Windows 7:lle jatkoaikaa ?

Anonyymi

Muistelen lukeneeni, että sittemmin vanhenneen XP:n taustalla on jokin MS:stä riippuùmaton epävirallinen kehitystiimi, joka tuottaa sille tietoturvapäivityksiä edelleenkin.

Vastaavaa kerrotaan myös 7:n suhteen, kun sen virallinen tukiaika lähitulevaisuudessa on päättymässä.

Mutta mitä tahoja nuo tiimit ovat ja miten voi luottaa siihen, ettei tietoturvan mukana tule myös ei-toivottavaakin ja mistä lähteestä ko. päivityksiä ko. käyttiksiin saa?

Ps. Joskohan tällä W7:n omalla palstalla syntyisi hieman asiallisempaa kommentointia ...

9

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin on, XP voi hyvin.

    • Anonyymi

      Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa. Mikrosoft on itsekin lyönyt hanskat tiskiin toivottoman tehtävän edessä.

      • Anonyymi

        "Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa. Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa."

        Käyttämäni XP Pro ja 7 Pro ovat olleet parhaat ja vakaimmat Windowsit ja 7eiska on edelleenkin aivan erinomainen, paitsi ne MS:n siihenkin ujuttamat spay-palikat joita on haastava kiertää :/

        MS on Kympin politiikkansa myötä suorastana rämettänyt systeeminsä mm. jatkuvilla ongelmilla päivityksien yhteydessä ja röyhkeästä Google & FB kaltaisesta spy-seuratanpolitiikastaan puhumattalkaan.

        "Mikrosoft on itsekin lyönyt hanskat tiskiin toivottoman tehtävän edessä."

        Sanos muuta. Tuon se on toteuttanut tarjoamalla suurille asiakkaille maksua vastaan kolme vuotta lisää tukikaikaa ;-)


      • Anonyymi

        "Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa."

        Pieni lisäys edelliseen. W7:n markkinaosuus on edelleen suuri ja tämä siitäkin riippumatta miten poikkeuksellisen agressiivisellä ja röyhkeällä tavalla MS suorastaan pakkotuuppasi koneille Kymppiä. Mikä olisi Kympin markkinaosuus ilman tuota mittavaa agressiota ja suoranaista pakkoasennusta.

        "The figures last month show a minor decline in the market share of Windows 7 from 36.52% to 36.43% which shows that not many users are upgrading to Windows 10 yet."

        https://www.windowslatest.com/2019/05/02/windows-10-7-market-share-for-april-month/

        Ps. Miten yksikään yritys voi käyttää Kymppiä, joka jo itsessään on tullut FB:n kaltaiseksi spy-ohjelmaksi :/


      • Anonyymi

        Juu, luovutti seiskan vakoiluyritykset, kympin käyttäjiä on helppo vakoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa."

        Pieni lisäys edelliseen. W7:n markkinaosuus on edelleen suuri ja tämä siitäkin riippumatta miten poikkeuksellisen agressiivisellä ja röyhkeällä tavalla MS suorastaan pakkotuuppasi koneille Kymppiä. Mikä olisi Kympin markkinaosuus ilman tuota mittavaa agressiota ja suoranaista pakkoasennusta.

        "The figures last month show a minor decline in the market share of Windows 7 from 36.52% to 36.43% which shows that not many users are upgrading to Windows 10 yet."

        https://www.windowslatest.com/2019/05/02/windows-10-7-market-share-for-april-month/

        Ps. Miten yksikään yritys voi käyttää Kymppiä, joka jo itsessään on tullut FB:n kaltaiseksi spy-ohjelmaksi :/

        FB:tä inhotaan syystäkin enemmän kuin Microsoftia. Siksi Teams voittaa Whatsappin mitä tulee firmojen sisäiseen viestintään.


    • Anonyymi

      Saako XP:lle WSL2:n?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe