Olen etsinyt ja muistellut kauan mikä leffa oli kyseessä jonka näin parikymmentä vuotta sitten. Muistan että leffa teki silloin vaikutuksen ja olisi kiva löytää se taas.
Se kertoi italialaisesta naisesta ja hänen teini-ikäisestä pojastaan jonka nimi oli Salvatore tai Salvador. He asuivat Napolissa ja poika oli sekaantunut mafiaan. Äiti alkoi tapailla poliisia, joka oli muistaakseni amerikkalainen. Lopussa poika yritti tappaa äitinsä mutta poliisimies sai estettyä tämän.
Muistelin että leffan nimi olisi ollut "Väkivallan lapset" tai joku saman tyyppinen mutta ei ole etsinnät tuottaneet tulosta.
Muistaisikohan täällä joku leffan nimen?
Mikä mafia aiheinen elokuva?
Anonyymi
4
263
Vastaukset 4
- Anonyymi
Varjoisten kujien lapset vuodelta 1992
- Anonyymi
Mahtavaa. Kiitos! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa. Kiitos! :)
Eikä mennyt kuin rapiat kolme vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mennyt kuin rapiat kolme vuotta.
Mitä sitte? Parempi kuin ei ollenkaan. Ankeuttaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221709Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148792- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39631Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42630Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö248624- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577