Naiset, millaiset hiukset miehellä

Anonyymi

miellyttävät eniten?

A) Lyhyt
B) kalju
C) liuhuletti/ heviletti/Hevosenharja

37

273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki noista kelpaa. Jos on pitkä letti niin viehättää toki kaikki. Eniten ehkä kihara 🙂

• Anonyymi

Lyhyt siisti tukka on paras. Ehkä pieni ponnari joissain tapauksissa mutta vain jos tukka on paksu. Pitkä ohut heviruoska on karsea ja kaljut ei sytytä millään tavalla.

• Anonyymi

Etuponnari...

• Anonyymi

Kokonaisuus ratkasee. Harvemmin se miehen mitta on hiuksissa.

• Anonyymi

Näin on. Ihmettelen, kun joillakin on niin tarkka miesmaku. Vai onko aina vaan sitte vallalla sellainen tyyli, mikä sillä kaivatulla sattuu olemaan? Minä arvostan eniten ehdottomasti sitä, mitä sieltä letin/kaljun alta löytyy. Kaikki muukin menee siinä tapauksessa hukkaan, jos ei mtn löydy :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Ihmettelen, kun joillakin on niin tarkka miesmaku. Vai onko aina vaan sitte vallalla sellainen tyyli, mikä sillä kaivatulla sattuu olemaan? Minä arvostan eniten ehdottomasti sitä, mitä sieltä letin/kaljun alta löytyy. Kaikki muukin menee siinä tapauksessa hukkaan, jos ei mtn löydy :(

Sen takia he yleensä jäävätkin lopulta yksin. Niin miehet kuin naisetkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Taas on joku elämäntapa pyhimys täällä !

Kuulkaas kun tämä on nyt just sitä vetovoimaa ja oikeanlaista Kemiaa!Ei ihminen ihastu tai tunne vetoa edes sellaiseen joka ei inspaa.

Huono esimerkki mutta jos miettii kodin sisustusta niin kyllähän kaikilla siinäkin on erilainen maku mihin ihastuu ja mikä saa olonsa kotoisaksi . Toiset satsaa merkkeihin, toiset laatuun, toisille tärkeää halpa hinta, toisille värit ja toisille mukavuus, käytännöllisyys

Tuskin siis kukaan edes ihastuu johonkin joka ei vastaa omaa miesmakua. Ei silloin tule sitä vetovoimaa mukaan kuvaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He jotka miettii noita pintapuolisia juttuja, jäävät yksin? Sitä varmaan tarkoitit.

• Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

Kuulkaas kun tämä on nyt just sitä vetovoimaa ja oikeanlaista Kemiaa!Ei ihminen ihastu tai tunne vetoa edes sellaiseen joka ei inspaa.

Huono esimerkki mutta jos miettii kodin sisustusta niin kyllähän kaikilla siinäkin on erilainen maku mihin ihastuu ja mikä saa olonsa kotoisaksi . Toiset satsaa merkkeihin, toiset laatuun, toisille tärkeää halpa hinta, toisille värit ja toisille mukavuus, käytännöllisyys

Tuskin siis kukaan edes ihastuu johonkin joka ei vastaa omaa miesmakua. Ei silloin tule sitä vetovoimaa mukaan kuvaan

Vielä opit. Pidä kiirettä hakusi kanssa. Markkina arvosi naisena ei nouse, aivan kuin mies, jolle tulee ikää ja hakee vain hoikkia kauniita naisia niin huonosti käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He jotka miettii noita pintapuolisia juttuja, jäävät yksin? Sitä varmaan tarkoitit.

Kyllä ja nimenomaan liikaa..

• Anonyymi

Totta kai sitä ihastuu ensin siihen mitä näkee. Mutta jotta ihastus voisi johtaa kiinnostukseen, täytyy sieltä pääkopasta jotain löytyä. Siinä mitää pyhimystelyä ole. Jos olisit ajatuksen kanssa lukenut edeltävän dialogin, olisit ymmärtänyt mistä siinä oli kyse.

• Anonyymi kirjoitti:

Vielä opit. Pidä kiirettä hakusi kanssa. Markkina arvosi naisena ei nouse, aivan kuin mies, jolle tulee ikää ja hakee vain hoikkia kauniita naisia niin huonosti käy.

Ei mieltymystä voi muuttaa tahdolla! Eikä myöskään miehen tahdolla ja pakotuksella. Jos joku ei iske se ei iske ja pakottamalla itsensä suhteeseen ilman tunteita on onneton ja sitten tulee tänne vinkuun et on varattuna loukussa suhteessa ja onneton

Mutta sä kasvat vielä ja ymmärrät kyllä miten näitä parisuhteita luodaan niin että niissä on aitoa rakkautta ja onnea

• Anonyymi kirjoitti:

Totta kai sitä ihastuu ensin siihen mitä näkee. Mutta jotta ihastus voisi johtaa kiinnostukseen, täytyy sieltä pääkopasta jotain löytyä. Siinä mitää pyhimystelyä ole. Jos olisit ajatuksen kanssa lukenut edeltävän dialogin, olisit ymmärtänyt mistä siinä oli kyse.

Esim. Mä en ole koko 34 vuotisen elämäni aikana kertaakaan ihastunut yhteenkään pitkähiuksiseen enkä kaljuun.
        Hiustenväri on kyllä muuttuillut mutta pituus ei noin radikaalisti koskaan

Se vaan on mun miesmakua

• Anonyymi

Ei mieltymystä voi muuttaa tahdolla! Eikä myöskään miehen tahdolla ja pakotuksella. Jos joku ei iske se ei iske ja pakottamalla itsensä suhteeseen ilman tunteita on onneton ja sitten tulee tänne vinkuun et on varattuna loukussa suhteessa ja onneton

Mutta sä kasvat vielä ja ymmärrät kyllä miten näitä parisuhteita luodaan niin että niissä on aitoa rakkautta ja onnea

Ihan totta. Ei voi mutta iän myötä ne muuttuu. Jos 2kypäsenä justin pieper on suosikkisi, niin se ei voi olla onnistuva homma 4kypäselle naiselle. kuka pieperi kattoo vanha naista. Tää menee hieman ohi tukka keskustelusta, mutta olkoon niin.

• Mun on vaikea uskoa että voisin pitää seksikkään miehekkäänä ja seksuaalisesti panettavana miestä jolla on 30-50 cm mittaisia karvoja kasvamassa päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan totta. Ei voi mutta iän myötä ne muuttuu. Jos 2kypäsenä justin pieper on suosikkisi, niin se ei voi olla onnistuva homma 4kypäselle naiselle. kuka pieperi kattoo vanha naista. Tää menee hieman ohi tukka keskustelusta, mutta olkoon niin.

Oli tuo aika kärjistetty esimerkki, mutta niin tuntuu kyllä olevan vastaanottajansakin. Eli ihan hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Oli tuo aika kärjistetty esimerkki, mutta niin tuntuu kyllä olevan vastaanottajansakin. Eli ihan hyvä.

Mulla varsinkin pitkähiuksisten miesten kanssa on vaan se etten pysty näkeen heitä panettavina. Ne on enemmän tyttöjä.

• Ja miten voi olla onnellisessa parisuhteessa jos kumppani ei paneta? Täytyyhän sitä nyt seksielämä toimia!

• Anonyymi

Esim. Mä en ole koko 34 vuotisen elämäni aikana kertaakaan ihastunut yhteenkään pitkähiuksiseen enkä kaljuun.

Se vaan on mun miesmakua

Asian sivusta kommentoin. En minäkään vaaleana miehenä vaalean naiseen, mutta nyt 46 vuotiaana rakastuin kovemmin kuin koskaan vaaleaan muutaman vuoden nuorempaan naiseen ja suunnittelemme yhteistä loppuelämää. Yksilöt ovat yksilöitä. Yöitä kaikille.

• Anonyymi

Ja miten voi olla onnellisessa parisuhteessa jos kumppani ei paneta? Täytyyhän sitä nyt seksielämä toimia!

Joopa joo. Sinä ja sinun panemisesi. Tuolla tyylin et saa sitä pitkä tukka/kaljuakaan pysymään.

• Anonyymi kirjoitti:

Asian sivusta kommentoin. En minäkään vaaleana miehenä vaalean naiseen, mutta nyt 46 vuotiaana rakastuin kovemmin kuin koskaan vaaleaan muutaman vuoden nuorempaan naiseen ja suunnittelemme yhteistä loppuelämää. Yksilöt ovat yksilöitä. Yöitä kaikille.

Mullei taas toi väri juttu oo mitään. Mulla on ollut sekä tumma että vaaleahiuksisia miehiä.

Silmienvärilläkään ei oo väliä. Ne kun ei silleen niin vaikuta siihen maskuliinisuus/feminiinisyys vaikutelmiin. Hiusten pituus jos on alaselkää viistävät hiukset jo vaikuttaa siihen et miehen näkee feminiinisenä ja sillä on suora yhteys panetukseen. Miehekkäät miehet panettaa. Naiselliset ei

• Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo. Sinä ja sinun panemisesi. Tuolla tyylin et saa sitä pitkä tukka/kaljuakaan pysymään.

Se taas ei ole sinun ongelma. Pysys vaan omien pöksyjes pöllyttäjissä etkä tule tänne mun tontille. Eli pidä vaan nokka omissa asioissas ja jätä muiden parisuhteet muiden huoleksi

• Anonyymi

Se vaan on mun miesmakua

Ihan kun minun näppikseltä tämä kommentti! 100% samaa mieltä kanssasi "ajattelijan_osa". ☺
        -sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan kun minun näppikseltä tämä kommentti! 100% samaa mieltä kanssasi "ajattelijan_osa". ☺
        -sivusta

Toi radikaalimpi hiusten pituus varsinkin pitkään suuntaan vaan on enemmän jo seksuaalisuuteen kolahtava juttu.

Eihän miehekkään välttämättä tykkää kaljusta tai siilitukkaisesta naisesta? Vaan saa siitä maskuliinisuus fiiliksiä.

Naisella samoin mutta toiseen suuntaan. Miehestä jolla alaselkään oleva pitkätukka.. siitä tulee feminiinisiä vipoja.

Tää on tätä naisen ja miehen väliseen vetovoimaan liittyvää tiedostamatonta juttua enemmän kuin tahdonalainen juttu. Jotenkin vaan tulee tunne kun kattoo pitkätukkaista miestä takaapäin että se on nainen ja siitä vaan jää sellainen naismainen tunne ja se ei nosta sellaisia seksuaalisia fiiliksiä, mitä nyt parisuhteeseen pitäisi tulla.

Kaveria voi olla ja tykätä voi kaverina jne. Mutta siitä puuttuu se seksuaalisuus joka sitten vaaditaan siihen parisuhteeseen.

• Vastaus on Kanada ! Ei vaan.. A.

Tyttötukka ei iske.
      skinit ei inspaa myöskään

• Anonyymi

Kyllä miehekäs mittari on hiuksistossaan. Mitä isompi, sen tiuhempi luu.

• Anonyymi

Nypityt.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa liuhuletti? Kaikki periaatteessa käy. Olen kuitenkin sitä mieltä, että kaljuuntuvan kannattaa ajaa sileäksi koko pää, puolikalju ei ole kaunis. Ohuet ja pitkät ei myöskään ole hyvä. Ohuet hiukset kannattaa pitää lyhyenä.

• Anonyymi

Lyhyet hiukset👄☺️

• Anonyymi

Alkaa olla pipon aika, ei ihon.

• Anonyymi

Lyhyet hiukset tai ei hiuksia. Onhan heitäkin, jotka tykkäävät rokkarityylistä, mutta itse en ole sille koskaan syttynyt. Hyvä että meitä on moneen junaan 😊

• Anonyymi

Ilman muuta A. Ei mitään ponnareita. Intiaaneille sopii pitkä tukka.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä hiusten pituudella? Riittää, että niitä on. Saahan ne pitkät leikattua lyhyeksi. Tinderin huonoja puolia on se, että se opettaa parin valintaa ulkonäköpainotteiseksi. Sopivampi saattaa jäädä valitsematta. Mulla särähti korvaan kerran se, kun reality bimbo sanoi, ettei ole koskaan seurustellut muuta kuin sixpäkin kanssa. Kuka haluaa olla pelkkä sixpäk?

• Anonyymi

Joitain miehiä pukee kalju, toisia ponnari ja monia joku muu niiden väliltä. Ei kaikille naisillekaan sovi pitkät hiukset. Kokonaisuus ratkaisee. Näin on kuulkaas näppylät!

• Anonyymi

B 🤤 ei vain sovi kaikille mutta hyvännäköiset miehet on muutenkin aivan liian harvassa 😩

• Anonyymi

Ehdoton A.

• Ihan sama millainen peruukki pyörii päässä. Tärkeintä mitä sieltä alta löytyy. 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      464
      6596
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      191
      3924
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2533
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      26
      2050
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      139
      1436
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1335
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1176
    8. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      79
      1108
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1105
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      46