MM-kisat paini

Anonyymi

Miten kävi Ramille ja Eliakselle??

7

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi poika valovuoden päässä maailman huipuista.Kaverit,jotka Suomen oloissa hallitsevat sarjojaan,toki molemmilla tasaväkinen haastaja,ovat maailman huippuja vastaan täysin aseettomia, suorastaan säälittävää katsottavaa.87 tuntuu Suomessa kovatasoiselta,kun mennään maailmalle,tulee vastaan Polakki,jolle ei voi mitään,Polakki ottaa ypv päihinsä seuraavalta,joka taas häviää seuraavan matsin,eli matka kärkikahinoihin on todella kaukana.97 vastaan maailman ykkösmies sarjassa,joka aloittaa puolilla valoilla,toisella jaksolla hieman lisää vauhtia,ja se on menoa,uskomaton on tasoero.Tällainen tilanne,mikä Suomalaisessa painissa on,ei ole urheilijoiden vika,on vaan hukattu valtava määrä potentiaalisia urheilijoita jonkun pikkukylän urheilumenestyksen vuoksi,ettei vaan muualta tulisi liian hyviä painijoita,ettei vaan uskottavuus kärsisi,saattaa olla joku piru vielä eri mieltäkin asioista.Tämän kelkan kun joku kääntää,tekee painille ison palveluksen.

• Anonyymi

Ootko sä tosissas?

• Anonyymi

Nyt vähän valoja päälle! Sarjassa 97kg kaksi painijaa täysin yli muiden muuten kohtuu tasaista. Hietaniemi voisi puolestaan pikkuhiljaa ymmärtää että ikä ajaa väistämättä ohi... ei sillä että toinen mahd. edustaja tässä sarjassa olisi tämäkään pärjännyt paremmin. Herätys liitto herätys kaikki! Ei se paini toisia haukkumalla täälä eteenpäin mene se on selvää!

• Anonyymi

Kun olisi pikkukylänkaltaisia seuroja edes viisi niin olisi enemmän painijoita.

• Anonyymi

Jos jossain on hyvää tekemistä painin parissa,ei se tarkoita sitä,että heillä on jotain etuoikeuksia,kyllä nuoret ovat nykyään sen verran fiksuja ja älykkäitä,että he huomaavat,missä mennään.Suomalainen paini tarvitsee perinpohjaisen perkauksen ja toiminnan uudistamisen,kyllä jonkinlainen vastuu pitää ottaa,jos lähes koko Suomen painivat nuoriso lopettaa

• Anonyymi

Vikke Darkkio olis pistänyt enemmän hanttiin kun Möhömähö

• Anonyymi

Arvi kun olis laitettu kisoihin niin olisi tokioon lippu kourassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe