Miten pääsee Danskepankin verkkopankkiin nyt?

Anonyymi

Miten pääsen Danskepankin verkkoapnkkiin nyt? Heidän sivunsa kehoitti käyttämään mobiilisovellusta ja näin tein. Se pelaa kyllä, jonkun kirjautumisjipon kanssa, kun ensin avaa jonkun lukon yhdellä pin koodilla ja sitten itse sovelluksen toisella. Mutta verkkopankkiin en keksi enää miten sinne pääsisi. Mobiilissa ei voi muuttaa maksuja eikä tehdä mitään toimenpiteitä. Osaatteko sanoa toimiiko teillä verkkopankki ja miten olette saaneet pidettyä sen mobiilisovelluksen kanssa yhdessä. Minulla sivu sanoo ettei se ole enää käytössä ja ohjaa suoraan mobiiliin. Nyt olen tilanteessa, että täytyy ennen lokakuuta mennä konttoriin. Mikä on hankalaa ja täytyy ottaa vapaata pari tuntia töistä.

14

4125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy asiaa pankilta puhelimitse tai sähköpostilla.

• Anonyymi

Kaikki toimii. Kuukauden olen käyttänyt uutta mobiilisovellusta ja vanhaa verkkopankka tarvittaessa tietsikalla. No problems.

• Anonyymi

Kirjaudu läppärillä, pöytäkoneella tai tabletilla verkkopankkiin. Tulee ilmoitus:
      "Kirjaudu verkkopankkiin lähettämällä tunnistuspyyntö Danske ID -sovellukseen tältä sivulta."
      Tämän jälkeen kirjaudut mobiililaitteellasi siihen asentamaasi Danske ID sovellukseen.
      Kirjautumisen jälkeen painat läppärissä, pöytäkoneessa tai tabletissa avatussa verkkopankissa Lähetä painiketta.

• Anonyymi

Voiko se Danske ID olla samalla tabletilla kun mistä yritän avata verkkopankkia? Vai pitääkö olla puhelimessa? Ainakaan vielä en pääse kuin mobiilipankkiin. Vika on tietysti minussa eikä näissä vehkeissä?! Ennen verkkopankki skulasi ihan hyvin.

• Anonyymi

Kun koitan kirjautua, se sanoo vahvista puhelimeen lähetetty tunnistumisviesti. Mutta ei sinne puhelimeen tule mitään viestiä. Eikä ID ssäkään ole mitään mitä voisi vahvistaa.

• Anonyymi

Ohje uusiksi:
      Kirjaudu läppärillä, pöytäkoneella tai tabletilla verkkopankkiin. Tulee ilmoitus:
      "Kirjaudu verkkopankkiin lähettämällä tunnistuspyyntö Danske ID -sovellukseen tältä sivulta. Sen jälkeen kun olet painanut "Lähetä", avaa sovellus puhelimessasi ja hyväksy."
      Paina verkkopankissa Lähetä painiketta.
      Tämän jälkeen kirjaudut mobiililaitteellasi siihen asentamaasi Danske ID sovellukseen.
      Tulee näkyviin Hyväksy-palkki. Siirrä nuoli oikealla pitämällä siitä kiinni.
      Nyt verkkopankki aukeaa.
      Danske ID voi olla myös samalla mobiililaittella, jolla kirjaudut verkkopankkiin.

• Anonyymi

Kiva, kun vapaaehtoisia pankkitukihenkilöitä täällä netissä. ID sanoo ”Meillä on teknisiä ongelmia yritä myöhemmin uudestaan.” Joten palaan asiaan kun tekninen ongelma poistuu...Kiitos avusta.

• Anonyymi

Nyt onnistui noilla ohjeilla, kiitos, kirjautuminen verkkopankkiin. Googlamalla danskebank jne. Mutta ovat poistaneet sen helpon sovelluksen ja apin joka ennen oli tabletilla. Vai löytyykö verkkopankkiin joku oma appi vielä? Nyt on vähän työläämpää mutta onneksi kuitenkin käytössä.

• Anonyymi

Tallenna verkkopankin kotisivu kirjanmerkkeihin, niin sitä ei tarvitse etsiä kuukkelilla.

• Anonyymi

Arvostan kärsivällisyyttä tumpeloita ohjaillessa! Ka en ihte keksinyt sitäkään. Nyt on näytöllä dansk. Thanks.

• Anonyymi

Aikaisemmin Danske Bankin mobiilipankki saattoi olla vain yhdessä mobiililaitteessa käyttövalmiina. Miten nyt on? Olisi tarvetta saada se kahteen kännykkään ja tablettiin, jos vain mahdollista. Ja miten ID-sovellus?

Mainittakoon, että ainakin S-Pankissa onnistuu.

• Anonyymi

Voi olla ainakin toistaiseksi vain yhdessä mobiililaitteessa. Tuo on kyllä huono ominaisuus.

• Anonyymi

Tunnuslukulaite helppo käyttää.
      Vain yksi nappi jota pitää painaa.
      Laite antaa luvun jossa 6 numeroa.
      Helpompi käyttää kuin tunnuslukulista.

• Anonyymi

Varmaan on mutta entäs sitten kun DB:n kirjautumisikkunassa ei näy koko "tunnuslukulaite"-välilehteä? Vain ID- ja turvakortti, joista jälkimmäisellä kerrotaan vain sen poistuneen käytöstä. Mites sitten tulisi toimia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1269
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1010
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      969
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      143
      921
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      846
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      695
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      694
    Aihe