Itselleni tulee Edgeen virheilmoitus Edge-selaimella jo op.fi-osoitteesta. Toimiiko kenelläkään OP:n verkkopankki windows-ympäristössä?
Minullakin aiemmin toimi, vaan nyt ei uudistuksen jälkeen toimi.
Toimiiko OP Windowsilla?
15
103
Vastaukset
- Anonyymi
12.9.2019 tullutta muuutostako tarkoitat?
Missä vaiheessa tökkii?
Mikä versio windowsista?
Mikä versio Edgestä?- Anonyymi
On linukshihhuli, kopioi sen täältä: https://keskustelu.suomi24.fi/t/16048894/toimiiko-op-linuxilla
- Anonyymi
Windowsilla mikään toimi.
- Anonyymi
Ei w10:llä mikkään toimi.
- Anonyymi
ei niin
- Anonyymi
Ei toimi ja pankkitroijalainen vei rahat!
- Anonyymi
sitä se w10:llä voi ola!
- Anonyymi
W10 on toimimaton haitake.
- Anonyymi
Lopeta jo tuo hölmöily.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo tuo hölmöily.
W10 on kovin toimimaton!
- Anonyymi
Käyttäisit edes mielikuvitusta, eikä aina noita samoja fraaseja, joihin ei kukaan edes usko.
- Anonyymi
W10 on haitake ja kovin toimimaton
- Anonyymi
Windowsilla ei toimi mikään
- Anonyymi
Kauhaa persiiseen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhaa persiiseen .
Kiljua kiduksiin,,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746