Pelottaako kysymys

Anonyymi

Mitä teit viikonloppuna?

Joutuuko aina vastaamaan, että en mitään? Tai vaihtoehtoisesti keksimään aina muutaman valheen tekemisistään.

Itselläni on tilanne se, etten tee juuri mitään viikonloppuisin. Onneksi kävin edes metsällä, vaikka satoikin. Eipä oikeastaan haitannut yhtään.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yliopistoaikoina oli yksi ystävä, joka aina maanantaina kysyi tuon "mitä teit viikonloppuna?"
      Ai että se oli ärsyttävää.
      Pitääkö nyt jotain selostaa joka maanantai, kun on vain kotona yleensä, mitä siellä nyt tekee, tai jos vain ulkoilee päivittäin.
      Toinen tyhmä kysymys, kun näkee vaikka ruokakaupassa/kirjastossa tuttavan: "mitä kuuluu?"
      Ai että ärsyttävä kysymys.
      Pitääkö nyt jotain kuulua, jos on vaikka ruokaa ostamassa.
      Kiitos hyvää kuuluu.

    • Eikö se ole mukavaa, jos joku osoittaa sinua kohtaan niin paljon kiinnostusta, että kysyy jotakin tuollaista? Tai että ylipäätään saa puhua jollekulle edes jotakin?

    • Anonyymi

      Luin historiaa ja olin täkin alla samalla.

    • Anonyymi

      Uskoisin pelkästään tämän kysymyksen rakentuvan muutamille oletuksille.
      Mihin verrattuna se on "ei-mitään" ja miksi pitäisi valehdella?
      Oliko sillä tyypillä joka meni dokaamaan, sai turpiinsa, hukkasi lompakkonsa ja ei muista mitään jotenkin paremmin?

      Tein paljonkin, uskoisin löytäneeni sopivan tyyppisen oksan pienoismallini kokoamista varten.

    • Anonyymi

      En mitään. Ei ole elämää. Istuin ja katsoin seiniä pimeäs huonees. Ei ole naista. Ei kavereita.

    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä on vaikka ei tekisi mitään.

      • Anonyymi

        Eihän sillä olekaan. Voi vain vuosien päästä alkaa hiukan vituttamaan sellainen tilanne.


    • Anonyymi

      Oli kovasti suunnitelmissa siivota kunnolla koska lähden maanantaina pienelle matkalle ja tänne tulee tuttava kissan kaveriksi muutamaksi päiväksi.
      Enpä sitten siivonnut kuin pintasilauksen, flunssa iski ja vei voimat.
      Asun yksin, ei ole parisuhdetta enkä halua. Viikonloput menee rentoutuessa, käyn lenkillä ja vain olen. Ei minulla ole mitään ongelmaa kertoa miten viikonloppu meni!
      Kapakoissa en käy enkä alkoon koske.
      Tämä on minun valintani ja tapani elää, tällaisen elämän haluan ja olen tyytyväinen. Pari ystävää, mielenkiintoinen työ, luen paljon ja olen kiinnostunut kaiken maailman asioista. Omaa aikaa tarvitsen myös paljon. En voi valittaa.

    • Anonyymi

      Ei pelota, mutten tykkääkään kysymyksestä. Olen 5-vuorotyössä, niin kysyvät mitä tein vapailla. Vastaan rehellisesti laitoin ikkunoiden sälekaihtimet kiinni ja rupesin kaljan juontiin 3 päiväksi.

    • Anonyymi

      Pitääkö aina tehdä jotain semmoista jonka muut ymmärtävät "tekemiseksi"?
      Jaa, minäkö? Lauantaina heräsin, laitoin jättimäisen aamupalan kahveineen, kävin kaupassa kävellen. Kuuntelin musiikkia... mitä musiikkia? No, alkuperäiskansojen musaa Amerikasta. Tällä kertaa näin.
      Taisin sitten syödä ja hetken huilattuani lähdin sauvakävelylle (yli kuusi kilsaa). Olipa kaunista. Hikipäässä kotiin tultuani menin suihkuun, kuuntelin (olin pakotettu kuulemaan, stetoskooppia ei tarvita) naapurin riitelyä ja traumaattisen koiran jumalatonta volinaa. Laitoin vastamelukuulokkeet korvilleni ja musan mäikäämään. Istuin tietsikalla välillä luureja raottaen josko naapurin perin yksityiset kalapaliikit olisi paperitalossa tauonneet. Koira huusi edelleen, mutta nyt yksinäisyyttään. Illalla noin kello 20 tuli kohtuullinen rauha ja silloin olin onnellinen ihan yksinäni. Ps. Koiran kohtaloa murehdin.
      Sunnuntaina heräsin aikaisin koiran ulvontaan... aamutoimien jälkeen lähdin pyöräilemään 20 km ja löysin litran kanttarelleja metsätien päästä. Naapurissa kaiketi nyt nukuttiin. Kysyttäiskö heiltä miten se viikonloppu mahtoikaan sujua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe