Haluaisin nuolla naista. Vaimoni ei halua. Olen 45v siisti ja 100% luotettava ukkomies Kokkolasta.
Tykkään nuolla
14
619
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mies ei taas halua nuolla mua
- Anonyymi
Ei oo miestä enkä ole löytänyt hyvää miestä nuolemaan kunnolla. Pientä lipaisua sinne tänne, surkeeta. Olen menettänyt toivon. Miehet tuokaa esille enemmän kiinnostustanne nuolla naista! Sen jälkeen tapahtuu enemmän ja useemmin ;)
- Anonyymi
Karvaton pillu, pesty muutama tunti sitten, tuoksuu kiimaiselle ja vähän kuselle, maistuu taivaallisen ihanalle. Sellaista pillua nuolen himokkaasti lähes joka päivä. Vaimoni pitää siitä myös. Joskus kumihousut molemmille jalkaan ja baariin. Kotiin tultua hirmu kiima molemmilla ja sitten taas nuollaan... kyllä erotiikka on ihanaa.
Hei olen halukas nuolemaan itse nautin siitä että saan nuolla loppuun asti niin että nainen saa ihanan orgasmin,
Sama homma, olisi kiva nuolla mutta puoliso ei halua.
- Anonyymi
Suuseksin saaminen on ihan parasta..näin sinkkuna sitä saa vaan aivan liian harvoin..
- Anonyymi
Tulisin antamaan mielelläni, siitä on aikaa kun olen päässyt nuolemaan kunnolla ajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisin antamaan mielelläni, siitä on aikaa kun olen päässyt nuolemaan kunnolla ajan kanssa.
Missäin oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäin oot?
Helsingissä, onko sulla sähköpostia tms jossa jatkaa juttua
- Anonyymi
Suuseksin antaminen on ihanaa. Näin sinkkumiehenä sitä saa antaa vaan liian harvoin. Olisi mukavaa löytää sellainen Pohjois-Uudeltamaalta tai Kanta-Hämeestä.
- Anonyymi
Tykkään mäki kik fuckersuc kpo
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954