Olisi ihanaa jos joku mies olisi nuolemisesta innoissaan ja jopa kiihoittunut tosi kovasta työstä. Löytyykö suht ok kaveria treelta? Vähän pulahteleen näissä ijissä, nuorempikin ok jos diggaa.
Vastaukset 14
Sun pitäs olla Savossa niin pillun nuolijoita riittäis
- Anonyymi
Laitappa viestiä [email protected] jutellaan lisää
- Anonyymi
Suksi hevon vittuun sekasikiö et ole mikään mies vaan nainen 👩
olen ensiviikolla hotellissa Tampereella ja olisi ihanaa päästä nuolemaan oikein kunnolla ihanaa naista [email protected]
Moikka viiviivii1 täällä halukas mies joka tykkää naisen nuolemisesta.Ois ihanaa jos tavattaisiin seksin merkeissä.Voisin vaan tulla nuolemaan sinua ei sen kummempaa.
Laita postia suomi sivujen osoitteella.- Anonyymi
Tampereelta löytyy laita s-postia kova [email protected]
- Anonyymi
Löytyy hyväkin namikamu sinulle. Vaikka pannukakusta. Fiksu löytää fiksun.
Kyllä löytyy innokasta kielimiestä joka jaksaa nuolla pitkään😉
Sivuston postiin vastausta...- Anonyymi
Rakastan nuolla naiselle orkkuja sekä sen jälkeen pamputtaa 21cm nappulalla.
[email protected] Löytyykö Kokkolasta naista joka haluaisi nuolemista? Olen 45v ok näköinen siisti ja luotettava ukkomies.
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli ja tautinen kieli 😝
Harmi kun et ole Satakunnan alueelta ;)
- Anonyymi
Jokos viiviivii1 on löytänyt miehen nuolemaan?
Täällä olis 50v mies porista valmiina nuolemaan sun mirriäsi😛
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1031023Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137794Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47687Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!29666- 61639
- 47610
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59545Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530