ja alkoivat misukat olla joka kohdalta kuviottomat, ei enää edes kulimisvaroittimia näkynyt.
Tuli mieleen kun katsastuksessa pitää jonkinlainen kuvio olla että tarvitaan kuviolliset renkaat.
Lahdestä sopenkorvesta löytyikin rengaskauppa jossa oli vara valita, on kokoja ja merkkejä joka lähtöön.
Hinnat ovat todella edulliset ja palvelu loistavaa.
Ostin kaksi 195/65/15 rengasta asennettuna 35 €, eikä mitään kinuskia.
ajan 500 km viikossa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uudet vai käytetyt? Minkä merkkiset? Taitaa tosin käydä niin ettei koskaan saada tietää..
- Anonyymi
Renkaat olivat käytetyt merkkirenkaat. Pintaa reilusti n. 4-5 mm. Paistoleima 5 v sitten.
Toinen oli tossutettu.
Hyvä kauppa, hyvä palvelu, hyvä mieli.
Nimim.: ajan 500 km viikossa
- Anonyymi
Fiddu toi aloittaja on kyl kova jätkä....
- Anonyymi
Sen pitäis vaan vaihtaa ammattia vähemmän luontoa saastuttavaan sellaiseen, mutta tuskin niin tekee, ennen kuin on selkä paskana Eikä se onnistu mitään muuta ammattia saamaankaan, kun on vetelys ollut jo alun alkaenkin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen pitäis vaan vaihtaa ammattia vähemmän luontoa saastuttavaan sellaiseen, mutta tuskin niin tekee, ennen kuin on selkä paskana Eikä se onnistu mitään muuta ammattia saamaankaan, kun on vetelys ollut jo alun alkaenkin....
Kenelle lie osoitettu tuo provo jossa luuseri purkaa katkeruuttaa
elämässään onnistuneelle ammattihenkilölle.
Sen verran pieleen meni että valmistan hiilinegatiivisia ilmastotuotteita suurella volyymilla. Taloudellisesti erittäin kannattavaa.
- Anonyymi
Kulutusmerkit on ihan sinne kuvion pohjaan asti, eli ajoit renkaat täysin sileiksi, hyvin fiksua.
- Anonyymi
Mun työkaverilla näkyi usein 2 renkaata metallinkarvoja ja hyvin meni. Siinä näki kuinka kestäviä renkaat ovat jos ei satu oikein jotain joka vaurioittaa. Hän ajoi 22 km työmatkaa ja kai jotain mutakin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055