Windows 7:lle jatkoaikaa ?

Anonyymi

Muistelen lukeneeni, että sittemmin vanhenneen XP:n taustalla on jokin MS:stä riippuùmaton epävirallinen kehitystiimi, joka tuottaa sille tietoturvapäivityksiä edelleenkin.

Vastaavaa kerrotaan myös 7:n suhteen, kun sen virallinen tukiaika lähitulevaisuudessa on päättymässä.

Mutta mitä tahoja nuo tiimit ovat ja miten voi luottaa siihen, ettei tietoturvan mukana tule myös ei-toivottavaakin ja mistä lähteestä ko. päivityksiä ko. käyttiksiin saa?

Ps. Joskohan tällä W7:n omalla palstalla syntyisi hieman asiallisempaa kommentointia ...

9

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin on, XP voi hyvin.

    • Anonyymi

      Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa. Mikrosoft on itsekin lyönyt hanskat tiskiin toivottoman tehtävän edessä.

      • Anonyymi

        "Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa. Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa."

        Käyttämäni XP Pro ja 7 Pro ovat olleet parhaat ja vakaimmat Windowsit ja 7eiska on edelleenkin aivan erinomainen, paitsi ne MS:n siihenkin ujuttamat spay-palikat joita on haastava kiertää :/

        MS on Kympin politiikkansa myötä suorastana rämettänyt systeeminsä mm. jatkuvilla ongelmilla päivityksien yhteydessä ja röyhkeästä Google & FB kaltaisesta spy-seuratanpolitiikastaan puhumattalkaan.

        "Mikrosoft on itsekin lyönyt hanskat tiskiin toivottoman tehtävän edessä."

        Sanos muuta. Tuon se on toteuttanut tarjoamalla suurille asiakkaille maksua vastaan kolme vuotta lisää tukikaikaa ;-)


      • Anonyymi

        "Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa."

        Pieni lisäys edelliseen. W7:n markkinaosuus on edelleen suuri ja tämä siitäkin riippumatta miten poikkeuksellisen agressiivisellä ja röyhkeällä tavalla MS suorastaan pakkotuuppasi koneille Kymppiä. Mikä olisi Kympin markkinaosuus ilman tuota mittavaa agressiota ja suoranaista pakkoasennusta.

        "The figures last month show a minor decline in the market share of Windows 7 from 36.52% to 36.43% which shows that not many users are upgrading to Windows 10 yet."

        https://www.windowslatest.com/2019/05/02/windows-10-7-market-share-for-april-month/

        Ps. Miten yksikään yritys voi käyttää Kymppiä, joka jo itsessään on tullut FB:n kaltaiseksi spy-ohjelmaksi :/


      • Anonyymi

        Juu, luovutti seiskan vakoiluyritykset, kympin käyttäjiä on helppo vakoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Turha jäädä tasitelemaan jonkin muinaismuiston kanssa."

        Pieni lisäys edelliseen. W7:n markkinaosuus on edelleen suuri ja tämä siitäkin riippumatta miten poikkeuksellisen agressiivisellä ja röyhkeällä tavalla MS suorastaan pakkotuuppasi koneille Kymppiä. Mikä olisi Kympin markkinaosuus ilman tuota mittavaa agressiota ja suoranaista pakkoasennusta.

        "The figures last month show a minor decline in the market share of Windows 7 from 36.52% to 36.43% which shows that not many users are upgrading to Windows 10 yet."

        https://www.windowslatest.com/2019/05/02/windows-10-7-market-share-for-april-month/

        Ps. Miten yksikään yritys voi käyttää Kymppiä, joka jo itsessään on tullut FB:n kaltaiseksi spy-ohjelmaksi :/

        FB:tä inhotaan syystäkin enemmän kuin Microsoftia. Siksi Teams voittaa Whatsappin mitä tulee firmojen sisäiseen viestintään.


    • Anonyymi

      Saako XP:lle WSL2:n?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      55
      2889
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      975
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      974
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      834
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      94
      720
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      605
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe