Nylon-runkkaus

Anonyymi

Miten yleistä miehillä on runkata sukkahousuissa, stayupeissa tai liiveihin pukeutuneena?

22

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viikon loppuisin pääsee pukemaan nylonit jalkaan ja kiva runkata asuissa!

    • Anonyymi

      Minulla onnistuu arkisin asuissa kiimailu, kun vaimo lähtee aiemmin töihin. Camikin vois onnistua silloin. T: ukm50pluspks

      • Anonyymi

        Sama juttu...päivisin 11-14 onnistuu hyvin pukeutua vaimon kiimaisiin alusasuihin ja liukkaisiin nailoneihin ja ennenkaikkea nahkaiseen,lyhyeen minihameeseen!
        Kiva ajella autolla...tosin ratsiat pelottavat.
        Runkkailen autossa asuissa ovi auki ABCn parkissa Hyvinkään motarin vierellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu...päivisin 11-14 onnistuu hyvin pukeutua vaimon kiimaisiin alusasuihin ja liukkaisiin nailoneihin ja ennenkaikkea nahkaiseen,lyhyeen minihameeseen!
        Kiva ajella autolla...tosin ratsiat pelottavat.
        Runkkailen autossa asuissa ovi auki ABCn parkissa Hyvinkään motarin vierellä.

        ootko usein siellä abc llä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko usein siellä abc llä?

        voisin poiketa paikalla katselemassa ja vaikka paineita purkaa..
        aikaa hyvin päivisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu...päivisin 11-14 onnistuu hyvin pukeutua vaimon kiimaisiin alusasuihin ja liukkaisiin nailoneihin ja ennenkaikkea nahkaiseen,lyhyeen minihameeseen!
        Kiva ajella autolla...tosin ratsiat pelottavat.
        Runkkailen autossa asuissa ovi auki ABCn parkissa Hyvinkään motarin vierellä.

        Upeaa! Myös minä pukeudun vaimoni asuihin ihan alusta loppuun ja hänen luvallaan. Autoilen usein naiseksi pukeutuneena ja kyllä minuakin ratsiat pelottavat, tai peloittivat. Kerran nimittäin jouduin ratsiaan. Naispoliisilla oli vähän työhä ajokorttia tarkastellessaan, että olikohan ässä tuo meikattu henkil sama kuin ajokortin kuvassa. Hymyllen toivotti kuitenkin hyvää matkaa ja kehotti olemaan innostumatta liika ettei se vaikuttaisi toimintaani liikenteessä... Ihan positiivinen kokemus. Pysähdyn usein johonkin levikille lukemaan seksilehtiä ja runkkailemaan, En ole tosin sieltä seuraa haknut, muutaman kerran olen löytänyt työmatkoillani hotelleista samanhenkisiä lyhyen ajan ystävi.


    • Anonyymi

      Usein! On parasta mitä tiedän! Status upit pitsi stringit sukkanauhat. Ja tiukat latex leggingsit jos menee ulos. Ei jätä arvailun varaan mitä alla on. Julkisella paikoilla vielä kiihottavalta.

    • Anonyymi

      Ei mitenkään! Noihan on NAISTEN vaatteita! Ei kukaan TERVE MIES tollasiin pukeudu.

    • Naisen asuiisa se parasta onvarsinkin jos yhteisrunkut ja kaverikin asuissa.

      • Anonyymi

        Mites se muuan mainos menikään...? Joo, nyt muistin:
        Niuvanniemeen Niuvanniemeen...


    • Anonyymi

      Nyt sukkikset jalassa, kiihoittavalta katsella peilistä kostunutta kulliania!

      • Anonyymi

        Mullakin sukkikset jalassa, ja kyllä kyrpä seisoo, ihanasti hankaa kävellessä. Kik, kalukovana18


    • Anonyymi

      Vaikka sää oli kylmä niin luonnossa hamekävely ja toinen kierros liiveissä eli rinta- ja sukkanauhaliivit sukat. Nautinnon haussa ei aina kylmää tunne.

      • Anonyymi

        missä päin kävelet ?_Voin tulla mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä päin kävelet ?_Voin tulla mukaan

        Mä voisin kanss tulla ja mulla on korkojakin joilla nautiskelen luonnossa..viime yönä lensi kolme kertaa ja taas jöpöttää...


    • Anonyymi

      onks märkää

    • Isellä pikkarit nytkin, nännit nöpöllään kommentoin. Dildo pyllyssä surisee ja pöksyt kostuu kun tihkuu. Saisipa aitoa suudellen, voisin vaikka kiljua orkun tullessa...

    • Moi.olen 48v175,85,15 ukm joka tykkää käyttää naisten asuja ja leluja. En meikkaa enkä käytä peruukkeja, noi asut ja lelut on vaan mun juttu. Pitkään ollu haaveena päästä touhuumaan toisen tyttöilijän kanssa. Olen aika kokematon live touhuissa, mutta ajatus toisen tyttöilijän kanssa kiihottaa todella paljon.

      • Anonyymi

        Moi!
        Onks sulla paljon korkoja? Mä tykkään kanssa asuista korkojen kanssa..usein käyn kävelemässä ulkona sukissa,sukkanauhoissa ja tiukat kiiltävät leggarit päällä..siihen sitten korkosaappaat jalkaan. Voisko tuollanen olla jotain mitä haluut tehdä toisen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi!
        Onks sulla paljon korkoja? Mä tykkään kanssa asuista korkojen kanssa..usein käyn kävelemässä ulkona sukissa,sukkanauhoissa ja tiukat kiiltävät leggarit päällä..siihen sitten korkosaappaat jalkaan. Voisko tuollanen olla jotain mitä haluut tehdä toisen kanssa?

        Samanlaiset mieltymykset mullakin.pitkään ollu haaveena päästä touhuumaan toisen tyttöilijän kanssa. Xhamster sivulla enemmän mun kuvia ja videoita. Löytyy samalla nimellä m40cdlover, jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        m40cdlover kirjoitti:

        Samanlaiset mieltymykset mullakin.pitkään ollu haaveena päästä touhuumaan toisen tyttöilijän kanssa. Xhamster sivulla enemmän mun kuvia ja videoita. Löytyy samalla nimellä m40cdlover, jos kiinnostaa.

        Mukavia kuvia löytyi sulta. Kostu mukavasti mulla pikkuhousuissa! Haluaisitko sovittaa dildoasi rasvattuun peppuuni?


    • Anonyymi

      Mukava laittaa sukkahousut ja tiukka korsetti päälle. Nyt myös kiihoittavaa kirjoitella asuissa kosteana!! Ukm 52

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe