Nainen Kangasalta???

Anonyymi

Sinä nainen kangasalta joka olit tanssimassa 14.9 Haapamäen höyrypuistossa. Minä jäin sinua kaipaamaan. T:J

6

106

Vastaukset

• Nykyaikana sellainen vanhanajan romantiikko nainen on yhtä sukupuuttoon kuollut kuin muinainen hirmulisko. Joka ikinen nainen mihin olen tutustunut on ns. uranainen. Eli ei kiinnosta muu kuin mitä olet ja mitä sää teet. Meikäkloppi sattuu olemaan sitä sorttia että ura ei kiinnosta vaan se kaikkein tärkein eli rakkaus ja paneminen.

• Panomiehiä tarvitaan aina.

• Anonyymi kirjoitti:

Panomiehiä tarvitaan aina.

Naista kallista pitä.

• Nyt kun olen yli kuuskymppinen, ovat rintani vain tiellä. Välillä tunnen niiden vuoksi häpeää ja haluan silloin olla mahdollisimman huomaamaton.T.kirsti.

• Taitaa olla pitkäsenvalo kirsti mikä ny on rasialla

• "Baarissa oli kolme vanhempaa naista ja juttu lähti liikenteeseen tanssilattialta. ... "Ikäähän ei sovi naiselta kysyä, mutta hän oli kovin kiinnostunut minun iästäni. .vaikka oon nuori poju.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 175 pakolaista tulossa Suomeen

Sisäministeriö vahvisti IL:n tiedot: Suomi ottaa Välimeren pakolaisleireiltä enintään 175 alaikäistä tai yksinhuoltajaperheiden jäseniä https://www.il
      Maailman menoa
      258
      4439
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      173
      3583
    3. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      104
      3415
    4. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      67
      2359
    5. Taas on yksityisautoilija paha ihminen

Taas on yksityisautoilija paha ihminen Traficomin tutkimus: ”Polttoaineen tulisi maksaa ainakin 2,26 euroa litralta, jotta autoilijat alkaisivat vähe
      Maailman menoa
      118
      1251