Haluaisin nuolla naista. Vaimoni ei halua. Olen 45v siisti ja 100% luotettava ukkomies Kokkolasta.
Tykkään nuolla
14
670
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mies ei taas halua nuolla mua
- Anonyymi
Ei oo miestä enkä ole löytänyt hyvää miestä nuolemaan kunnolla. Pientä lipaisua sinne tänne, surkeeta. Olen menettänyt toivon. Miehet tuokaa esille enemmän kiinnostustanne nuolla naista! Sen jälkeen tapahtuu enemmän ja useemmin ;)
- Anonyymi
Karvaton pillu, pesty muutama tunti sitten, tuoksuu kiimaiselle ja vähän kuselle, maistuu taivaallisen ihanalle. Sellaista pillua nuolen himokkaasti lähes joka päivä. Vaimoni pitää siitä myös. Joskus kumihousut molemmille jalkaan ja baariin. Kotiin tultua hirmu kiima molemmilla ja sitten taas nuollaan... kyllä erotiikka on ihanaa.
Hei olen halukas nuolemaan itse nautin siitä että saan nuolla loppuun asti niin että nainen saa ihanan orgasmin,
Sama homma, olisi kiva nuolla mutta puoliso ei halua.
- Anonyymi
Suuseksin saaminen on ihan parasta..näin sinkkuna sitä saa vaan aivan liian harvoin..
- Anonyymi
Tulisin antamaan mielelläni, siitä on aikaa kun olen päässyt nuolemaan kunnolla ajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisin antamaan mielelläni, siitä on aikaa kun olen päässyt nuolemaan kunnolla ajan kanssa.
Missäin oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäin oot?
Helsingissä, onko sulla sähköpostia tms jossa jatkaa juttua
- Anonyymi
Suuseksin antaminen on ihanaa. Näin sinkkumiehenä sitä saa antaa vaan liian harvoin. Olisi mukavaa löytää sellainen Pohjois-Uudeltamaalta tai Kanta-Hämeestä.
- Anonyymi
Tykkään mäki kik fuckersuc kpo
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu721692- 591678
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1671400Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3041331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671260Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1071228Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611086- 601079
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin961029Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980