Haittamtuille siirretään miljardeja joka vuosi elämiskustannuksiin.
He saavat myös myös esim. RAY:n kautta, kaikenlaisiin turhuusjärjestötoimintaan älyttömiä määriä rahaa.
Niitä "kulttuurijärjestöjä" riittää pilvin pimein maassa.
Suomella menisi hyvin, haittamatutille rahansiirtoja
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Suomeen rahdataan juuri näitä kaikkein huonoimpia matuja ( jotka eivät kelpaa mihinkään muuhun maahan ). Suomi on maailman ongelmajätelaitos matujen suhteen.
- Anonyymi
Lapsenraiksaajien ja trreoristien jakamattomta ihmisoikeudet ovat hallituksen päällimmäinen huolen aihe.
- Anonyymi
Meitä on vain 0.08 % pallon väestöstä. Olemme todella uhanalainen vähemmistökulttuuri.
Esim. muslimeja on jo melkein 25 %. Kun sellainen saapuu Suomeen, hän onkin vähemmistöä ja tarvitsee kaiken mahdollisen paijauksen ja paapomisen osakseen.
Ja mitä saamekaan kiitoksena. - Anonyymi
"Haittamtuille siirretään miljardeja joka vuosi elämiskustannuksiin".
Lisää veroja, lisää velkaa. - Anonyymi
Kuokkavieraat hivuttautuvat pöytään.
- Anonyymi
Somputkin valtavalla köörillä puvut päällä käypi täällä Porvoon seudun jossain saaristo paratiisissa niin puunattuna. Että täytynee joku kirkko olla järjestäjänä ? Ja joka kesä
turvapaikka- ja oleskelulupien käsittelyyn 13 miljoonan euron lisäraha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181147
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49619