Tanelin loppusuora

Näinköhän Tanelin toiminnan loppuessa omaperäisesti sinne ulkopuolelle viedään hautakynttilöitä palamaan?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraavaksi laulamaan tulee Mirkku...

• Anonyymi

Mirkku kirkumaan.

• Anonyymi

Siis Mirkku on oppinut laulamaan.

• Anonyymi

kieltämättä,joskus olen käynyt taunossa,ja tää mirkku kirkuu laulaessa,uskoisin että hänellä on oikeasti lauluääntä,mut miks pitää kirkua,se kyllä sattuu korviin.

• Anonyymi

Junk junk

• Anonyymi

Mautonta jos viedäänn räkälän eteen hautakynttilöitä!

• Anonyymi

Pennanen, ookko saanu pillakkaa ? Et oo, tiesin.

• Anonyymi

Toivottavasti kukaan ei vajoa niin alas vaikka ikävää onkin että Taneli loppuu.

• Anonyymi

kuka sitä kaipaa ?

• Anonyymi

S-market ketju ei enää sponsoroi niin paikka menee sen takia kiinni

• Anonyymi

Ei kukaan sponsoroi alkoholisteja. Räkälöiden tarkoitus on ottaa alkoholistien rahat, juopot sponsoroivat räkälöitä!

• Anonyymi

Sponsoroi? Etkö nää pöljä älyä että se on niiden paikka? Miten voi joku vielä olla noin tietämätön? Tai sitten oot vaan tyhmä.

• Anonyymi

Joko se pantiin kiinni? Juhlat juhlittu ja murheeseen ryypätty.
      No ei kyllä tule ikävä ulkopuolisenakaan, se terassi siitä joutaa häipymään.
      Päivystävät pessimistit voivat harrastella muuta liikuntaa kuin käden koukistamusta.
      Nyt voi alkaa uusi elämä – niille, jotka siitä sakista vielä hengittävät.

• Anonyymi

Joo joo mummo. Kuori sinä vaan niitä perunoita ja kyylää naapureita. Olisiko sinun aikaa muuttaa elämäntapoja. Säälittävää pölinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo joo mummo. Kuori sinä vaan niitä perunoita ja kyylää naapureita. Olisiko sinun aikaa muuttaa elämäntapoja. Säälittävää pölinää.

Tulipa helppo sukupuolenvaihdos.
        Paljonko olen tästä pikaoperaatiosta velkaa?
        Naapurini ei kyllä Tanelissa vieraile, häntä kyylään tossa etupihalla ku törmätään.

Ps Ottiko nuin pipiä ku Taneli lopetti

• Anonyymi

Veisin kukkia uuden rakennusprojektin tulon kunniaksi. Ei kukaan jätä tuollaista tonttia joutomaaksi, jos koko kortteli on mahdollista rakentaa uutta umpeen. Liiketiloja ja kaupungille pysäköintitilaa Maakunnalle sillekin tontille tulee, sekä asuntoja ikääntyville palvelujen lähelle muuttajille. Maksajia kyllä keskustan asunnoille löytyy. Koko vanha kanta kaatuu lähiaikoina ja uutta tilalle. Ugh

• Anonyymi

Uutta tulee s-marketin paikalle.
        Ei tuosta Tanelin kohdasta mitään pureta. Äläpä houri.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7574
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5134
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3615
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2809
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2399
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2333
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2218
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2203
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1891
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      19
      1715
    Aihe