Oon 23-vuotias nainen. Sain paniikkikohatuksen noin kuukausi sitten. Sen jälkeen olen kärsinyt ahdistuksesta ja unettomuudesta. Unettomuuden takia olen jatkuvasti itkuinen ja nukkuminen ahdistaa. Aamulla saatan herätä hiestä märkänä ja tuskaisena ja todeta etten taaskaan nukkunut hyvin. Mikä mua vaivaa? Satunnaisia paniikkikohatuksia on ollut aiemmin.
Paniikkihäiriö?
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Paniikkihäiriö on yksi ahdistuksen oireista, ei kuitenkaan kaikilla. Jos sua huolestuttaa sun tilanne niin kannattaa käydä jonkun kanssa juttelemassa. Apua löytää jos haluaa. Avun hakeminen ei ole merkki heikkoudesta, päinvastoin, se on vahvuus että uskaltaa sanoa ääneen että nyt ei ole kaikki hyvin. Kannattaa jo senkin takia yrittää saada apua ettei tilanne pääse pahenemaan. On helpompi hoitaa alkuvaiheessa. Saattaisi myös auttaa jos pystyt miettimään että mikä sua ahdistaa, tuleeko se paniikki just jossain ihmisvilinässä, ja jos tulee niin miksi tulee, johtuuko jännittämisestä. Nää on vaikeita asioita mutta vaikeistakin asioista voi selvitä, mulla on kokemusta.
- Anonyymi
Jos tietäisin henkilötiedot , kertoisin oman kokemukseni. En voi tehdä sitä näin julkisesti. Koettu on samat asiat jo kauan sitten. On ulospääsy.
- Anonyymi
Kerrotko ulospääsytien parilla sanalla? Tk, psykologi, lääkkeet? Kauanko meni toipumiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812