Haittamtuille siirretään miljardeja joka vuosi elämiskustannuksiin.
He saavat myös myös esim. RAY:n kautta, kaikenlaisiin turhuusjärjestötoimintaan älyttömiä määriä rahaa.
Niitä "kulttuurijärjestöjä" riittää pilvin pimein maassa.
Suomella menisi hyvin, haittamatutille rahansiirtoja
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Suomeen rahdataan juuri näitä kaikkein huonoimpia matuja ( jotka eivät kelpaa mihinkään muuhun maahan ). Suomi on maailman ongelmajätelaitos matujen suhteen.
- Anonyymi
Lapsenraiksaajien ja trreoristien jakamattomta ihmisoikeudet ovat hallituksen päällimmäinen huolen aihe.
- Anonyymi
Meitä on vain 0.08 % pallon väestöstä. Olemme todella uhanalainen vähemmistökulttuuri.
Esim. muslimeja on jo melkein 25 %. Kun sellainen saapuu Suomeen, hän onkin vähemmistöä ja tarvitsee kaiken mahdollisen paijauksen ja paapomisen osakseen.
Ja mitä saamekaan kiitoksena. - Anonyymi
"Haittamtuille siirretään miljardeja joka vuosi elämiskustannuksiin".
Lisää veroja, lisää velkaa. - Anonyymi
Kuokkavieraat hivuttautuvat pöytään.
- Anonyymi
Somputkin valtavalla köörillä puvut päällä käypi täällä Porvoon seudun jossain saaristo paratiisissa niin puunattuna. Että täytynee joku kirkko olla järjestäjänä ? Ja joka kesä
turvapaikka- ja oleskelulupien käsittelyyn 13 miljoonan euron lisäraha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105