Sinä nainen kangasalta joka olit tanssimassa 14.9 Haapamäen höyrypuistossa. Minä jäin sinua kaipaamaan. T:J
Nainen Kangasalta???
10
234
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyaikana sellainen vanhanajan romantiikko nainen on yhtä sukupuuttoon kuollut kuin muinainen hirmulisko. Joka ikinen nainen mihin olen tutustunut on ns. uranainen. Eli ei kiinnosta muu kuin mitä olet ja mitä sää teet. Meikäkloppi sattuu olemaan sitä sorttia että ura ei kiinnosta vaan se kaikkein tärkein eli rakkaus ja paneminen.
- Anonyymi
Panomiehiä tarvitaan aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panomiehiä tarvitaan aina.
Naista kallista pitä.
- Anonyymi
Nyt kun olen yli kuuskymppinen, ovat rintani vain tiellä. Välillä tunnen niiden vuoksi häpeää ja haluan silloin olla mahdollisimman huomaamaton.T.kirsti.
- Anonyymi
Taitaa olla pitkäsenvalo kirsti mikä ny on rasialla
- Anonyymi
"Baarissa oli kolme vanhempaa naista ja juttu lähti liikenteeseen tanssilattialta. ... "Ikäähän ei sovi naiselta kysyä, mutta hän oli kovin kiinnostunut minun iästäni. .vaikka oon nuori poju.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2357067Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on303716PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23288Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663061Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,992733Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven52633IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-362366Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.412126- 581861
- 961791