Olen etsinyt ja muistellut kauan mikä leffa oli kyseessä jonka näin parikymmentä vuotta sitten. Muistan että leffa teki silloin vaikutuksen ja olisi kiva löytää se taas.
Se kertoi italialaisesta naisesta ja hänen teini-ikäisestä pojastaan jonka nimi oli Salvatore tai Salvador. He asuivat Napolissa ja poika oli sekaantunut mafiaan. Äiti alkoi tapailla poliisia, joka oli muistaakseni amerikkalainen. Lopussa poika yritti tappaa äitinsä mutta poliisimies sai estettyä tämän.
Muistelin että leffan nimi olisi ollut "Väkivallan lapset" tai joku saman tyyppinen mutta ei ole etsinnät tuottaneet tulosta.
Muistaisikohan täällä joku leffan nimen?
Mikä mafia aiheinen elokuva?
Anonyymi
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
Varjoisten kujien lapset vuodelta 1992
- Anonyymi
Mahtavaa. Kiitos! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa. Kiitos! :)
Eikä mennyt kuin rapiat kolme vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mennyt kuin rapiat kolme vuotta.
Mitä sitte? Parempi kuin ei ollenkaan. Ankeuttaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678