mun ei tarvi nuolla kenenkään persettä, toisin kun sun täytyy joka päivä."

Kuvittele siitä. Lurps vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on vaan Glocki. Se ei todellakaan oo mikään sorsapyssy. Eli tiedoks vaan..

Kyllä sun clocki jätättää niin pahasti, että ei ihme oo, et oot persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuu siitä, että kummankin naapurivaltiona on pullisteleva Venäjä.

Ehkä huonoimmassa mahdollisessa saumassa on silti Kanada, jolla on naapureina sekä Venäjä, että USA. Sympatiat Kanadalle.

Kyllä, se johtuu siitä että naapurivaltiona on pullisteleva Venäjä, ja toisella puolella on Amerikan länsi, mihin Ukrainalaisete kuten me suomlaiset emme myöskään kuulu tai oikeastaan haluta kuulua. Tää on sellainen koko itä-eurooppaa yhdistävä tekijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sun clocki jätättää niin pahasti, että ei ihme oo, et oot persu.

Mun glocki ei jätä mua pulaan koskaan. Tuu vaikka testaa poika. Katotaan kuinka monta varvasta sulla on sen jälkeen jälellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun glocki ei jätä mua pulaan koskaan. Tuu vaikka testaa poika. Katotaan kuinka monta varvasta sulla on sen jälkeen jälellä.

Kuulostaa siltä, ettei sulla ole ainuttakaan varvasta. Ammut itseäsi jalkaan joka kommentillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa siltä, ettei sulla ole ainuttakaan varvasta. Ammut itseäsi jalkaan joka kommentillasi.

Joo, ehehehe joo. Näin on. Senhän voi tietää tällee netin kautta. Kyllä nää kaikki sun kommentit osu ja uppos niin pahasti eettä autsista au. Mitä minä koskaan selivän tästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ehehehe joo. Näin on. Senhän voi tietää tällee netin kautta. Kyllä nää kaikki sun kommentit osu ja uppos niin pahasti eettä autsista au. Mitä minä koskaan selivän tästä?

Lohduttaudu sillä, että säästät kenkäkuluissa, kun entiset, hankalasti löydettävää kokoa 49 olleet monot ovat 40 nyt kun olet ampunut varpaasi pois.

Ja soinimallinen pötsikään ei enää haittaa varpaankynsien leikkelyä, kun niitä ei enää ole ensinkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohduttaudu sillä, että säästät kenkäkuluissa, kun entiset, hankalasti löydettävää kokoa 49 olleet monot ovat 40 nyt kun olet ampunut varpaasi pois.

Ja soinimallinen pötsikään ei enää haittaa varpaankynsien leikkelyä, kun niitä ei enää ole ensinkään!

Ooksä googlesta ettiny nää sun "vitsit", kun en oikeesti edes käsitä mistä sä puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooksä googlesta ettiny nää sun "vitsit", kun en oikeesti edes käsitä mistä sä puhut.

Sitä kuule kutsutaan älykkyydeksi ja sitä ei kaikille riitä, vaikka miten isolla kauhalla lappaisi.

Sulle se on sitä rehellistä itsetuntemusta, ettet käsitä ja elät (ja oletat jonkun muunkin elävän) pelkästään googlen avulla.

Kun ei vaan yläpäässä valmiudet riitä, niin persun on paras ammuskella varpaitaan. Tai jatkaa niiden varpaankynsiensä pureskelua.

• Anonyymi
        God.Is.A.Girl kirjoitti:

Tynkkynen painatti lippiksiin "Tyttö" ja "Poika". Itse ei tiennyt, kumman panisi päähänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä kuule kutsutaan älykkyydeksi ja sitä ei kaikille riitä, vaikka miten isolla kauhalla lappaisi.

Sulle se on sitä rehellistä itsetuntemusta, ettet käsitä ja elät (ja oletat jonkun muunkin elävän) pelkästään googlen avulla.

Kun ei vaan yläpäässä valmiudet riitä, niin persun on paras ammuskella varpaitaan. Tai jatkaa niiden varpaankynsiensä pureskelua.

Mikä on älykkyyttä? Ai valehtelu?? En ole ampunut itseäni varpaisiin. Toivotko siis että tekisin niin? Eikö tuo ole vähän sariasta tuollainen toivominen että toinen ihminen vahingoittaisi itseään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on älykkyyttä? Ai valehtelu?? En ole ampunut itseäni varpaisiin. Toivotko siis että tekisin niin? Eikö tuo ole vähän sariasta tuollainen toivominen että toinen ihminen vahingoittaisi itseään?

Ja näin persu alkoi luulotella ja hakea itseään kuvitteellisen väkivallan uhriksi ja rakentelemaan perusteettomia uhkakuvia :D

Vaikka ihan itse kertoi minulle seuraavan nettiuhkauksen:
        "Mun glocki ei jätä mua pulaan koskaan. Tuu vaikka testaa poika. Katotaan kuinka monta varvasta sulla on sen jälkeen jälellä."

Ja tuo tälläisen uhkauksen keskusteluun, jossa pitäisi keskustella naisten rinnoista :D

Tuossahan on ilmeinen vahingoittamisen tarkoitus. Ihmisen tukeutuminen väkivaltaisuuteen tai sellaisella uhkailuun, jos ei normaalissa nettiväittelyssä osaa muuten pitää puoliaan, ei tosiaankaan kerro mistään älykkyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näin persu alkoi luulotella ja hakea itseään kuvitteellisen väkivallan uhriksi ja rakentelemaan perusteettomia uhkakuvia :D

Vaikka ihan itse kertoi minulle seuraavan nettiuhkauksen:
        "Mun glocki ei jätä mua pulaan koskaan. Tuu vaikka testaa poika. Katotaan kuinka monta varvasta sulla on sen jälkeen jälellä."

Ja tuo tälläisen uhkauksen keskusteluun, jossa pitäisi keskustella naisten rinnoista :D

Tuossahan on ilmeinen vahingoittamisen tarkoitus. Ihmisen tukeutuminen väkivaltaisuuteen tai sellaisella uhkailuun, jos ei normaalissa nettiväittelyssä osaa muuten pitää puoliaan, ei tosiaankaan kerro mistään älykkyydestä.

Ei ihmisen vaan elukan, joka ei kunnioita toisen yksityisyyttä. Sinä hyökkäsit ensin. Hyökkäsit kuin petoeläin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tynkkynen painatti lippiksiin "Tyttö" ja "Poika". Itse ei tiennyt, kumman panisi päähänsä.

No Tyrkkynen ei varmaankaan tiedä monen muunkaan asian merkityksiä tai tarkoituksia, "mi hämmästyttää, kummastuttaa, pientä kulkijaa."

Hänelle riittää kunhan vaan saa olla julkisuudessa ja edustaa oman ideologiansa vastakohtaa eli työn puolesta homovastaisuutta, uskontovastaisuutta ja maahanmuuttovastaisuutta puheissaan ja kotona saakin sitten olla mustan miehensä kanssa ihan oma itsensä, koska pitää osata erottaa työ ja yksityiselämä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmisen vaan elukan, joka ei kunnioita toisen yksityisyyttä. Sinä hyökkäsit ensin. Hyökkäsit kuin petoeläin.

Jep jep.

Kuinka en hoksannutkaan, että vein sinulta yksityisyyden, kunnioituksen, työn, uskonnon- ja sananvapauden, isäm maan ja naiset... Se vaatii erilaista älykkyyttä se, että sen tajuaa, kuten sinä.

Meloneja en voinut sinulta viedä, koska eivät ne Suomen ilmastossa luonnossa kasva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep.

Kuinka en hoksannutkaan, että vein sinulta yksityisyyden, kunnioituksen, työn, uskonnon- ja sananvapauden, isäm maan ja naiset... Se vaatii erilaista älykkyyttä se, että sen tajuaa, kuten sinä.

Meloneja en voinut sinulta viedä, koska eivät ne Suomen ilmastossa luonnossa kasva.

Niin, joten voisitko lopetella pikkuhijaa tuon ahdistelun? Mun aika maksaa rahaa koska en oo täysin turha ihminen kuten sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, joten voisitko lopetella pikkuhijaa tuon ahdistelun? Mun aika maksaa rahaa koska en oo täysin turha ihminen kuten sinä

Ai niin, kumpikin sun firma pukkaa miinusta, kun jäät nettikeskusteluihin kiinni :D

Yritä, jos saisit vaikka puoluetukea trollailuun :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, kumpikin sun firma pukkaa miinusta, kun jäät nettikeskusteluihin kiinni :D

Yritä, jos saisit vaikka puoluetukea trollailuun :D

Molemmat on tehny kaks miljardia tappiota tänä vuonna. Harmi ku ei saa maksaa yhtään veroja nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat on tehny kaks miljardia tappiota tänä vuonna. Harmi ku ei saa maksaa yhtään veroja nyt.

No voi H-A-R-M-I! Miten voi Suomen kansa pärjätä budjettinsa kanssa, kun et voi veroa maksaa? Kai sulla on jotain sukanvarressa tai panamakuorissa?

Ei ihme, että haet lohtua ja ymmärtäjää nimenomaan persujen keskustelupalstoilta ja melonikeskustelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi H-A-R-M-I! Miten voi Suomen kansa pärjätä budjettinsa kanssa, kun et voi veroa maksaa? Kai sulla on jotain sukanvarressa tai panamakuorissa?

Ei ihme, että haet lohtua ja ymmärtäjää nimenomaan persujen keskustelupalstoilta ja melonikeskustelusta.

Todellakin. Tähän loppuuki mun ilmaiset liiketalousopin neuvot, joten jos haluat jatkaa yhteydenpitoa niin sun täytyy palkata mut konsultiks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin. Tähän loppuuki mun ilmaiset liiketalousopin neuvot, joten jos haluat jatkaa yhteydenpitoa niin sun täytyy palkata mut konsultiks.

Palkata? Kaks miljardia per firma miinuksella oleva konsultti ;DDD

Olet ymmärtänyt konsultoinnin idean totaalisen väärin tai sitten et vaan osaa laskuttaa :D

Adoptoidahan sut pitäisi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palkata? Kaks miljardia per firma miinuksella oleva konsultti ;DDD

Olet ymmärtänyt konsultoinnin idean totaalisen väärin tai sitten et vaan osaa laskuttaa :D

Adoptoidahan sut pitäisi :D

Niin, no sä oot näköjään liian tyhmä ja köyhä. Mun taksa alkaa juoksee tästä hetkestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oot oikea lautarinta,kiirusti hormooneja kerkiää vielä tisulit kasvaan,eikä pelkästään perse,kun sitä tuntuu olevan jo ennestäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, no sä oot näköjään liian tyhmä ja köyhä. Mun taksa alkaa juoksee tästä hetkestä.

Jo oot monta tuntia kirjoitellut ihan ilmaiseksi, joten tais tulla puoli miljardia takapakkia jo tänään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo oot monta tuntia kirjoitellut ihan ilmaiseksi, joten tais tulla puoli miljardia takapakkia jo tänään :D

Joo, mut sun kohdalla aika on nyt päättynyt joten kunnioita suomen lakia ja lopeta ahdistelu tai maksa mulle 5000€ per tunti. Tästä hetkestä alkaen. Vastaa tähän kommenttiin mikäli suostut mun palkkiovaatimukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mut sun kohdalla aika on nyt päättynyt joten kunnioita suomen lakia ja lopeta ahdistelu tai maksa mulle 5000€ per tunti. Tästä hetkestä alkaen. Vastaa tähän kommenttiin mikäli suostut mun palkkiovaatimukseen.

5000€ tunti?

Kovat on luulot ja palkkiot trollipajalla :D Ideologinen toverisi Pjotr-peikko Pietarista varmasti pahoitti nyt mielensä.

Mutta selvääkin selvempi persu sieltä paljastuu, ei mitään realismin tajua ja hirveä uhriutuminen ;D Mene lapsi hyvä huomenna kouluun ja opiskele itsellesi ammatti, vaikka siivojaksi, niin pärjäät, äläkä täällä ruikuta.

• Anonyymi

Kokoomuksen Sirpa Pietiläisellä oli 1980-luvulla hyvä ja kiinteä takapuoli. Ei ole enää.

En usko että jo hyvän aikaa massakaudella ollut Katri olisi mikään vetovoimatekijä pidemmällä tähtäimellä, koska on nyt jo luotaantyötävän oloinen.

Tämä siis kommenttina ulkonäköasiaan. Ei poliitikon tarvitse tietenkään olla mitenkään kaunis tai näyttävä.

• Anonyymi

Kaikki mustalaiset äänestää Kokoomusta. Tosi asiallinen puolue.

• Anonyymi

Sirpa manklattu siellä EUS;SA PERSE LERPAHTANUT NIINSANOTUKSI ROIKKU PERSEEKSI.

• Anonyymi

Halla-Aholla on kieltämättä aika heikot mänbuubsit Soiniin verrattuna.

Tarvitsee lisää hillotolpan nuoleskelua, Hallis!

• Anonyymi

Persu kuolaa samalla kun laittaa copypastea paria riviä ylempää :D

Copypastea siksi, ettei vaan paljastu, että nenän edessä olevasta tekstistä voi älykkyydeltään gradu-tasoinen persu ymmärtää korkeintaan 80% ja sitten alkaakin jo omien höpinöiden jankkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu kuolaa samalla kun laittaa copypastea paria riviä ylempää :D

Copypastea siksi, ettei vaan paljastu, että nenän edessä olevasta tekstistä voi älykkyydeltään gradu-tasoinen persu ymmärtää korkeintaan 80% ja sitten alkaakin jo omien höpinöiden jankkaus.

Jahas. joku Kokoomuslainen "porvari" täälä taas leijuu jollain gradulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas. joku Kokoomuslainen "porvari" täälä taas leijuu jollain gradulla

"täälä"

:D

Nyt taisit loukata kaikkien vihervassareiden, kommareiden ja isäm maalisten oodinien, fasistien, natsien ja kulttuurimarxistien tunteita lokeroimalla minut ideologisesti väärin Kokoomukseen...

Kyllä siinä melonien kokoiset pallitkin kutistuvat moisesta YLEnkatseesta :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"täälä"

:D

Nyt taisit loukata kaikkien vihervassareiden, kommareiden ja isäm maalisten oodinien, fasistien, natsien ja kulttuurimarxistien tunteita lokeroimalla minut ideologisesti väärin Kokoomukseen...

Kyllä siinä melonien kokoiset pallitkin kutistuvat moisesta YLEnkatseesta :/

No vaikee se on tietää mistä homopuolueesta kukin on kun niitä homopuolueita on jo viis tai kuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vaikee se on tietää mistä homopuolueesta kukin on kun niitä homopuolueita on jo viis tai kuus

Paras vaan vihata kaikkia, kuten persut tekevätkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras vaan vihata kaikkia, kuten persut tekevätkin.

Näin juuri. Koska se on maskuliinista.

• Anonyymi

Hyvät on munkit. Olisi kyllä mieluinen soden täti.

• Anonyymi

Yksinkertaiselle kouluttamattomalle miehelle riittää, kun puolueen keulakuvana olevalla naisella on Katrin hinkkien kaltainen vetovoima. Moni samanlainen mies on ilmoittanut täällä myös ihastuneensa Emma Karin rintavarustuksiin.

• Anonyymi

Emma Karihan on tyypillinen pushUp-viherpiipertäjä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emma Karihan on tyypillinen pushUp-viherpiipertäjä....

Emmaa ei ole siunattu aivoilla, mutta täytyy tunnustaa, että hänellä on suominaiseksi hyvä vartalo ja naiselliset hiukset.

• Anonyymi

Voi sentään :(

Vielä hetki sitten jumaloitu presidenttiehdokas ja ilmeisesti viehätysvoimaltaan erittäin rintava Laura onkin jo parissa kuukaudessa unohtunut persun poliittisesta muistista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sentään :(

Vielä hetki sitten jumaloitu presidenttiehdokas ja ilmeisesti viehätysvoimaltaan erittäin rintava Laura onkin jo parissa kuukaudessa unohtunut persun poliittisesta muistista.

Lautasaari rintava? Heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lautasaari rintava? Heh.

Täytyyhän hänen olla, koska keskustelu on todistanut, että vain rinnoilla nainen pääsee persuäänestäjän suosioon.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmaa ei ole siunattu aivoilla, mutta täytyy tunnustaa, että hänellä on suominaiseksi hyvä vartalo ja naiselliset hiukset.

Jos pakko on laittaa, ja pitää valita Kari Emman ja Touko Aallon välillä, niin ehdottomasti Kari.

• Anonyymi

Eihän tuosta näytetä ruudussa muuta kuin kaulasta ylöspäin. Missä on kuva kokovartaloministeristä?

• Anonyymi

Miespuoliset vasuriäänestäjät ovat helppoja tapauksia. Vasurit tekivät härskin tempun valitsemalla luutikun puheenjohtajakseen.

• Anonyymi

Ja just vähän ylempänä persut tekivät Laurasta presidenttiehdokasta ihan samoin perustein :D

Ei ihme, ettei persut saa naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja just vähän ylempänä persut tekivät Laurasta presidenttiehdokasta ihan samoin perustein :D

Ei ihme, ettei persut saa naisia.

Rahalla niitä saa. Tsekkiläinen nainen maksaa vaan 50€, mut ei anna mamuille koska ne on niin likasia

• Anonyymi

Jos Li investoisi siilareihin, voisi vasurien ainakin gallup kannatus nousta jopa kymmeneen prossaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Li investoisi siilareihin, voisi vasurien ainakin gallup kannatus nousta jopa kymmeneen prossaan

Kyllä kannatais. Eihän semmosta naista kukaan kuuntele kellä ei oo tissejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannatais. Eihän semmosta naista kukaan kuuntele kellä ei oo tissejä.

Ja sitten kun on tissit, on ihan sama mitä miehelle sanoo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun on tissit, on ihan sama mitä miehelle sanoo...

Juurikin näin, mutta se esittää kuuntelevansa jos naisella on tissit.

• Anonyymi

Voisiko joku lähettää linkin tähän nykyiseen (ei vankaan, se on jo nähty) kokovartaloministerin kuvaan, että voisi edes arvoida, että onko tässä syytä pitää kriisipalaveri ihan itsensä kanssa.

• Anonyymi

Haet nyt jostain tämän ministerin kasvokuvan ja printtaat sen ja menet nyt vaan vielä illalla kauppaan ja ostat kaksi melonia ja laitat ne sen kasvokuvan alle.

SItten palaveri tai konsultointi itsesi kanssa - ihan miten vaan parhaalta tuntuu ;D

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei tuo söpöläinen Katria lyö laudalta,kuvittele Katri samoissa vetimissä,hui kauhiaa!

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Pikkasen oli piimät lentänyt pitkin suupieliä,kerankin kommari sai kunnon melaa.

• Anonyymi

Kauniita kuvia lähetetti, kitos niistä. Silti yhtä jäin kaipaamaan kuvaa kokovartaloministeristä.

• Anonyymi

hoitajaako nyt tarvitaan

klifterska

• Anonyymi

Ei Katrin kuin Linkaan ulkonäössä ole mitään vikaa mutta he johtavat suvakkipuolueita. Se vaan on niin jotta ainoastaan perussuomalaiset puolustaa suomalaisia ihmisiä. Ps. Erikoisen todennäköisesti kummankaan puoiue ei tule saamaan seuraavissa eduskuntavaaleissa edes 10% kannatusta.

• Anonyymi

Omalla mielikuvituksellani en saa ahdasmielisestä kepusta suvakkipuoluetta mitenkään. On pikemminkin konservatiivipuolue sieltä pahimmasta päästä.

Itse veikkaan kepun saavan jonkun verran takaisin persuihin karanneita äänestäjiä. Kannatus voi olla 15 hujakkeilla. Vasemmistolla pysyy peruskannattajakunta, eli noin 8 pinnaa.

• Anonyymi

Omalla mielikuvituksellani taas perussuomalaiset rmsA seuraavissa eduskuntavaaleissa vähintään 25% kannatuksen. Kaikki muut puolueet menettavat kannatusta perussuomalaisille. Lamantapaista taas Ilmassa, suomalaiset palkka työläiset kuin yrittäjätkin kärsii kun maassa on ainakin 10000 ulkolaista laittomasti elämässä siivellämme. Kepu tilasi nämä Suomeen, punavihreät haluaisi heitä lisää. Ennen vasemmistoliitto ja sosiaalidemokraatit puolusti suomalaisia oihia
        Lähetetty

saania nt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla mielikuvituksellani taas perussuomalaiset rmsA seuraavissa eduskuntavaaleissa vähintään 25% kannatuksen. Kaikki muut puolueet menettavat kannatusta perussuomalaisille. Lamantapaista taas Ilmassa, suomalaiset palkka työläiset kuin yrittäjätkin kärsii kun maassa on ainakin 10000 ulkolaista laittomasti elämässä siivellämme. Kepu tilasi nämä Suomeen, punavihreät haluaisi heitä lisää. Ennen vasemmistoliitto ja sosiaalidemokraatit puolusti suomalaisia oihia
        Lähetetty

saania nt

Nykyisellä puheenjohtajalla persut eivät saa pahemmin ääniä, koska äänestäjät tietävät ettei persut ole sellaisenaan hallituskelpoinen. Siitä syystä persujen kannatus sulaa, koska porukka ei halua äänestää varmaa oppositiota.

Mutta jos persut vaihtavat johtajansa ja muuttuu vähemmän rasistiseksi puolueeksi, niin silloin tilanne on kokonaan toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisellä puheenjohtajalla persut eivät saa pahemmin ääniä, koska äänestäjät tietävät ettei persut ole sellaisenaan hallituskelpoinen. Siitä syystä persujen kannatus sulaa, koska porukka ei halua äänestää varmaa oppositiota.

Mutta jos persut vaihtavat johtajansa ja muuttuu vähemmän rasistiseksi puolueeksi, niin silloin tilanne on kokonaan toinen.

Seuraavat vaalit on jo ens vuonna eli kunnas vaalit 2020. Saa nähä miten sut sitte jauhotetaan taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavat vaalit on jo ens vuonna eli kunnas vaalit 2020. Saa nähä miten sut sitte jauhotetaan taas.

*kunnallisvaalit 2020.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miedän täytyy löytää joku kauhee seksipommi josta on alastonkuviaki netissä! Sitten kaikki n*krutki äänestää meitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntavaalit on oma lukunsa. Siellä on homma enemmän sisäsiittoisempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa pitää huolta ihan vaan omista riveistä, koska luulen sen olevan yli puolta pienempi perussuomalaisia vastaan, olenko oikeassa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa pitää huolta ihan vaan omista riveistä, koska luulen sen olevan yli puolta pienempi perussuomalaisia vastaan, olenko oikeassa ?

En riveistänne tiedä, mutta "valitettava" fakta on, että persulle annettu ääni menee tällä hetkellä hukkaan, koska persuja ei huolita hallitukseen. Tilanne ei ole muuttunut mihinkään uuvattien erkaantumisen jälkeen. Nykypersujen arvomaailma ei kelpaa muille.

Seuraaviin eduskuntavaaleihin on aikaa vielä melkein neljä vuotta. Saattaahan olla että persut ovat siihen mennessä parantaneet tapansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miedän täytyy löytää joku kauhee seksipommi josta on alastonkuviaki netissä! Sitten kaikki n*krutki äänestää meitä!

Paha panna Katria paremmaksi,vähentäisi vaatetetta ja tyköistuvaa päälle siinäsitä sitten ollaan,jätkät monttuauki vahtaa.Kommari Liikin häpiäisi olemattomia lautarintoja.Ei voikun ihailla tuota Katria.
        Pietarin opetkin vielä kaipailevat kunnon Suomi tytärtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntavaalit on oma lukunsa. Siellä on homma enemmän sisäsiittoisempaa.

Sisäsiittoisuus on tosiaan Hommassa ja persuissa...

• Anonyymi

Seuraavat kuntavaalit ovat huhtikuussa 2021.
      Eikö persutollot tuotakaan tienneet??!!!!!!

• Anonyymi

Mistä minä tietäisin mikä homo sinä olet, kun teitä on niin paljon nykyään?

• Anonyymi

Persujen ja jeesuspuolueen kannattaisi yhdistäytyä. Saisivat himotun Päivi the GILF hottiksen mannekiiniksi. Saattaisi houkutella Loiron ikäisiä ukkoja persujen taakse.

• Anonyymi

Kepu tykkää, kun persut länkyttävät heidän peltonsa täyteen lannoittavaa super- paskaa - ilmaiseksi

😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣😂💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi

Ei oo mikään ilmasta

• Anonyymi

Persupas"kassa kun ei kasva edes eläinten rehu.Myrkyttyy vain.
      Miten voikin kaikki kuona kerääntyä yhteen läjään?

• Anonyymi

No kyllä sä ainakin näytät nauttivan siitä ku tunget naamaa tänne kokoajan

• Anonyymi

Persuja on kiva kiusata,niillä kun ei huumoria ole.

• Anonyymi

Oot ihan sekaisin rakkaudesta

• Anonyymi

Katri pisti Jussin pään pyörälle. Keskittymiskyky häneltä herkesi oitis.

😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣😂💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi

Oot ihan sekaisin rakkaudesta kepulaisiin, poju

• Anonyymi

Jos täällä joku itkee, niin se on tämä hampaaton tenupersu, joka haaveilee 24/7 siittä, että pääsisi komukana viereen!

😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣😂💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi

Yhyy yhyy yhyy. Mulla ei oo tissejä ollenkaan ja näytän hamsterlita

😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣😂💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi

"hamsterlita" hyvinkin

• Anonyymi

Perussuomalaiset ovat eläneet maailmassa jossa ihmisten ei ole tarvinnut pukeutua burkhaan, joten parin meloonin heilunta voi kääntää perussuomalaisen katseen, mutta ei vaikuta äänestyskäyttäytymiseen.
      Me perussuomalaiset seisomme vankalla pohjalla ja meihin ei tuollaiset temput tehoa, kuten muiden puolueiden kannattajiin se tehoaisi.
      Me tiedämme, että katrilla on tarkoitus nostaa keskustan kannatusta.
      Eli keskustan kannattajat ovat heitä, jotka ansaan lankeavat.

Älä aliarvioi perussuomalaisia.
      Meitä ei ala-arvoisilla tempauksilla saa mukaansa, eikä ideologiat ja aivopesut saa meitä valtaansa.

Persu on vankka kuin Suomalainen peruskallio.

• Anonyymi

"Persu on vankka kuin Suomalainen peruskallio."

Kylmä ja jämähtänyt paikoilleen.

Eikä siinä melonit kasva, mutta ulkomaalaiset voivat käydä sitä poraamassa ja rahastamassa mielin määrin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Persu on vankka kuin Suomalainen peruskallio."

Kylmä ja jämähtänyt paikoilleen.

Eikä siinä melonit kasva, mutta ulkomaalaiset voivat käydä sitä poraamassa ja rahastamassa mielin määrin.

Ei kyllä minkään puoleen ymärillä käy niin kova hyörinä ku persujen. Sinäkin tulit tänne osoittamaa kateuttasi.

• Anonyymi

Putin kiittää persuja tästäkin päivästä.

😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣😂💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi

Suvakki kupla puhkee! Paetkaa kolohinne ja piiloutukaa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Katrissa katse lepää...

• Anonyymi

Tenupersun homoeroottiset fantasiat muuttuvat pervommiksi päivä päivältä??

• Anonyymi

Sun kupla puhkee ja sun haaveet kaatuu. Sitte sulla tulee itku.

• Anonyymi

Persukupla suhisee jo. Kohta se posahtaa. Sitten kuullaan persujen kaamea uhriutmisparku kautta maan.

• Anonyymi

Hahaha. Persuus ei ole kupla. Sinä et edes tiedä mitä tuo sana tarkoittaa.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2695
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1111
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      214
      1098
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1015
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      941
    6. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      5
      928
    7. 36
      906
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      827
    Aihe