Päättäjät ja Proo

Anonyymi

Uskomatonta, että vuodesta toiseen on näillä palstoilla kritisoitu
Pro Pyhäjärven toimintaa ja päätöskulttuuria.

Totta kuitenkin on se, että keskusta, demarit ja vasurit päättävät kaikki huomaa kaikki, asiat pyhäjärvisessä kuntakulttuurissa. Valtuustossa ja hallituksessa.

Vaikka Pro Pyhäjärvi oli toiseksi suurin valtuustoryhmä , päätökset tehtiin enemmistöllä, eli keskusta, vasurit ja demarit. Ei siinä Pro Pyhäjärvi edustajilla ollut nokankopauttamista, vaikka pyrkivätkin valtuustossa esittämään mielipiteitään.

Siksi suuri ihmetykseni on, että suurin ja mahtavin vuosia kestävä
polemiikki on ollut Pro Pyhäjärven toiminta nykyinen ja entinen.

Kuka on niin mahtava persoona, että jaksaa kirjoitella aivan muuta, mitä pitäisi. Pitäisi kirjoitella tehdyistä päätöksistä ja tavasta toimia.

Kirjoittaa nykypoliitikkojen , valtuutettujen ja hallituksen, toiminnasta.

Eihän Pro edustajilla ole muuta merkitystä kuin "ovat kärpäsenä katossa". Todellisuudessa nyt ja aikaisemmin.

On nähtävissä,(Pro Pyhäjärvi=Pyhäjärven puolesta) että heitä ei kuulla, ei kuunnella nyt eikä tulevaisuudessa.
Joten Te,
jotka arvostelette Pyhäjärven kaupungin kaupunkikulttuuria ja päätääjien toimintaa on aivan muiden kuin pro- aatteilla varustettujen tekoja. Mielipideoikeus vielä lienee? Vai ?

Että katsokaapa jatkossa Te kaikki kirjoittajat, keitä tulee arvostella
kaupungin asioiden hoidosta.

84

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi miksi mua ei kukaan ala! Ei me tosissaan olla kaikkea jarrutettu eikä kaikkia muita haukuttu! Koittakaa ymmärtää, ihan rakentavasti jarrutellaan, valitetaan ja vittuillaan minkä itkemiseltä keritään! Voi hyvää yötä!

      • Anonyymi

        Noinhan se menee,,,,Ei saa arvostella proota haukkuen kaikki muut puolueet taas pystyyn mutta...ei saa haukkua proota...muut kun hän itse. TAAS haukkuu itse proolaiset tyhjänpäiväiseksi porukaksi kertoen toisaalla kuinka proon kannattajat äänesti vääriä proolaisia kertoen suuresta vääryydestä tippuessaan valtuustosta mutta...ei saa haukkua proota...muut kun hän itse minkä hän myös tekee. Jopa määrissä että sai proon rivit hajalle haukuttuaan luottamustoimiin valittuja proolaisia mitä jatkaa edelleen tässäkin avauksessa kuten myös tulevaisuudessa. Yhtä kuin..ei saa haukkua proota muut kuin hän hänen kertoessa mikä oikeusmurha oli hänen putoaminen valtuustosta jatkaen kuinka valitut proolaiset tulisi korvata hänellä koska edelliset eivät edusta todellista proota edellisten ollessa vain kepujen apuryhmä miksi heidät tulisi korvat hänellä. Kun hänen sanomisensa sitten toistaa haukkuu vuorostaan vastanneet pystyyn. Täti-ihmiseksi hämmästyttävän agressiivinen ihminen? Tämä proon julistaja joka säännöllisesti proolaisia luottamustoimissa selkään puukottaa kertoen edustavansa proota? Yhtälö missä ei ole niin pienintäkään järkeä..


      • Anonyymi

        "17.9.2019 22:06
        Uskomatonta, että vuodesta toiseen on näillä palstoilla kritisoitu
        Pro Pyhäjärven toimintaa ja päätöskulttuuria."


        "17.9.2019 11:09
        Eiköpä ole sanottavaa "osapuolilla" kuin että proo valittaa ja valtuusto ei tee päätöksiä.
        Mitä tekevät yksittäiset valitut?
        Ei hevonhierakkaa, nuokkuvat vaalilupaustensa päällä ja soittelevat toisilleen että "olen sitä mieltä, en ollut sitä mieltä, kyllä teki mieli sanoa, en sanonut silti" -tyylisesti vissiin koko vaalikauden?

        Proon pudokkaat eivät saa tilaisuutta, annetaan heidän olla nimittelemättä.

        Nämä 27 toisistaan eri tavoin eronneet ja karaneet tai muista ryhmistä tee vaali- lupauksiaan vastaavia tekoja kunnan kannalta edistävää..! Tämä on nyt fakta..

        Mahdoton hinku päättäjäksi on heillä kyllä ollut, syntyy väkisellä vastakysymyksen paikka, tuliko sittenkin veikattua itsekin "väärää numeroa", kun lopputulemana yhdessä muiden äänestäjien kera ei ehdokkaista- nyt 27 valitusta, tullut ei yhtikäs mitään muuta kuin mielipahaa-ja jatkuvaa harmistusta.
        Menikö pudonneiden mukana myös mahdollisuus selkeään nousuun kuntana?
        Valittujen porukoissa eikä liioin heidän työmoraalissaan vaalilupauksiin nähden ole kunnan tulevaisuuden noususta häivettäkään."

        - Yhden ja saman ihmisen kirjoituksia yksinomaan tältä päivältä vastaavia ollessa pilvin ja pimein yhdellä ja samalla "asia"sisällöllä : Proon kannattajat valitsi väärät proolaiset luottamustehtäviin minun siellä pitäisi olla. Mikä naurettavinta kaikessa haukkuessaan proolaisia kertoo "Uskomatonta, että vuodesta toiseen on näillä palstoilla kritisoitu Pro Pyhäjärven toimintaa ja päätöskulttuuria." hänen itsensä ollessa pahin proon haukkuja ja selkään puukottaja?


      • Anonyymi

        Referaatti: "Menikö pudonneiden (MINÄ) mukana myös mahdollisuus selkeään nousuun kuntana? Valittujen porukoissa (PRO) eikä liioin heidän työmoraalissaan vaalilupauksiin nähden ole kunnan tulevaisuuden noususta häivettäkään."

        Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Referaatti: "Menikö pudonneiden (MINÄ) mukana myös mahdollisuus selkeään nousuun kuntana? Valittujen porukoissa (PRO) eikä liioin heidän työmoraalissaan vaalilupauksiin nähden ole kunnan tulevaisuuden noususta häivettäkään."

        Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä jne.

        jatkaa huomenna s..tanan kusipäät kun ette minua äänestäneet proot on perseestä älkää haukkuko proota vaikka se onkin perseestä mitä ei saa muut sanoa kuin minä eikä se ole perseestä sen jälkeen kun potkitte proolaiset hallituksesta ja valtuustosta pihalle ja nostatte minut ojan pohjalta valtuustoon valittamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee,,,,Ei saa arvostella proota haukkuen kaikki muut puolueet taas pystyyn mutta...ei saa haukkua proota...muut kun hän itse. TAAS haukkuu itse proolaiset tyhjänpäiväiseksi porukaksi kertoen toisaalla kuinka proon kannattajat äänesti vääriä proolaisia kertoen suuresta vääryydestä tippuessaan valtuustosta mutta...ei saa haukkua proota...muut kun hän itse minkä hän myös tekee. Jopa määrissä että sai proon rivit hajalle haukuttuaan luottamustoimiin valittuja proolaisia mitä jatkaa edelleen tässäkin avauksessa kuten myös tulevaisuudessa. Yhtä kuin..ei saa haukkua proota muut kuin hän hänen kertoessa mikä oikeusmurha oli hänen putoaminen valtuustosta jatkaen kuinka valitut proolaiset tulisi korvata hänellä koska edelliset eivät edusta todellista proota edellisten ollessa vain kepujen apuryhmä miksi heidät tulisi korvat hänellä. Kun hänen sanomisensa sitten toistaa haukkuu vuorostaan vastanneet pystyyn. Täti-ihmiseksi hämmästyttävän agressiivinen ihminen? Tämä proon julistaja joka säännöllisesti proolaisia luottamustoimissa selkään puukottaa kertoen edustavansa proota? Yhtälö missä ei ole niin pienintäkään järkeä..

        Sinäkin näyt jaksavan monen äänen monologilla, samaa parjausten sarjaa. Kuinka helvetissä te viitsitte. Tämä näyttää olevan miesmäinen, pikkukuntapoliitikkoa leikkivä feministi. Noh, jää nähtäväksi.


    • Anonyymi

      Johan jottai! Mukava nähdä näitä positiivisia kannanottoja.
      Tällä menolla Pyhäjärvi nousuun . Tuo määrä energiaa, mikä tälläkin
      ketjun aloituksella vastauksissa on saatu aikaiseksi, on PPP:n arvoinen teko.

      • Anonyymi

        Hihiii, sammoo mieltä!


    • Anonyymi

      Aloituksen jälkee saman kepunhepun "kannanottoja" kun muuta mahdollisuutta ei ole.

    • Anonyymi

      Onneksi näistä haukkujista mm. Lailasta on alettu sanoa suoraan.

      • Anonyymi

        Sinä rienaaja, piru vieköön vielä kielesi, mielesi se on ominut. Katse peräpeiliin.


    • Anonyymi

      sinä, sinä, minä, minä, te, te, me, me
      Kun irvailemme, ilkumme itsellemme, kun arvostelemme, arvostelemme itseämme.

      Olemme kaikki proo, meissä jokaisessa asuu pro!

      Pro on golfissa käytetty termi ammattilaispelaajasta, joka toimii golf-opettajana.

      Pro on verkkopeleissä yleisesti käytetty termi taitavalle pelaajalle.

      Latinassa pro tarkoittaa "puolesta" (engl. for).

      • Anonyymi

        Yhyy, on tämä kumma, kun kukaan ei meitä ymmärrä, vaikka me ollaan hiin hyviä ja toisista ei ole mihinkään. Äänestäjätkin-- voi hyvät hyssykät. Missä on vika vai ettäkö ymmärrä asioita.


      • Anonyymi

        Miksi siis haukutaan päivittäin sellaisia henkilöitä jotka ovat Pyhäjärven puolesta puhujia.?? Pitäisikö heidän mielestä Pyhäjärven liittyä vaikkapa Haapajärveen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siis haukutaan päivittäin sellaisia henkilöitä jotka ovat Pyhäjärven puolesta puhujia.?? Pitäisikö heidän mielestä Pyhäjärven liittyä vaikkapa Haapajärveen?

        Juuri nämä Proot ovat aiheuttaneet kaikki ongelmat Pyhäjärvellä, ihan KAIKKI! Juuri heidän vuokseen muut joutuvat tekemään kovasti töitä pysyäksemme itsenäisenä! Tämä on erittäin yleinen mielipide Pyhäjärvisillä! Kysykää kylillä ihmisiltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nämä Proot ovat aiheuttaneet kaikki ongelmat Pyhäjärvellä, ihan KAIKKI! Juuri heidän vuokseen muut joutuvat tekemään kovasti töitä pysyäksemme itsenäisenä! Tämä on erittäin yleinen mielipide Pyhäjärvisillä! Kysykää kylillä ihmisiltä!

        Ymmärrätkö, uuskepun siipi lisättynä sdp.n sammoo mieltä olevan kannatustaimin ja muutaman muun toimesta Pyhäjärven talous on päin persettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siis haukutaan päivittäin sellaisia henkilöitä jotka ovat Pyhäjärven puolesta puhujia.?? Pitäisikö heidän mielestä Pyhäjärven liittyä vaikkapa Haapajärveen?

        On se s..tana kumma miksi proon pudokkaita haukutaan ettehän te koskaan hauku ketään?
        Jos ihan totta puhutaan proota ei edes hauku kukaan muu kuin te, proon pudokkaat. Se irvokkain asia teidän toiminnassa. Omien selkään puukottaminen minkä jälkeen vaaditte ettei teitä, valtuustosta tippuneita saa arvostella vaikka kirjoitatte päivittäin avauksia joissa haukutte kaikki pystyyn jopa proolaiset luottamustoimissa? Satoja jopa tuhansia avauksia joissa haukutte kaikki pystyyn ja sitten te ihmettelette minkä ihmeen takia teidän toimintaa näillä sivuilla arvostellaan...?

        Kukaan muu ei siis ole näillä sivuilla haukkunut proota kuin te, valtuustosta pudoneet proot hännystelijöineen. Siinä teille miettimistä kun seuraavan kerran kerrotte haukkumisen olevan teidän yksinoikeus kieltäen muita syyllistymästä samaan. Teidän tapauksessa elämää ylläpitävä voima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siis haukutaan päivittäin sellaisia henkilöitä jotka ovat Pyhäjärven puolesta puhujia.?? Pitäisikö heidän mielestä Pyhäjärven liittyä vaikkapa Haapajärveen?

        Tekonne ovat olleet Pyhäjärvelle vahingollisia, Pyhäjärven alasajoa. Puheet on puheita, mutta teot ratkaisevat. Näettehän tuon itsekin. Syyttelette vain toisia paljoissa puheissanne. Niillä ei rakenneta vaan revitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekonne ovat olleet Pyhäjärvelle vahingollisia, Pyhäjärven alasajoa. Puheet on puheita, mutta teot ratkaisevat. Näettehän tuon itsekin. Syyttelette vain toisia paljoissa puheissanne. Niillä ei rakenneta vaan revitään.

        pudokkaat paasaa ja kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Tuo kirjoitus on homopojan sanailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nämä Proot ovat aiheuttaneet kaikki ongelmat Pyhäjärvellä, ihan KAIKKI! Juuri heidän vuokseen muut joutuvat tekemään kovasti töitä pysyäksemme itsenäisenä! Tämä on erittäin yleinen mielipide Pyhäjärvisillä! Kysykää kylillä ihmisiltä!

        Kepun trolli kyselyttää omia ajatuksiaan. Onko kepu itse, vai demarin pikku vinku?


      • Anonyymi

        Voi kun leikit jotain, mihin pyrit hölmö?


    • Anonyymi

      Kaupunginhallitusta johtaa pro keskusta.
      Valtuustoa johtaa pro keskusta.
      Lautakuntia pro keskusta ja pro vasemmisto.

      Ja lautakuntien sekä hallituksenjäsenet että muu puheenjohtajisto koostuu pro minä-pro minun etu-pro sisäpiirin etujen vartijat.

      Elikkäs systeemissä on vain pro- sisäpeliä puolustavat, kukaan ei edusta kuntalaisia ja heidän etujaan.

      • Anonyymi

        Siinä se taas tuli pudokas proon vuodatus proot luottamustoimissa eivät aja kuntalaisten etuja vaan omiaan. Kaunista niin kaunista..Omianne koko ajan selkään puukotatte vaatien edellisten korvaamista teillä itsellänne ja kerrotko miten te siellä menestyitte? No siten että proon kannattajat käänsivät teille selkänsä jonka jälkeen te olette haukkuneet niin proon kannattajat kuin myös proolaiset lopputuloksella missä saitte hajotettua proon rivit minkä parissa jatkatte edelleen. Olette jopa kertoneet kuinka proolaisia ei kannata äänestää vaan teitä, proolaisia. Se naurettavin asia kaikessa. Hajotitte oman ryhmänne haukkuessanne valtuustoon valittuja proolaisia jatkaen edellisten haukkumista.

        Hävetkää jos osaatte.


      • Anonyymi

        Kuntalaiset ovat käyttäneet vaaleissa äänioikeuttaan. Sitä oikeutta ei kukaan voi ottaa heiltä pois. Halut näyttää olevan kiihkeät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se taas tuli pudokas proon vuodatus proot luottamustoimissa eivät aja kuntalaisten etuja vaan omiaan. Kaunista niin kaunista..Omianne koko ajan selkään puukotatte vaatien edellisten korvaamista teillä itsellänne ja kerrotko miten te siellä menestyitte? No siten että proon kannattajat käänsivät teille selkänsä jonka jälkeen te olette haukkuneet niin proon kannattajat kuin myös proolaiset lopputuloksella missä saitte hajotettua proon rivit minkä parissa jatkatte edelleen. Olette jopa kertoneet kuinka proolaisia ei kannata äänestää vaan teitä, proolaisia. Se naurettavin asia kaikessa. Hajotitte oman ryhmänne haukkuessanne valtuustoon valittuja proolaisia jatkaen edellisten haukkumista.

        Hävetkää jos osaatte.

        Nyt asiat ovat siinä pisteessä, että kerro kuka tämä vuosien mittaan kirjoittamasi henkilö on? Nyt on sellaiset "setelit" pelissä, että sinun kirjoituksesi otetaan selvää, kuka olet, miten voit tällaista potaskaa kirjoitella vuodesta toiseen.
        Että odotellaan. Ovat erimiehet toimissa! usko!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se taas tuli pudokas proon vuodatus proot luottamustoimissa eivät aja kuntalaisten etuja vaan omiaan. Kaunista niin kaunista..Omianne koko ajan selkään puukotatte vaatien edellisten korvaamista teillä itsellänne ja kerrotko miten te siellä menestyitte? No siten että proon kannattajat käänsivät teille selkänsä jonka jälkeen te olette haukkuneet niin proon kannattajat kuin myös proolaiset lopputuloksella missä saitte hajotettua proon rivit minkä parissa jatkatte edelleen. Olette jopa kertoneet kuinka proolaisia ei kannata äänestää vaan teitä, proolaisia. Se naurettavin asia kaikessa. Hajotitte oman ryhmänne haukkuessanne valtuustoon valittuja proolaisia jatkaen edellisten haukkumista.

        Hävetkää jos osaatte.

        Nyt on mennyt ihan höpön, höpön linjalle. Mikä on linja, "kepu- pro"? Lopettakaa nyt tuo asiaton, turha räplätys. Tuollaista linjaa ei ole, eikä tule!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt asiat ovat siinä pisteessä, että kerro kuka tämä vuosien mittaan kirjoittamasi henkilö on? Nyt on sellaiset "setelit" pelissä, että sinun kirjoituksesi otetaan selvää, kuka olet, miten voit tällaista potaskaa kirjoitella vuodesta toiseen.
        Että odotellaan. Ovat erimiehet toimissa! usko!!

        MIEHETKÖ, siis oikeat miehetkö? Onko Pyhäjärvellä heitä keitä, vai mitä? Mitä tarkoittaa, erimiehet???????


    • Anonyymi

      Toden totta. Hyvät palstakirjoittajat. Aloittaja kirjoittaa asiaa. Koska olette noinkin aktiivisia tämänkin aloituksen mielipiteistä ja todennuksista tosiseikkoihin viitaten, niin ......
      Kääntäkää nyt katseenne aivan muualle kaupungin todellisiin ongelmiin.

      Raukkamaista käyttää energiaansa tällaiseen panetteluun jotain pientä ryhmää kohtaan.

      En ole pro, en ole minkäänpuolueen jäsen. Olen kuiten pyhäjärvisten mielipiteiden julkikirjoittaja, Kaupunkilaiset kauhistelevat toimintakulttuuria.

      • Anonyymi

        "Raukkamaista käyttää energiaansa tällaiseen panetteluun jotain pientä ryhmää kohtaan"

        Aivan niin. Raukkamaista haukkua proolaisia mitä koko ajan harrastat kieltäen olevasi pro kertoen kuitenkin suuresta vääryydestä sinun pudottuasi valtuustosta proon edustajana. Hauska toki olet kehuessasi aina avauksia jotka itse olet kirjoittanut. Surullista tosin kuinka sinun pitää aina kehua itseäsi koska kukaan muu ei sitä tee ymmärrettävistä syistä. Säälittävää kieltosi arvostella sinua sen jälkeen kun tehtailet päivittäin avauksia joissa haukut kaikki pystyyn minkä parissa vietät tämänkin päivän kuten kaikki muutkin päivät viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Raukkamaista käyttää energiaansa tällaiseen panetteluun jotain pientä ryhmää kohtaan"

        Aivan niin. Raukkamaista haukkua proolaisia mitä koko ajan harrastat kieltäen olevasi pro kertoen kuitenkin suuresta vääryydestä sinun pudottuasi valtuustosta proon edustajana. Hauska toki olet kehuessasi aina avauksia jotka itse olet kirjoittanut. Surullista tosin kuinka sinun pitää aina kehua itseäsi koska kukaan muu ei sitä tee ymmärrettävistä syistä. Säälittävää kieltosi arvostella sinua sen jälkeen kun tehtailet päivittäin avauksia joissa haukut kaikki pystyyn minkä parissa vietät tämänkin päivän kuten kaikki muutkin päivät viikossa.

        Sinä rienaaja, piru vieköön vielä kielesi, mielesi se on ominut. Katse peräpeiliin.

        Älä sijaista muita omaan proo vihaasi..käyt näköjään 24/7 TOISTEN kimppuun sijaistaen, samalla "muut haukuskelemalla omassa proota, joka muka ei ole haukkumista"-kirjoitelmissasi.
        Kanna vastuusi omasta vihastasi, ja kestä myös seuraamukset.


    • Anonyymi

      Huh Huijaa, olipa siinä haukuntaa kerrakseen. Nimettömönä haukutaan toisiaan kuin vierasta sikaa.
      Proo sitä ja proo tätä. Nythän on politiikan kahvassa kaikki "parhaat ja luotettavimmat " niinkuin on ollut 30-vuotta.
      Tulokset puhuvat puolestaan. Odotellaan.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä PROOLAINEN EX-VALTUUTETTU pudokas juuri teet avauksessasi sekä sen viestiketjun viesteissäsi nimettömänä haukut proon sekä luottamustoimissa olevat proolaiset alimpaan helvettiin. Olisi edes ensimmäinen kerta kun proolaisena muita proolaisia selkään puukotat puskista mutta kun ei valitettavasti ole eikä edes viimeinen kun ei selvästikkään ole kaikki lepakot tapulissa.

        Aika pahasti on vintti pimeä kun muut ovat raukkoja haukkuessan proota avauksessasi missä sinä itse haukut proota? Edelleenkään luottamustoimissa olevia proolaisia kun ei ole haukkut näillä sivuilla kukaan muut kuin te, valtuustosta pudoneet proolaiset sekä teidän selkään taputtelijat proon takarivistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä PROOLAINEN EX-VALTUUTETTU pudokas juuri teet avauksessasi sekä sen viestiketjun viesteissäsi nimettömänä haukut proon sekä luottamustoimissa olevat proolaiset alimpaan helvettiin. Olisi edes ensimmäinen kerta kun proolaisena muita proolaisia selkään puukotat puskista mutta kun ei valitettavasti ole eikä edes viimeinen kun ei selvästikkään ole kaikki lepakot tapulissa.

        Aika pahasti on vintti pimeä kun muut ovat raukkoja haukkuessan proota avauksessasi missä sinä itse haukut proota? Edelleenkään luottamustoimissa olevia proolaisia kun ei ole haukkut näillä sivuilla kukaan muut kuin te, valtuustosta pudoneet proolaiset sekä teidän selkään taputtelijat proon takarivistä.

        Mielenkiintoinen yhdistävä tekijä näissä suomi24n vakiovajakeissa ettei yksikään edellisistä ymmärrä omien juttujensa järjenvastaisuuksia millään tavalla?! Esimerkkinä tämäkin avaus missä sen kirjoittaja haukkuu proolaisia jatkaen sitä samaa viesteissäänkin valittaen kuinka muut kehtaakin haukkua proolaisia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä PROOLAINEN EX-VALTUUTETTU pudokas juuri teet avauksessasi sekä sen viestiketjun viesteissäsi nimettömänä haukut proon sekä luottamustoimissa olevat proolaiset alimpaan helvettiin. Olisi edes ensimmäinen kerta kun proolaisena muita proolaisia selkään puukotat puskista mutta kun ei valitettavasti ole eikä edes viimeinen kun ei selvästikkään ole kaikki lepakot tapulissa.

        Aika pahasti on vintti pimeä kun muut ovat raukkoja haukkuessan proota avauksessasi missä sinä itse haukut proota? Edelleenkään luottamustoimissa olevia proolaisia kun ei ole haukkut näillä sivuilla kukaan muut kuin te, valtuustosta pudoneet proolaiset sekä teidän selkään taputtelijat proon takarivistä.

        Voi lepakko ja lepakkojen lepakko "18.9.2019 11:47" olet kyllä aivan seko.
        Lepakot lentää yöllä. Oletko mikä ?


    • Anonyymi

      Onneksi näitä Lailoja on vähän.

      • Anonyymi

        Mitä näillä on yhteistä käärmeiden kanssa?

        Kyyn eleet!


    • Anonyymi

      Tulossa?
      Kuntalaisten kyselyilta kaupungin hallitukselle ja valtuustoryhmien puheenjohtajille ent Peuratalon suurhallissa? Makkaraa ja kahvia?

      • Anonyymi

        Älä unta näe! Päättäjät nyt ei alistu kuntalaisten tentattavaksi.Nin härskisti he ovat toimineet! Eihän täällä järjestetä edes vaalipaneeleita.Se siitä demoratiasta:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta näe! Päättäjät nyt ei alistu kuntalaisten tentattavaksi.Nin härskisti he ovat toimineet! Eihän täällä järjestetä edes vaalipaneeleita.Se siitä demoratiasta:

        Miksi Lailan kotona (täällä) pitäisi järjestää vaalitenttejä?


    • Anonyymi

      Minä en arvostele kaupunginasioiden hoidosta. Päättäjät on valittu kunnallisvaaleissa. Demokratia on toteutunut. Äänestäjät ovat valinneet edustajat. Silloin ei ole mitään valittamista. Toivoisin teiltä valittajilta, antaa työrauha kaupungin asioista päättäville elimille.

    • Anonyymi

      Hmm..työrauha? Vai sellaista pitäs mukisematta antaa.
      Miten voimme olla varmoja edes siitä, että valitut siis kaikki 27 nämä poliittisen kannatuksen jäädessä vajaaksi, säälistä luottamusvirassa elikkäs lautakuntajäsenet eri kokoonpanoissa, että he tekevät paikallisen kotitkutoisen demokratian suojatussa paikassa t y ö t ä?
      T Y Ö T Ä ja työrauhaa heillä on todella liiaksi, viikot ja vuosikaudet mussuteltavana vetelin ryhdein kokoustuoleissa. . Vetelät housuissa ja vetelät liikkeet.
      Kokoonpanojen ns. teot eivät vain tunnu olevan linjassa kuntalaisten arkipäivän ja toimeentulon eikä tulevaisuushuolien kanssa.
      On pahanpuoleinen kohtaatonta-ongelma.
      Työrauha ei johda valitettavasti meitä helpottaviin tuloksiin, ei nauttimaan kotikutoisen demokratian riemurihistä, vaan tunnemme rautakourien kylmyyden laajasti elämän eri osa-alueilla , joudumme noitumaan ja kiroamaan kellukoita ihan normitoimissa, jotka eivät valittuja hetkauta.

      Varsinkin kun näemme, miten näivettämistauti on tullut normihallinnoksi.

      Kuntalaisina meillä on oikeus, meillä on suurenluokan velvollisuus, potkia vauhtia valittujen aivoityöhön, tätä samankaltaista saamattomuutta ja saman tahkon pyörittäjiä on vaan tuskastuttavan raskasta edes pienesti arvostaa, saati kiittää, he kyllä kusasevat joka välissä kurmuuttaessaan meitä kintuille ...

      Kuka tällä palstalla riekkuva tahtoo olla vapaaehtoisesti kynkkänä alistuneille valituille mykkäp****skoille.??????

      • Anonyymi

        Miltä tuntuu, kun teitä paskojakin arvioidaan täällä?


      • Anonyymi

        "Kuntalaisina meillä on oikeus"!

        Huvittaa tuo ilmaisu "meillä"! Varmaan tiedostat, kun itse kirjoitat tänne 95% vuodatuksista, että Teitä on yhteensä kaksi (2)! Itse käyttäisin ilmaisua "myös meillä molemmilla on oikeus"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuntalaisina meillä on oikeus"!

        Huvittaa tuo ilmaisu "meillä"! Varmaan tiedostat, kun itse kirjoitat tänne 95% vuodatuksista, että Teitä on yhteensä kaksi (2)! Itse käyttäisin ilmaisua "myös meillä molemmilla on oikeus"!

        Hauskin sanavalinta joita on hyvin lukuisia millä oikeuttaa noitarovionsa poltot sillä, että on veronmaksaja heh heh.

        Säälistä valtuustoon valitut mykkäpaskat vetelät housuissa. Tyypillinen aamunavaus proon pudokasosastolta. Kaikkeen se kuntalaisuus oikeuttaakin mm. valtuutettujen jne. haukkuminen paskoiksi mikä oli siistimmästä päästä nimittelyistä mitä edellinen päivittäin harrastaa. Kun sitten tämän katkeroituneen pudokkaan ala-arvoista puskista huutelua arvostelee haukkuu pystyyn edellisetkin.


    • Anonyymi

      Lailla on unohtanut aamulääkkeet.

    • Anonyymi

      Herranen aika, aikuisten oikeasti.
      Onko kokoaikainen vinkuminen pudokkaista rakentavaa?
      Mitä te haluatte moisella lapsellisuudellanne viestiä?
      En parhaalla tahdollanakaan ymmärrä motiivianne?
      On vissiin ikävä, ja kova, tuskanhiki helmeilee yötäpäivää.?

      Tavoitteellinen ja tarkoitushakuinen ei muuta mahdollisuutta, pari-kolme tai yksi armoton valehtelija, joka vie keskustelun sivuraiteelle, aiheen vierssä vänkäävät;
      Vinkukaa oikeasti näistä, jotka menivät heittämällä uusiksi tai noviiseina "töihin rehellisyyden ja avoimuuden lupauksin sekä avoin valtakirja" hyppysissään.

      • Anonyymi

        Tuosta Anonyymi klo 07:55:sta, johtuisikohan tuo yksinkertainen ulosanti "muumien kanootin" heikohkosta aamupalasta? Vai mikä se päivästä toiseen ahdistaa. Jokin asia kuiteskin tuntuu kivestävän kovastikin.


      • Anonyymi

        On se saatana ihmeellistä miksi sinulla on koskematon yksinoikeus haukkua valtuutettuja paskakasoiksi yms. mutta kun edellisenkaltaisesta asiattomasta kielenkäytöstäsi ja syystä siihen (valtuutettujen haukkuminen katkerana omasta valtuustosta putoamisesta) tuo julki sinä kehtaat aina itkeä kuinka pudokkaita jotka puskista paskaa huutavat ei saa arvostella vaikka sinun viestittelysi on alhaista ohjeistaen muitakin haukkumaan valtuutettuja paskakasoiksi yms??????

        En ihmettele pätkääkään miksi proon kannattajat tuollaisen huutavan sekopään valtuustosta pudotti. Edellisetkin (proon kannattajat) sinä olet haukkunut lukuisia kertoja edellisten ollessa idiootteja koska eivät äänestäneet sinua uudestaan valtuustoon vaan sen sijaan niitä paskakasoja.

        Anteeksi häiriö jatka toki proon ex-valtuutettu nykyisten pro-valtuutettujen selkään puukottamista. Mitäpä tuota sanojaan varomaan johan sinä sait proon rivit hajalle haukkumalla luottamustoimiin valitut proot vaalien jälkeen jäädessäsi itse rannalle ruikuttamaan meidän ollessa niitä lapsellisia vinkujia sinun haukkuessa päivittäin proolaisia kieltäen pudokasproolaisten eli sinun haukkumista?? Ja mikähän ihme on syy miksi saat palautetta ala-arvoiselle puskista huutelullesi? Olisikohan sillä mitään tekemistä asian kanssa että kirjoitat aamusta iltaan somessa paskaa mm. proolaisista? Kieltäen vielä keskustelupalstalla muiden osallistumisen keskusteluun rajaten muilta mitä he täällä saavat puhua ja mitä eivät? Olet sinä kyllä...uskomaton täti sanotaan nyt vaikka niin vaikka voisin käyttää sinusta nimityksiä joita muista käytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se saatana ihmeellistä miksi sinulla on koskematon yksinoikeus haukkua valtuutettuja paskakasoiksi yms. mutta kun edellisenkaltaisesta asiattomasta kielenkäytöstäsi ja syystä siihen (valtuutettujen haukkuminen katkerana omasta valtuustosta putoamisesta) tuo julki sinä kehtaat aina itkeä kuinka pudokkaita jotka puskista paskaa huutavat ei saa arvostella vaikka sinun viestittelysi on alhaista ohjeistaen muitakin haukkumaan valtuutettuja paskakasoiksi yms??????

        En ihmettele pätkääkään miksi proon kannattajat tuollaisen huutavan sekopään valtuustosta pudotti. Edellisetkin (proon kannattajat) sinä olet haukkunut lukuisia kertoja edellisten ollessa idiootteja koska eivät äänestäneet sinua uudestaan valtuustoon vaan sen sijaan niitä paskakasoja.

        Anteeksi häiriö jatka toki proon ex-valtuutettu nykyisten pro-valtuutettujen selkään puukottamista. Mitäpä tuota sanojaan varomaan johan sinä sait proon rivit hajalle haukkumalla luottamustoimiin valitut proot vaalien jälkeen jäädessäsi itse rannalle ruikuttamaan meidän ollessa niitä lapsellisia vinkujia sinun haukkuessa päivittäin proolaisia kieltäen pudokasproolaisten eli sinun haukkumista?? Ja mikähän ihme on syy miksi saat palautetta ala-arvoiselle puskista huutelullesi? Olisikohan sillä mitään tekemistä asian kanssa että kirjoitat aamusta iltaan somessa paskaa mm. proolaisista? Kieltäen vielä keskustelupalstalla muiden osallistumisen keskusteluun rajaten muilta mitä he täällä saavat puhua ja mitä eivät? Olet sinä kyllä...uskomaton täti sanotaan nyt vaikka niin vaikka voisin käyttää sinusta nimityksiä joita muista käytät.

        Täytyy sanoa, että taisi olla kepu joka totesi omista tekosistaan, että se oli kuin paikannus keskelle lattiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että taisi olla kepu joka totesi omista tekosistaan, että se oli kuin paikannus keskelle lattiaa.

        Siis paskannus keskelle lattiaa.


    • Anonyymi

      Muuten, jos ihailusi kohteen perse ei kestä merivettä tai SE valtuutettu ei uskalla, ei halua istua omalla persellään tuleen, niin eivät miksi hän / he mitään puolustelua tarvitsevat--- tekemättä mitään?

      Ja sinä ikuinen jankuttaja klo 10.30, erittäin tunnusomaisella, omalla tunnussanallasi "anteeksi häiriö", tiedät jo itse tykönäs, että pitkillä paatoksillasi sijaistat muut kirjoittajat, eli toistuvasti siirrät meidän pirtaan itseäsi puhdistaen ---kuitenkin toitotat vihaasi ja katkeruuttasi proon suuntaan.

      • Anonyymi

        Miten helvetissä MINÄ vihaan proota arvostellessani vain ja ainoastaan SINUN PROON HAUKKUMISTA minkä yhteydessä tuot koko ajan esille kuten tässäkin viestiketjussa vihaasi ja katkeruuttasi valtuustosta putomisestasi haukkuen mm. proon luottamushenkilöt??

        Sinun tasollesi laskeutuen ota täti hyvä pää pois p..rseestä jotta ymmärrät vihdoin ja viimein kuinka AINOAT IHMISET JOTKA NÄILLÄ SIVUILLA PROOTA HAUKKUU OVAT PROOLAISET PUDOKKAAT KUTEN SINÄ JA SINUN SELKÄÄNTAPUTTAJAT PROON SISÄLLÄ! Teitä pudokkaita edellisiin ei edes lasketa kuuluviksi koska kuten todettua PROON KANNATTAJAT TEIDÄT HYLKÄSIVÄT lopputuloksella missä valtuustosta putosit siirtyen katkeroituneena avaamaan ranteitasi suomi24:lle.

        Käsittämätöntä kuinka koko ajan syytät muita siitä, mihin osallistuu vain ja ainostaan SINÄ muiden proon takariviin joutuneiden kanssa????? Luottamustoimissa olevia PROOLAISIA kun ei edelleenkään ole kukaan muu haukkunut kuin sinä proolainen pro-kumppaniesi kanssa sinun kieltäessä haukkumasta proota hulluko sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten helvetissä MINÄ vihaan proota arvostellessani vain ja ainoastaan SINUN PROON HAUKKUMISTA minkä yhteydessä tuot koko ajan esille kuten tässäkin viestiketjussa vihaasi ja katkeruuttasi valtuustosta putomisestasi haukkuen mm. proon luottamushenkilöt??

        Sinun tasollesi laskeutuen ota täti hyvä pää pois p..rseestä jotta ymmärrät vihdoin ja viimein kuinka AINOAT IHMISET JOTKA NÄILLÄ SIVUILLA PROOTA HAUKKUU OVAT PROOLAISET PUDOKKAAT KUTEN SINÄ JA SINUN SELKÄÄNTAPUTTAJAT PROON SISÄLLÄ! Teitä pudokkaita edellisiin ei edes lasketa kuuluviksi koska kuten todettua PROON KANNATTAJAT TEIDÄT HYLKÄSIVÄT lopputuloksella missä valtuustosta putosit siirtyen katkeroituneena avaamaan ranteitasi suomi24:lle.

        Käsittämätöntä kuinka koko ajan syytät muita siitä, mihin osallistuu vain ja ainostaan SINÄ muiden proon takariviin joutuneiden kanssa????? Luottamustoimissa olevia PROOLAISIA kun ei edelleenkään ole kukaan muu haukkunut kuin sinä proolainen pro-kumppaniesi kanssa sinun kieltäessä haukkumasta proota hulluko sinä olet?

        Ymmärrätkö ettei tuo kirjoituksesi järkeviin kuntalaisiin uppoa. Sinulla näyttää olevan suuri hätä , onko tulossa liian vaikeita aikoja.
        No mutta ainahan voi ottaa hatkat ja lähteä maito ostoksille,
        Minä vaan oletan🦴🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten helvetissä MINÄ vihaan proota arvostellessani vain ja ainoastaan SINUN PROON HAUKKUMISTA minkä yhteydessä tuot koko ajan esille kuten tässäkin viestiketjussa vihaasi ja katkeruuttasi valtuustosta putomisestasi haukkuen mm. proon luottamushenkilöt??

        Sinun tasollesi laskeutuen ota täti hyvä pää pois p..rseestä jotta ymmärrät vihdoin ja viimein kuinka AINOAT IHMISET JOTKA NÄILLÄ SIVUILLA PROOTA HAUKKUU OVAT PROOLAISET PUDOKKAAT KUTEN SINÄ JA SINUN SELKÄÄNTAPUTTAJAT PROON SISÄLLÄ! Teitä pudokkaita edellisiin ei edes lasketa kuuluviksi koska kuten todettua PROON KANNATTAJAT TEIDÄT HYLKÄSIVÄT lopputuloksella missä valtuustosta putosit siirtyen katkeroituneena avaamaan ranteitasi suomi24:lle.

        Käsittämätöntä kuinka koko ajan syytät muita siitä, mihin osallistuu vain ja ainostaan SINÄ muiden proon takariviin joutuneiden kanssa????? Luottamustoimissa olevia PROOLAISIA kun ei edelleenkään ole kukaan muu haukkunut kuin sinä proolainen pro-kumppaniesi kanssa sinun kieltäessä haukkumasta proota hulluko sinä olet?

        Joku idiootti hämmentää nyt tahallaan soppaa, jossa ei järjen häiventä. Tuohon lankaan ei kannat sotkeutua. Oikea Pro - ei alennu tuolle tasolle, jolla veivaatte ala- arvoisesti. Alatyyli kuuluu määrätylle piirille, ei Pyhäjärven Pro ry:n tyyliin. Kiitos puheenvuorosta.


    • Anonyymi

      No johan, sulla on hihat tulessa ja takamus hiillospoltoissa.
      Kuinka aikuinen (?) ihminen jaksaa, viitsii tuollista ja on lisäksi täysin sokea omille toimilleen, kuten sinä..montakohan vastaavaa kuplaa olet tämän viikon nimiin pro-antipatiastasi huutanut nettiin?
      Pysynetkö raukka laskuissasi.Tai housuissasi?
      Siitä olet jo pudonnut aika sitten tiedon valtatieltä, että eihän nykyvaltuutossa ole pro-ryhmää..itseasiassa... viisi läpäisi pääsykokeen pro listalta ja nyt he ovat raijan vanavedessä muodostaneet kansaliike-yhdistyksen.
      ei nimi miestä naista pahenna, vaan hajoittajat...ja nyt hajaannuksen syylliset ovat kuten aikoinaan uuskeskustan kuplassa, just sylttytehtailun suurimmat heikkouden hengen lähteet.
      Ookko miettinyt ihan ittekses, miksi ei pro kelvannut kansanliike henkilöille?

      No siksi, ehkä, että eivät ole enää muuta, kuin pilkku, piste tai suuri kysymysmerkki päättäjinä, jopa itselleenkin. Tämä voidaan tulkita "haukkumiseksi" jos niin tahdot, huomaa kuumotuksessasi se, että arvioin skaikkia valtuutettuja ..etkä sitä pysty estämään etkä tulppaamaan.
      Siis vain VALITUKSI tulleita, en jäädy pudonneiden arvosteltuun.

      • Anonyymi

        taas tuota paatosta hullujenhuoneelta missä ei ole mitään logiikkaa saati järkeä joten toistan vain oleellisimman eli viimeisen rivisi sisällön missä kerrot haukkuvasi kaikki valitut proolaiset siinä sivussa kuten sinun edellä kerrottiin tekevän jatkaen kuinka et syyllisty pudokkaiden eli itsesi arvosteluun. Viittauksella edelliseen eli viimeisimpään aivopieruusi saako kysyä oletko sinä irti eli vapaalla tarkemmin ilman hoitoa ja laitosvalvontaa? Tee itsellesi palvelus ja kaikille muille siinä sivussa ja hae ammattiapua itsellesi. Aluksi sopiva lääkitys yhdistettynä terapiaan tms. niin ehkä jo vuoden kuluttua kykenet viettämään jopa kokonaisen tunnin vuorokaudessa ilman että tuot mielenterveysongelmiasi somessa esille?

        Ajattelit sitten luottamustoimissa olevia proolaisia syyttää jo siitäkin kun sinä itse heistä paskaa puhumalla selän takana proon rivit hajoitit? Joo, ei muuta kuin puhelin kauniiseen käteen ja psykiatrian osaston sihteeriltä aikaa tilaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taas tuota paatosta hullujenhuoneelta missä ei ole mitään logiikkaa saati järkeä joten toistan vain oleellisimman eli viimeisen rivisi sisällön missä kerrot haukkuvasi kaikki valitut proolaiset siinä sivussa kuten sinun edellä kerrottiin tekevän jatkaen kuinka et syyllisty pudokkaiden eli itsesi arvosteluun. Viittauksella edelliseen eli viimeisimpään aivopieruusi saako kysyä oletko sinä irti eli vapaalla tarkemmin ilman hoitoa ja laitosvalvontaa? Tee itsellesi palvelus ja kaikille muille siinä sivussa ja hae ammattiapua itsellesi. Aluksi sopiva lääkitys yhdistettynä terapiaan tms. niin ehkä jo vuoden kuluttua kykenet viettämään jopa kokonaisen tunnin vuorokaudessa ilman että tuot mielenterveysongelmiasi somessa esille?

        Ajattelit sitten luottamustoimissa olevia proolaisia syyttää jo siitäkin kun sinä itse heistä paskaa puhumalla selän takana proon rivit hajoitit? Joo, ei muuta kuin puhelin kauniiseen käteen ja psykiatrian osaston sihteeriltä aikaa tilaamaan.

        Hallituksen ja valtuuston proot eivät ole proolaisia vaan joitain paskakasoja proon listoilta tullen kuitenkin valituiksi proolaisina vaikka ainoat proolaiset mitä yleensä on olemassa ovat proon exvaltuutetut muiden puskista huutelevien proolaisten tavoin jotka luottamustoimissa olevia proolaisia haukkuu kertoen ettei edelliset proolaiset ole edes proolaisia vaikka proon nimissä hall. ja valtuustossa istuvatkin. Ihan loogista? Vielä kun joku näistä kuningasajattelijoista kertoisi miten siinä niin pääsi käymään ettei proon listoilta tullut valituksi ensimmäistäkään proolaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksen ja valtuuston proot eivät ole proolaisia vaan joitain paskakasoja proon listoilta tullen kuitenkin valituiksi proolaisina vaikka ainoat proolaiset mitä yleensä on olemassa ovat proon exvaltuutetut muiden puskista huutelevien proolaisten tavoin jotka luottamustoimissa olevia proolaisia haukkuu kertoen ettei edelliset proolaiset ole edes proolaisia vaikka proon nimissä hall. ja valtuustossa istuvatkin. Ihan loogista? Vielä kun joku näistä kuningasajattelijoista kertoisi miten siinä niin pääsi käymään ettei proon listoilta tullut valituksi ensimmäistäkään proolaista?

        Kirjoittaisit joskus asiaa, mitä edellinen ja tämä hallitus/valtuusto on saanut aikaan.
        Aloita vaikka 180 asteen käännöksestä, ja jatka tähän päivään . Nosta vaikka ensin ne hyvät asiat, ja lopuksi kerro mihin kaupungin varat on käytetty. Kerro myös siitä taloudellisesta.vahingosta mikä kaupungille on tahallisesti aiheutettu. Ihan vaan omin sanoin rehellisesti. Ilman haukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksen ja valtuuston proot eivät ole proolaisia vaan joitain paskakasoja proon listoilta tullen kuitenkin valituiksi proolaisina vaikka ainoat proolaiset mitä yleensä on olemassa ovat proon exvaltuutetut muiden puskista huutelevien proolaisten tavoin jotka luottamustoimissa olevia proolaisia haukkuu kertoen ettei edelliset proolaiset ole edes proolaisia vaikka proon nimissä hall. ja valtuustossa istuvatkin. Ihan loogista? Vielä kun joku näistä kuningasajattelijoista kertoisi miten siinä niin pääsi käymään ettei proon listoilta tullut valituksi ensimmäistäkään proolaista?

        "Vielä kun joku näistä kuningasajattelijoista kertoisi miten siinä niin pääsi käymään ettei proon listoilta tullut valituksi ensimmäistäkään proolaista?"

        Kysymystä voisi vielä täydentää seuraananlaiseen muotoon:

        Vielä kun joku näistä kuningasajattelijoista kertoisi miten siinä niin pääsi käymään ettei proon listoilta tullut valituksi ensimmäistäkään proolaista vaan pelkkiä paskakasoja jotka eivät ole proolaisia ja ketkä proolaiset ne proohon kuulumattomat paskakasat sinne proon listoille hyväksyi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaisit joskus asiaa, mitä edellinen ja tämä hallitus/valtuusto on saanut aikaan.
        Aloita vaikka 180 asteen käännöksestä, ja jatka tähän päivään . Nosta vaikka ensin ne hyvät asiat, ja lopuksi kerro mihin kaupungin varat on käytetty. Kerro myös siitä taloudellisesta.vahingosta mikä kaupungille on tahallisesti aiheutettu. Ihan vaan omin sanoin rehellisesti. Ilman haukkua.

        Mitä edelliset ja nykyiset ovat aikaiseksi saaneet tai tumpeloineet sen minä olen myös kertonut sinun hyökätessäsi kimppuun silloinkin kuin raivopää kun palautteen vuorossa on edellisen valtuustokauden proolaisten kämmäykset noloine lopputuloksineen. Mitä edellä yritän sinulle kertoa on se, ettei sinun kanssa keskusteleminen ole millään tasolla mahdollista koska sinä kuvittelet olevasi roolissa jossa sinä olet se, joka määrittelee mistä täällä saa puhua ja mistä ei. Esimerkkinä useasti esille tuotu tapasi missä oikeutat itsesi haukkumaan mm. luottamustoimissa vaikuttavat proolaiset paskakasoiksi kieltäen kaiken itseesi kohdistuva arvostelun niin edelliskaudella kuin nykyisin oppositiossa. Mikä naurettavinta et tunnu edes ymmärtävän kuinka tässäkin avauksessa missä itket proolaisten arvostelun perään haukut itse proolaisia paskakasoiksi yns? Se naurettavin asia kaikessa kieltäessäsi proolaisten arvostelun sinä itse oikeutat itsesi haukkumaan proolaisia jatkaen samaan hengenvetoon kuinka proolaisia ei saa arvostella tarkentaen valtuustosta tippuneita proolaisia ei saa arvostella mutta suorastaan käsket haukkumaan valtuustossa nyt istuvia proolaisia?? Ymmärrätkö sinä miten naurettavaa käytöksesi on? Varsinkin kun haukkuessasi proolaisia valtuustossa paskakasoiksi yms. kerrot kuinka edelliset pitäisi korvata sinulla haukkuen edelleen äänestäjäsi jotka sinut sieltä valtuustosta pudotti. Ja mitähän sinä siellä valtuustossa aikaan sait?? Niimpä niin et yhtään mitään pelkkää vahinkoa minkä parissa jatkat näillä sivuilla.

        Onnea matkaan seuraaviin kuntavaaleihin. Sitä sinä todellakin tarvitset näillä sivuilla suoltamasi paskan jälkeen. Sillähän ne proon kannattajat sinut takaisin valitsee pudottamisen jälkeen kun olet haukkunut proon sekä proolaiset alimpaan helvettiin? Tai sitten ei. Kerro nyt vielä kerran proon kannattajille minkälaisia idiootteja he olivat kun äänestivät väärät proolaiset valtuustoon sen sijaan että olisivat ymmärtäneet sinua äänestää, tapavalittajaa jota proolaiset häpeää vieläkin vuosien jälkeenkin. Asia minkä takia proot sinuun pesäeron teki mutta eihän se sinun jakeluun mene syyn ollessa aina muissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä edelliset ja nykyiset ovat aikaiseksi saaneet tai tumpeloineet sen minä olen myös kertonut sinun hyökätessäsi kimppuun silloinkin kuin raivopää kun palautteen vuorossa on edellisen valtuustokauden proolaisten kämmäykset noloine lopputuloksineen. Mitä edellä yritän sinulle kertoa on se, ettei sinun kanssa keskusteleminen ole millään tasolla mahdollista koska sinä kuvittelet olevasi roolissa jossa sinä olet se, joka määrittelee mistä täällä saa puhua ja mistä ei. Esimerkkinä useasti esille tuotu tapasi missä oikeutat itsesi haukkumaan mm. luottamustoimissa vaikuttavat proolaiset paskakasoiksi kieltäen kaiken itseesi kohdistuva arvostelun niin edelliskaudella kuin nykyisin oppositiossa. Mikä naurettavinta et tunnu edes ymmärtävän kuinka tässäkin avauksessa missä itket proolaisten arvostelun perään haukut itse proolaisia paskakasoiksi yns? Se naurettavin asia kaikessa kieltäessäsi proolaisten arvostelun sinä itse oikeutat itsesi haukkumaan proolaisia jatkaen samaan hengenvetoon kuinka proolaisia ei saa arvostella tarkentaen valtuustosta tippuneita proolaisia ei saa arvostella mutta suorastaan käsket haukkumaan valtuustossa nyt istuvia proolaisia?? Ymmärrätkö sinä miten naurettavaa käytöksesi on? Varsinkin kun haukkuessasi proolaisia valtuustossa paskakasoiksi yms. kerrot kuinka edelliset pitäisi korvata sinulla haukkuen edelleen äänestäjäsi jotka sinut sieltä valtuustosta pudotti. Ja mitähän sinä siellä valtuustossa aikaan sait?? Niimpä niin et yhtään mitään pelkkää vahinkoa minkä parissa jatkat näillä sivuilla.

        Onnea matkaan seuraaviin kuntavaaleihin. Sitä sinä todellakin tarvitset näillä sivuilla suoltamasi paskan jälkeen. Sillähän ne proon kannattajat sinut takaisin valitsee pudottamisen jälkeen kun olet haukkunut proon sekä proolaiset alimpaan helvettiin? Tai sitten ei. Kerro nyt vielä kerran proon kannattajille minkälaisia idiootteja he olivat kun äänestivät väärät proolaiset valtuustoon sen sijaan että olisivat ymmärtäneet sinua äänestää, tapavalittajaa jota proolaiset häpeää vieläkin vuosien jälkeenkin. Asia minkä takia proot sinuun pesäeron teki mutta eihän se sinun jakeluun mene syyn ollessa aina muissa.

        Nyt taisit laittaa omat paskakasa -sanat useaan kertaan toisten suuhun. Häpeä, jospa joku päivä Siperia opettaa sinut käyttäytymään. Nyt kirjoitit Sikasiperian sekavan kirjoituksen..Uskotko,että luin sen? Kyllä, luin mutta en käsitä miten saat selvästä asiastasi noin sekavan? Oletko sekaisin marista vai mistä sinisen ja valkean yhdisteestä.


      • Anonyymi

        "Nerokkain" kommentti takarivin proolaiselta = "Vielä omien haukkumisen haukkuminen niin TYÖ on tehty, PYHÄJÄRVEN PARHAAKSI!"

        Siinäs kuulit L proolaisten haukkuminen on aateveljesikin mielestä työtä pyhäjärven parhaaksi. Joko sinä kerrot miksi haukut proota kieltäen kuitenkin sen haukkumisen muilta nimeltä mainitsemattoman aateveljesi kertoessa sen olevan työtä pyhäjärven parhaaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä edelliset ja nykyiset ovat aikaiseksi saaneet tai tumpeloineet sen minä olen myös kertonut sinun hyökätessäsi kimppuun silloinkin kuin raivopää kun palautteen vuorossa on edellisen valtuustokauden proolaisten kämmäykset noloine lopputuloksineen. Mitä edellä yritän sinulle kertoa on se, ettei sinun kanssa keskusteleminen ole millään tasolla mahdollista koska sinä kuvittelet olevasi roolissa jossa sinä olet se, joka määrittelee mistä täällä saa puhua ja mistä ei. Esimerkkinä useasti esille tuotu tapasi missä oikeutat itsesi haukkumaan mm. luottamustoimissa vaikuttavat proolaiset paskakasoiksi kieltäen kaiken itseesi kohdistuva arvostelun niin edelliskaudella kuin nykyisin oppositiossa. Mikä naurettavinta et tunnu edes ymmärtävän kuinka tässäkin avauksessa missä itket proolaisten arvostelun perään haukut itse proolaisia paskakasoiksi yns? Se naurettavin asia kaikessa kieltäessäsi proolaisten arvostelun sinä itse oikeutat itsesi haukkumaan proolaisia jatkaen samaan hengenvetoon kuinka proolaisia ei saa arvostella tarkentaen valtuustosta tippuneita proolaisia ei saa arvostella mutta suorastaan käsket haukkumaan valtuustossa nyt istuvia proolaisia?? Ymmärrätkö sinä miten naurettavaa käytöksesi on? Varsinkin kun haukkuessasi proolaisia valtuustossa paskakasoiksi yms. kerrot kuinka edelliset pitäisi korvata sinulla haukkuen edelleen äänestäjäsi jotka sinut sieltä valtuustosta pudotti. Ja mitähän sinä siellä valtuustossa aikaan sait?? Niimpä niin et yhtään mitään pelkkää vahinkoa minkä parissa jatkat näillä sivuilla.

        Onnea matkaan seuraaviin kuntavaaleihin. Sitä sinä todellakin tarvitset näillä sivuilla suoltamasi paskan jälkeen. Sillähän ne proon kannattajat sinut takaisin valitsee pudottamisen jälkeen kun olet haukkunut proon sekä proolaiset alimpaan helvettiin? Tai sitten ei. Kerro nyt vielä kerran proon kannattajille minkälaisia idiootteja he olivat kun äänestivät väärät proolaiset valtuustoon sen sijaan että olisivat ymmärtäneet sinua äänestää, tapavalittajaa jota proolaiset häpeää vieläkin vuosien jälkeenkin. Asia minkä takia proot sinuun pesäeron teki mutta eihän se sinun jakeluun mene syyn ollessa aina muissa.

        Oikeita vastauksia kehiin, tuo kirjoituksesi on sekava . Ihan omia luulojasi,vailla mitään järkeä.
        "Kirjoittaisit joskus asiaa, mitä edellinen ja tämä hallitus/valtuusto on saanut aikaan.
        Aloita vaikka 180 asteen käännöksestä, ja jatka tähän päivään . Nosta vaikka ensin ne hyvät asiat, ja lopuksi kerro mihin kaupungin varat on käytetty. Kerro myös siitä taloudellisesta.vahingosta mikä kaupungille on tahallisesti aiheutettu. Ihan vaan omin sanoin rehellisesti. Ilman haukkua."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nerokkain" kommentti takarivin proolaiselta = "Vielä omien haukkumisen haukkuminen niin TYÖ on tehty, PYHÄJÄRVEN PARHAAKSI!"

        Siinäs kuulit L proolaisten haukkuminen on aateveljesikin mielestä työtä pyhäjärven parhaaksi. Joko sinä kerrot miksi haukut proota kieltäen kuitenkin sen haukkumisen muilta nimeltä mainitsemattoman aateveljesi kertoessa sen olevan työtä pyhäjärven parhaaksi?

        HAH!

        Tedraikas alias luotsi poisti samalla sekunnilla viestin mihin oli poimittu viestit missä he itse haukkuivat proolaisia hah hah hah!!

        Olette te proon pudokkaat sekä edellisten selkään taputtavat proon hierarkiassa pudokkaitakin alempana olevat hauskoja tapauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeita vastauksia kehiin, tuo kirjoituksesi on sekava . Ihan omia luulojasi,vailla mitään järkeä.
        "Kirjoittaisit joskus asiaa, mitä edellinen ja tämä hallitus/valtuusto on saanut aikaan.
        Aloita vaikka 180 asteen käännöksestä, ja jatka tähän päivään . Nosta vaikka ensin ne hyvät asiat, ja lopuksi kerro mihin kaupungin varat on käytetty. Kerro myös siitä taloudellisesta.vahingosta mikä kaupungille on tahallisesti aiheutettu. Ihan vaan omin sanoin rehellisesti. Ilman haukkua."

        kerroppa joutoropeli kuinka katsoit aiheelliseksi poistaa viestin missä kopioitiin viestejänne joissa itse haukutte proolaisia jatkaen lähettämällä viestin missä itse kopioit aikaisemman viestin? Mikä typerintä kopioit viestin johon annettiin jo vastaus.

        Huvittavia olette tai siis surullisia tapauksia. Ei ihme miksi palstan taso on mitä on kun luotsina on pudokasosastoa edustava pro joka seuraa katseella vierestä kun pudokas pro haukkuu proolaisia toisen takarivin proon poistellen muiden vastauksia kun ne osuu vyön alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAH!

        Tedraikas alias luotsi poisti samalla sekunnilla viestin mihin oli poimittu viestit missä he itse haukkuivat proolaisia hah hah hah!!

        Olette te proon pudokkaat sekä edellisten selkään taputtavat proon hierarkiassa pudokkaitakin alempana olevat hauskoja tapauksia.

        "Nyt taisit laittaa omat paskakasa -sanat useaan kertaan toisten suuhun. Häpeä"

        Minua syytettiin sanojen syöttämisestä pudokkaan suuhun ja kun linkitin viestin missä pudokas valtuutettuja proot mukaanlukien kutsui mykkäpaskoiksi se katosi välittömästi. Näin se menee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt taisit laittaa omat paskakasa -sanat useaan kertaan toisten suuhun. Häpeä"

        Minua syytettiin sanojen syöttämisestä pudokkaan suuhun ja kun linkitin viestin missä pudokas valtuutettuja proot mukaanlukien kutsui mykkäpaskoiksi se katosi välittömästi. Näin se menee..

        "Anonyymi (ex-valtuutettu pro)
        Tänään 16:43
        Nyt taisit laittaa omat paskakasa -sanat useaan kertaan toisten suuhun. Häpeä"

        Anonyymi (ex-valtuutettu pro)
        Tänään 07:39
        Miten voimme olla varmoja edes siitä, että valitut siis kaikki 27 nämä poliittisen kannatuksen jäädessä vajaaksi, säälistä luottamusvirassa elikkäs lautakuntajäsenet eri kokoonpanoissa, että he tekevät paikallisen kotitkutoisen demokratian suojatussa paikassa t y ö t ä?
        T Y Ö T Ä ja työrauhaa heillä on todella liiaksi, viikot ja vuosikaudet mussuteltavana vetelin ryhdein kokoustuoleissa. . Vetelät housuissa ja vetelät liikkeet.

        Kuka tällä palstalla riekkuva tahtoo olla vapaaehtoisesti kynkkänä alistuneille valituille mykkäp****skoille.??????"

        *********
        Säälistä valitut mykkäpaskat vetelät housuissa. (ex-valtuutettu pro) Häpeä"


    • Anonyymi

      Missä tehtävissä Lailla on kunnanhallituksessa?

      • Anonyymi

        Kuntalaisten kyselyilta?
        Kuntalaisille on kertynyt runsaasti kysymyksiä miten meidän kotikuntaa täälä hetkellä viedään??
        Kuntalaiset voi illan aikana esittää kysymyksiä kaupunginhallitukselle, valtuustoryhmien puheenjohtajille ja valtuuston puheeenjohtalle? Koko kyselyilta videoidaan ja sitä voi katsoa suorana kotisohvalta? Osallisuutta lisätään siten että tilaisuuden kuluessa voi lähettää kysymyksiä tai kommentteja tekstiviesteillä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntalaisten kyselyilta?
        Kuntalaisille on kertynyt runsaasti kysymyksiä miten meidän kotikuntaa täälä hetkellä viedään??
        Kuntalaiset voi illan aikana esittää kysymyksiä kaupunginhallitukselle, valtuustoryhmien puheenjohtajille ja valtuuston puheeenjohtalle? Koko kyselyilta videoidaan ja sitä voi katsoa suorana kotisohvalta? Osallisuutta lisätään siten että tilaisuuden kuluessa voi lähettää kysymyksiä tai kommentteja tekstiviesteillä??

        Ei muuten onnistu Pyhäjärvellä tuollainen kyselytunti; Täällä ei pelaa demokratia lainkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten onnistu Pyhäjärvellä tuollainen kyselytunti; Täällä ei pelaa demokratia lainkaan!

        Noin se kuuluisi olla! Avointa yhteistyötä kuntalaisia kuunnellen ja arvostaen. Siitä tulisi arvostusta itsekullekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten onnistu Pyhäjärvellä tuollainen kyselytunti; Täällä ei pelaa demokratia lainkaan!

        Miksi sinä heti ryhdyt poikotoimaan hyvää esitystä kyselyttilaisuudesta. Aina onnistuu jos on tahtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä heti ryhdyt poikotoimaan hyvää esitystä kyselyttilaisuudesta. Aina onnistuu jos on tahtoa.

        "Kuntalaisille on kertynyt runsaasti kysymyksiä miten meidän kotikuntaa täälä hetkellä viedään??"

        Kenelle kuntalaisille? Miksi ne ei kysy päättäjiltä jos on kertynyt kysymyksiä? Minäkin juttelin eilen kahden päättäjän kanssa (ettei niitä kysymyksiä kertyisi)! Onpa avutonta porukkaa nämä "kuntalaiset"! Olisko kysymyksessä se hyvinkin paikallinen liike?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuntalaisille on kertynyt runsaasti kysymyksiä miten meidän kotikuntaa täälä hetkellä viedään??"

        Kenelle kuntalaisille? Miksi ne ei kysy päättäjiltä jos on kertynyt kysymyksiä? Minäkin juttelin eilen kahden päättäjän kanssa (ettei niitä kysymyksiä kertyisi)! Onpa avutonta porukkaa nämä "kuntalaiset"! Olisko kysymyksessä se hyvinkin paikallinen liike?

        Vai juttelit kahden päättäjän kanssa? Sepä on aktiivista kuntalaisuutta..hehh hhe. Miten voin olla huvittuneen varma, että jutustelustasi tulee vain sinulle hyvä olo siten, että on mukavaa olla hyviä kavereita..Mutta.MUTTA. Justiinsa tälläinen jutustelu on omiaan pitämään päättäjät joutilaina, ei heidän pidä ottaa vakavasti käytäväkeskusteluja...siis silloin kuin heille puhutaan alemmalta tasolta..(sinä ole alempitasoinen , vain äänestäjä) .

        Sanon suoraan, saat saman jopa enemmän, hyvää oloa jutustelustasi, kun menet koirasi kanssa metsään ja puhut puille...ja hätätapauksessa, puhu lahopökkelöille.Lahopökkelö on sama kuin päättäjä-. tuuli vaan humisee korvien ohi kun kuntalainen puhuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai juttelit kahden päättäjän kanssa? Sepä on aktiivista kuntalaisuutta..hehh hhe. Miten voin olla huvittuneen varma, että jutustelustasi tulee vain sinulle hyvä olo siten, että on mukavaa olla hyviä kavereita..Mutta.MUTTA. Justiinsa tälläinen jutustelu on omiaan pitämään päättäjät joutilaina, ei heidän pidä ottaa vakavasti käytäväkeskusteluja...siis silloin kuin heille puhutaan alemmalta tasolta..(sinä ole alempitasoinen , vain äänestäjä) .

        Sanon suoraan, saat saman jopa enemmän, hyvää oloa jutustelustasi, kun menet koirasi kanssa metsään ja puhut puille...ja hätätapauksessa, puhu lahopökkelöille.Lahopökkelö on sama kuin päättäjä-. tuuli vaan humisee korvien ohi kun kuntalainen puhuu...

        "Lahopökkelö on sama kuin päättäjä"!

        No miksi sitten pitäisi järjestää kyselyilta näiltä "lahopökkelöiltä"? Miten niin kuin omasta mielestä etenee tämä keskustelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lahopökkelö on sama kuin päättäjä"!

        No miksi sitten pitäisi järjestää kyselyilta näiltä "lahopökkelöiltä"? Miten niin kuin omasta mielestä etenee tämä keskustelu?

        Kun pidetään siis järjestetään, julkinen tilaisuus, niin uskotko, jotenkin niin vastaajan (pökkelön) paikalla oleva, kuin kysyjäkin (jutustelija) joutuvat harkitsemaan, mitä suustaan suoltavat.

        On kysyttävä siten, ettei anna valmista vastausta vastaamiseen.
        On vastattava siten, ettei anna vastausta kysymyksen muodossa.

        Julkinen, koolle kutsuttu keskustelutilaisuus asettaa kuin itsestään, velvoitteita tilaisuuteen tulleille, niin yleisölle kuin päättäjille, vastuutusta siitä mitä kukin asianosainen rohkenee kysyä, sekä kuinka päättäjä/viranhaltija rohkenee vastata eli julkinen keskustelutilaisuus perustuu ryhmä-älyyn, monen korvan, silmän ja tilaisuuden vuorovaikutushengen , ikään kuin vastuutusvelvoitteen.
        Kysyjä antaa ongelma-asialle kasvot, konkretisoi gluun, johon puolestaan päättäjä/virkavastaaja antaa valta-asemastaan ko. ongelmaan ratkaisun tai sen saamiseen sitoumuksen tai ei. Omilla kasvoillaan.

        Jos ymmärrät, mitä tarkoitan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pidetään siis järjestetään, julkinen tilaisuus, niin uskotko, jotenkin niin vastaajan (pökkelön) paikalla oleva, kuin kysyjäkin (jutustelija) joutuvat harkitsemaan, mitä suustaan suoltavat.

        On kysyttävä siten, ettei anna valmista vastausta vastaamiseen.
        On vastattava siten, ettei anna vastausta kysymyksen muodossa.

        Julkinen, koolle kutsuttu keskustelutilaisuus asettaa kuin itsestään, velvoitteita tilaisuuteen tulleille, niin yleisölle kuin päättäjille, vastuutusta siitä mitä kukin asianosainen rohkenee kysyä, sekä kuinka päättäjä/viranhaltija rohkenee vastata eli julkinen keskustelutilaisuus perustuu ryhmä-älyyn, monen korvan, silmän ja tilaisuuden vuorovaikutushengen , ikään kuin vastuutusvelvoitteen.
        Kysyjä antaa ongelma-asialle kasvot, konkretisoi gluun, johon puolestaan päättäjä/virkavastaaja antaa valta-asemastaan ko. ongelmaan ratkaisun tai sen saamiseen sitoumuksen tai ei. Omilla kasvoillaan.

        Jos ymmärrät, mitä tarkoitan?

        Toki ymmärrämme. Itket omaan luuserin pahaa oloa. Sitä varten on mielenterveystoimisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pidetään siis järjestetään, julkinen tilaisuus, niin uskotko, jotenkin niin vastaajan (pökkelön) paikalla oleva, kuin kysyjäkin (jutustelija) joutuvat harkitsemaan, mitä suustaan suoltavat.

        On kysyttävä siten, ettei anna valmista vastausta vastaamiseen.
        On vastattava siten, ettei anna vastausta kysymyksen muodossa.

        Julkinen, koolle kutsuttu keskustelutilaisuus asettaa kuin itsestään, velvoitteita tilaisuuteen tulleille, niin yleisölle kuin päättäjille, vastuutusta siitä mitä kukin asianosainen rohkenee kysyä, sekä kuinka päättäjä/viranhaltija rohkenee vastata eli julkinen keskustelutilaisuus perustuu ryhmä-älyyn, monen korvan, silmän ja tilaisuuden vuorovaikutushengen , ikään kuin vastuutusvelvoitteen.
        Kysyjä antaa ongelma-asialle kasvot, konkretisoi gluun, johon puolestaan päättäjä/virkavastaaja antaa valta-asemastaan ko. ongelmaan ratkaisun tai sen saamiseen sitoumuksen tai ei. Omilla kasvoillaan.

        Jos ymmärrät, mitä tarkoitan?

        "Julkinen, koolle kutsuttu keskustelutilaisuus asettaa kuin itsestään, velvoitteita tilaisuuteen tulleille, niin yleisölle kuin päättäjille, vastuutusta siitä mitä kukin asianosainen rohkenee kysyä, sekä kuinka päättäjä/viranhaltija rohkenee vastata eli julkinen keskustelutilaisuus perustuu ryhmä-älyyn, monen korvan, silmän ja tilaisuuden vuorovaikutushengen , ikään kuin vastuutusvelvoitteen."!

        Ei saatana! Mistä näitä tulee? Ihanko totta että päättäjät on "puupökkelöitä" normaalisti, myös julkisessa valtuuston kokouksessa, mutta kun on julkinen kyselytilaisuus niin päättäjät muuttuu vastuulliseksi ja harkitsevaksi! Taas tuli tunne siitä että olemme etuoikeutettuja kun saamme lukea näin nerokkaita ajatuksia! Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai juttelit kahden päättäjän kanssa? Sepä on aktiivista kuntalaisuutta..hehh hhe. Miten voin olla huvittuneen varma, että jutustelustasi tulee vain sinulle hyvä olo siten, että on mukavaa olla hyviä kavereita..Mutta.MUTTA. Justiinsa tälläinen jutustelu on omiaan pitämään päättäjät joutilaina, ei heidän pidä ottaa vakavasti käytäväkeskusteluja...siis silloin kuin heille puhutaan alemmalta tasolta..(sinä ole alempitasoinen , vain äänestäjä) .

        Sanon suoraan, saat saman jopa enemmän, hyvää oloa jutustelustasi, kun menet koirasi kanssa metsään ja puhut puille...ja hätätapauksessa, puhu lahopökkelöille.Lahopökkelö on sama kuin päättäjä-. tuuli vaan humisee korvien ohi kun kuntalainen puhuu...

        Jos kaiken torppaaminen alkaa olla kaupungissa toimintatapa, mitä siitä seuraa, kun mikääan ei kannata, mitään ei kannata aloittaa eikä lopettaa. Pahalta näyttää.

        --Uuden aloittamistä ja tekemistä vastustetaan ja vanhan lopettamista vastustetaan vieläkin kovemmin, kaikesta valitetaan
        --Siitä ei voi seurata muuta kuin paha taantuma. Toimintakyky tyrehtyy entisestäänkin niin yhteisö- kuin yksilötasollakin.
        -- Tuollaista tulevaisuutta ei kukaan halua. Miksi niin kuitenkin tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaiken torppaaminen alkaa olla kaupungissa toimintatapa, mitä siitä seuraa, kun mikääan ei kannata, mitään ei kannata aloittaa eikä lopettaa. Pahalta näyttää.

        --Uuden aloittamistä ja tekemistä vastustetaan ja vanhan lopettamista vastustetaan vieläkin kovemmin, kaikesta valitetaan
        --Siitä ei voi seurata muuta kuin paha taantuma. Toimintakyky tyrehtyy entisestäänkin niin yhteisö- kuin yksilötasollakin.
        -- Tuollaista tulevaisuutta ei kukaan halua. Miksi niin kuitenkin tehdään?

        Tulevaisuus, onko sitä, jos on niin kenellä. .
        Keskusta onko heillä se tulevaisuus.

        https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/nakokulma-juha-sipilan-luomus-vake-oy-kartoitti-sata-sijoituskohdetta-yksikaan-ei-toteutunut-ja-nyt-yhtio-taistelee-elamastaan/827454/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan on uskottava eikös juu, mitä tänne nettiin ilmaantuu.

        Kirjoitus viittaa tietonsa Helsinginsanomien artikkeliin.
        Tällaistako tämä politiikka on. Huh,Huh!


    • Anonyymi

      Eihän se outoa ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe