Oon 23-vuotias nainen. Sain paniikkikohatuksen noin kuukausi sitten. Sen jälkeen olen kärsinyt ahdistuksesta ja unettomuudesta. Unettomuuden takia olen jatkuvasti itkuinen ja nukkuminen ahdistaa. Aamulla saatan herätä hiestä märkänä ja tuskaisena ja todeta etten taaskaan nukkunut hyvin. Mikä mua vaivaa? Satunnaisia paniikkikohatuksia on ollut aiemmin.
Paniikkihäiriö?
3
150
Vastaukset
- Anonyymi
Paniikkihäiriö on yksi ahdistuksen oireista, ei kuitenkaan kaikilla. Jos sua huolestuttaa sun tilanne niin kannattaa käydä jonkun kanssa juttelemassa. Apua löytää jos haluaa. Avun hakeminen ei ole merkki heikkoudesta, päinvastoin, se on vahvuus että uskaltaa sanoa ääneen että nyt ei ole kaikki hyvin. Kannattaa jo senkin takia yrittää saada apua ettei tilanne pääse pahenemaan. On helpompi hoitaa alkuvaiheessa. Saattaisi myös auttaa jos pystyt miettimään että mikä sua ahdistaa, tuleeko se paniikki just jossain ihmisvilinässä, ja jos tulee niin miksi tulee, johtuuko jännittämisestä. Nää on vaikeita asioita mutta vaikeistakin asioista voi selvitä, mulla on kokemusta.
- Anonyymi
Jos tietäisin henkilötiedot , kertoisin oman kokemukseni. En voi tehdä sitä näin julkisesti. Koettu on samat asiat jo kauan sitten. On ulospääsy.
- Anonyymi
Kerrotko ulospääsytien parilla sanalla? Tk, psykologi, lääkkeet? Kauanko meni toipumiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458