Olisi ihanaa jos joku mies olisi nuolemisesta innoissaan ja jopa kiihoittunut tosi kovasta työstä. Löytyykö suht ok kaveria treelta? Vähän pulahteleen näissä ijissä, nuorempikin ok jos diggaa.
Vastaukset 14
Sun pitäs olla Savossa niin pillun nuolijoita riittäis
- Anonyymi
Laitappa viestiä [email protected] jutellaan lisää
- Anonyymi
Suksi hevon vittuun sekasikiö et ole mikään mies vaan nainen 👩
olen ensiviikolla hotellissa Tampereella ja olisi ihanaa päästä nuolemaan oikein kunnolla ihanaa naista [email protected]
Moikka viiviivii1 täällä halukas mies joka tykkää naisen nuolemisesta.Ois ihanaa jos tavattaisiin seksin merkeissä.Voisin vaan tulla nuolemaan sinua ei sen kummempaa.
Laita postia suomi sivujen osoitteella.- Anonyymi
Tampereelta löytyy laita s-postia kova [email protected]
- Anonyymi
Löytyy hyväkin namikamu sinulle. Vaikka pannukakusta. Fiksu löytää fiksun.
Kyllä löytyy innokasta kielimiestä joka jaksaa nuolla pitkään😉
Sivuston postiin vastausta...- Anonyymi
Rakastan nuolla naiselle orkkuja sekä sen jälkeen pamputtaa 21cm nappulalla.
[email protected] Löytyykö Kokkolasta naista joka haluaisi nuolemista? Olen 45v ok näköinen siisti ja luotettava ukkomies.
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli ja tautinen kieli 😝
Harmi kun et ole Satakunnan alueelta ;)
- Anonyymi
Jokos viiviivii1 on löytänyt miehen nuolemaan?
Täällä olis 50v mies porista valmiina nuolemaan sun mirriäsi😛
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.772473Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33472