Venäjä Saudien jalostamoiskun takana

Anonyymi

Kremlin roistokaarti asialla:

- Öljynhinta nousee eli Venäjä käärii hyvät rahat

- USA ja Iran usutetaan sotaan keskenään ja Venäjä naureskelee

- Iran on jo valmiiksi syytettynä eikä heti aleta sylkeä Moskovaan päin

- Temppu sopii Moskovan roistoköörin genreen!

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      USA-Israelin erämaarotat tekivät false flag iskun likaisten muslimien öljyntuotanto toimintoihin.

      • Iranilaisilla risteilyohjuksilla?

        Aika päteviä ovat.


    • Anonyymi

      Ainoastaan venäjällä on motivaatio moiseen iskuun.

      • Anonyymi

        Ja ehkä tarve nostaa öljyn hintaa?
        Eli aiheuttaja siinä tapauksessa EU? pakotteineen?
        Pitäs pyrkiä ajatteleen mitä tekee? aina on olemassa vastatoimia? Nyt nähdään onko EU:lla munaa katsoa kumpi jää kunnian kentille ELÄVÄNÄ
        heheeehhhhHHHHHAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Venäjä on hullun naurua tulvillaan.

        Siksi sen päätä särkee aina.


    • Anonyymi

      "USA-Israelin erämaarotat tekivät false flag iskun likaisten muslimien öljyntuotanto toimintoihin."

      Uskonnolliset motiivit jälleen kerran. Järjetöntä!

    • Anonyymi

      Venäjä teki yhdessä Irakin kanssa iskun Saudeihin, härnätääkseen jenkkejä.
      Nyt putte kauppaamassa saudeille ilmatorjunta ohjuksiaan.

    • Anonyymi

      RYSSÄ tässä jälleen kerran on pahanteossa 😡

    • Anonyymi

      Nyt saudit todistavat, että Iran oli iskujen takana ja ainakin käytettiin Iranin teknologiaa.
      Näytille oli koottu lapsellisesti osia, joissa oli maalit ja numerot, kirjaimet säilyneet....
      jopa mikropiirejä.....sellaisesta tulihelvetistä?
      Kuinka pitkälle näissä 'todisteluissa' voidaan mennä?
      On selvää että iskemien jälkeen, (kaikki osuivat) piston tarkasti, ei jää jäljelle maalia ja tunnistettavia kirjaimia, vai jääkö?
      Mitähän nato-peikko nyt sanoo?

      • Anonyymi

        No onko tiltu-peikolla todisteita sille, että kaikki ammutut ohjukset todella osuivat ja mihin ne kaikki osuivat?


      • Anonyymi

        Satelliittikuvat ja selkeät iskun jäljet ja sellainen tulikuuma tulihelvetti.
        Tiedä sitten, mutta onhan tuo aika uskomatonta väkisin todistelua taas kerran.

        Vähän saman malliin, kuin lavastettiin kaasuiskuja Syyriassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Satelliittikuvat ja selkeät iskun jäljet ja sellainen tulikuuma tulihelvetti.
        Tiedä sitten, mutta onhan tuo aika uskomatonta väkisin todistelua taas kerran.

        Vähän saman malliin, kuin lavastettiin kaasuiskuja Syyriassa.

        "Vähän saman malliin, kuin lavastettiin kaasuiskuja Syyriassa."

        Aivan. Nythän tiedetään, että Syyyrian kaasuiskut eivät ollett lavastettuja, vaan että ne olivat todellisia iskuja siviilejä vastaan.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Vähän saman malliin, kuin lavastettiin kaasuiskuja Syyriassa."

        Aivan. Nythän tiedetään, että Syyyrian kaasuiskut eivät ollett lavastettuja, vaan että ne olivat todellisia iskuja siviilejä vastaan.

        Syyriassa on käytetty kemiallisia aseita noin 70-80 hyökkäyksessä.
        Todisteita löytyy paljon.
        Uhreina ollut siviilejä, kapinallisia ja hallituksen joukkoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syyriassa on käytetty kemiallisia aseita noin 70-80 hyökkäyksessä.
        Todisteita löytyy paljon.
        Uhreina ollut siviilejä, kapinallisia ja hallituksen joukkoja.

        "Syyriassa on käytetty kemiallisia aseita noin 70-80 hyökkäyksessä.
        Todisteita löytyy paljon.
        Uhreina ollut siviilejä, kapinallisia ja hallituksen joukkoja. "

        Ja tämä isku, josta Pure.Jenkki yritti puhua, tiedetään tapahtuneen hallituksen tai venäläisten toimesta, koska se tapahtui ilmasta ja tuolla alueella Syyrian hallituksella ja venäläisillä oli täysi ilmaherruus.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Syyriassa on käytetty kemiallisia aseita noin 70-80 hyökkäyksessä.
        Todisteita löytyy paljon.
        Uhreina ollut siviilejä, kapinallisia ja hallituksen joukkoja. "

        Ja tämä isku, josta Pure.Jenkki yritti puhua, tiedetään tapahtuneen hallituksen tai venäläisten toimesta, koska se tapahtui ilmasta ja tuolla alueella Syyrian hallituksella ja venäläisillä oli täysi ilmaherruus.

        Jos on taphtunut hallituksen taholta niin ketä veikkaat? itse luulen että hovimestarin kömmähdys?
        Jos venäjän taholta niin syyllinen voi ihan hyvin olla vaikka Paavo Lipponen taikka Esko Aho? Putin käynyt esimerkiksi paskalla? ja Paavo nyökytellyt kun on käyty kysymässä suoritetaanko isku?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on taphtunut hallituksen taholta niin ketä veikkaat? itse luulen että hovimestarin kömmähdys?
        Jos venäjän taholta niin syyllinen voi ihan hyvin olla vaikka Paavo Lipponen taikka Esko Aho? Putin käynyt esimerkiksi paskalla? ja Paavo nyökytellyt kun on käyty kysymässä suoritetaanko isku?

        "Jos on taphtunut hallituksen taholta niin ketä veikkaat? itse luulen että hovimestarin kömmähdys?
        Jos venäjän taholta niin syyllinen voi ihan hyvin olla vaikka Paavo Lipponen taikka Esko Aho? Putin käynyt esimerkiksi paskalla? ja Paavo nyökytellyt kun on käyty kysymässä suoritetaanko isku? "

        Tiltu yrittää hupailla kymmenien siviilein, jopa lasten joukkomurhalla. Sellainen on tiltu.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Syyriassa on käytetty kemiallisia aseita noin 70-80 hyökkäyksessä.
        Todisteita löytyy paljon.
        Uhreina ollut siviilejä, kapinallisia ja hallituksen joukkoja. "

        Ja tämä isku, josta Pure.Jenkki yritti puhua, tiedetään tapahtuneen hallituksen tai venäläisten toimesta, koska se tapahtui ilmasta ja tuolla alueella Syyrian hallituksella ja venäläisillä oli täysi ilmaherruus.

        Missäs ne valehtelemasi kaasuiskut itä-Ukrainassa on,ei ole kuulunut niistä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäs ne valehtelemasi kaasuiskut itä-Ukrainassa on,ei ole kuulunut niistä mitään.

        "Missäs ne valehtelemasi kaasuiskut itä-Ukrainassa on,ei ole kuulunut niistä mitään."

        Venäjä ilmeisesti joutui perumaan ne jäätyään kiinni niiden valmisteluista.


    • Anonyymi

      Jemenin armeija otti vastuun heti tuoreeltaan lauantain pommituksesta ja siihen oli viranomaisten mukaan osallistunut 10 lentoasetta yhdistetyssä ilmapommituksessa, josta otti vastuun Jemenin ilmavoimat, poliittinen johto ja asevoimiin kuuluvan houthi-armeijan komento.
      Multinikkari molok näkee asian taas toisin ja on väärässä kuten kaikissa muissakin väittämissään asioissa.

      Tämä juttu on vielä selvempi lavastus, kuin esim. Syyrian kaasulavastukset.
      Miksi Iran olisi syyllistynyt iskuun?
      Jemen on ollut vuosia saudien johtaman liittouman terroripommitusten kohde, siinä aito syy ilman turhia selittelyjä.

      • "Multinikkari molok näkee asian taas toisin ja on väärässä kuten kaikissa muissakin väittämissään asioissa."

        Kummallista, että väität minua multinikkariksi, vaikka tiedät, että kirjoitan täällä vain ja ainoastaan omalla rekisteröidyllä nimimerkilläni. Ja vielä kummallisempaa on tietysti se, että keksit minulle mielipiteitä. En nimittäin ottanut kantaa näihin iskuihin Saudi-Arabiassa. Ja erittäin kummallista on, että sinusta tuo minulle keksimäsi mielipide on vielä väärä. Oletko käynyt tutkituttamassa päätäsi viime aikoina?

        "Tämä juttu on vielä selvempi lavastus, kuin esim. Syyrian kaasulavastukset."

        Syyriassa vain ei tapahtunut kaasuiskulavustusta, vaan isku oli aito, kuten tutkimukset paljastivat.

        "Miksi Iran olisi syyllistynyt iskuun?"

        En tiedä, tekikö Iran tuon iskun, mutta siellä on vallassa uskonkiihkoinen diktatuuri ja sen armeijassakin on ryhmittymiä, jotka voivat toimia omin päin vihaamiaan USA:a ja Saudi-Arabiaa vastaan. Siinä mahdollisia syitä.

        "Jemen on ollut vuosia saudien johtaman liittouman terroripommitusten kohde, siinä aito syy ilman turhia selittelyjä."

        Siinä olisi kyllä syy, mutta tehdäänpä ensin tutkimukset ennen kuin julistetaan syyllinen, ettei käy niin kuin Venäjälle, joka kertoi tutkijoidensa tulevan todistamaan ettei Syyriassa muka tapahtunut kaasuiskua jo ennen kuin tutkijat menivt paikalle.


    • Anonyymi

      Selvästi tuon iskun takana on USA, siellä jos missä osataan manipuloida ja valehdella, minä en ole niin tyhmä että luottaisin yhteenkään jenkkiin. Trump on tuon kaiken takana, sitten on hyvä sen varjolla alkaa sotimaan sellaista maata vastaan jota vihaa. USA on kaikkien vihollinen, aivan kaikkien siitä ei ole epäilystäkään.

      • Kerro meille vielä, miten sinun mielestsi Trump onnistui saamaan huthikapinalliset heti tunnustamaan nuo iskut.


      • Anonyymi

        Näkisin kuitenkin että Trump yrittää jarruttaa pahinta, mies on kovan painostuksen alla.
        Iran ei ole syypää ja juuri ennen iskuja Trump oli valmis keskusteluihin Iranin johdon kanssa, miksi siis Iran olisi iskenyt?
        Pitää muistaa että kaiken alkuna oli tuo jenkkien irtisanoutuminen Iranin kanssa tehdystä sopimuksesta ja silti maalle asetettiin pakotteita, ristiriitaista touhua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkisin kuitenkin että Trump yrittää jarruttaa pahinta, mies on kovan painostuksen alla.
        Iran ei ole syypää ja juuri ennen iskuja Trump oli valmis keskusteluihin Iranin johdon kanssa, miksi siis Iran olisi iskenyt?
        Pitää muistaa että kaiken alkuna oli tuo jenkkien irtisanoutuminen Iranin kanssa tehdystä sopimuksesta ja silti maalle asetettiin pakotteita, ristiriitaista touhua?

        "Iran ei ole syypää ja juuri ennen iskuja Trump oli valmis keskusteluihin Iranin johdon kanssa, miksi siis Iran olisi iskenyt?"

        Esität taas varmana tietona oman perusteettoman mielipiteesi.Vaikka Trump olisikin ollut valmis keskusteluihin, niin Iran ei suinkaan ollut. Iranin johtaja Ali Khamenei: Emme ikinä neuvottele USA:n kanssa.

        "Pitää muistaa että kaiken alkuna oli tuo jenkkien irtisanoutuminen Iranin kanssa tehdystä sopimuksesta ja silti maalle asetettiin pakotteita, ristiriitaista touhua?"

        Se ei suinkaan ollut kaiken alku, vaan iranin uhkaukset tuhota Israel ja aikeet hankkia ydinaseet uhkauksen toteuttamiseksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe