Venäläiset ovat geeneiltään suomalaisia

Anonyymi

Venäläisten geenit on tutkittu vasta nyt. Ja tulos on ollut täydellisen yllättävä ja järkyttävä venäläisille ja sitä se taitaa olla myös suomalisille. Venäläiset eivät ole slaaveja vaan suomalaisia.
Tästä kerrotaan blogissa, jossa venäläisen lehden artikkeli on käännetty google-kääntäjällä englanniksi. Olis hyvä saada myös suomennos http://jouninkootut.blogspot.com/2019/09/venalaiset-eivat-ole-slaaveja-vaan.html

5

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vot!

• Anonyymi

Niin ja suomalaiset pohjautuvat mongoleihin.

• Anonyymi

Geeneistä en niin tiedä, mutta slaavilaisuus kulttuurissa on aika lailla samaa kuin Venäjällä. Veljiä ja siskoja ollaan, vaikka johtajamme ovat meitä koittaneet erottaa.

• Anonyymi

Arvasin ettei koko sivustoa löydy! Täällä kyylää niin paljon Russian palkattuja selaajia jotka löytävät Tietokoneen Automaatilla heistä puhuttavan,eli ei ole mahdollista. Nyt Putiini vielä nakertaa naapureita ollaan herkempiä kielitaidottomana kylmästi poistamaan ettei tutkimus tuloksia saada tietää,olen löytänyt aika salassa pidetyn asian jossa on kuin Rakkaus kertomuksia Äiti Venäjälle. Yllätys oli että myös Kritiikkiä mitä on meneillään ja Rakkaita myös Suomessa vaikka uskon ei varmaan säily jos löytävät. Jos tunnet osoitteen pydän älä paljasta!Minä käytän eri konetta jossa tehoa on tarpeeksi ohittaa heidän naurettavat salasanat/vähän liikaa intohimoa isänmaahan vaikka pääarkkitehti ei ole saanut Siementä eikä Munasolua Slaavilta.

• Anonyymi

Onkohan Putten isä joku suomalainen käpykaartilainen ?

Que sera

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe