Tuore Isis-tutkimus

"" Meillä on velvollisuus ottaa kansalaiset takaisin, koska Syyria on luhistunut valtio""

Taas suvakkipöhinää.
Meillä, siis Suomen valtiolla ei ole mitään velvollisuutta ottaa ketään minnekkään tai mistään.
Pakko on ainoastaan laskea rajan yli jos joku kansalaisterroristi jaksaa kävellä äpärälastensa kanssa Euroopan läpi.

Sitten tulee jo epäloogisuutta:
"Ääriliikkeiden psykologiaan perehtynyt Lynch toteaa, että ääri-ideologiaa ei voi vain ottaa pois ihmiseltä, jos hän on sellaisen omaksunut. Mutta ihmisen elämä voidaan hänen mukaansa järjestää niin, että hän ei syyllisty väkivallantekoihin."

Miksi nämä naiset lähtivät alun perin?
Hehän halusivat osallistua väkivaltaan.




https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuore-tutkimus-isis-vaimoilla-on-ollut-usein-aktiivinen-rooli-jarjestossa-tutkija-pitaa-al-holin-naisten-ottamista-suomeen-silti-jarkevana/7552682


Ajatuksia?

26

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annetaan heidän nyt olla siellä omassa onnelassaan kun kerran ovat sinne niin kovasti hslunneetkin.

      • Siellä on lämmintä ja aatteensisaria juttukavereiksi riittää vaikka hurumykke.

        Terroristilapset voivat opetella pommin tekoja ja vääräuskoisen teloitusta pihalla yhdessä.

        Oi mikä auo.


    • Anonyymi

      tuolla syntyneitä lapsia ei tarvitse ottaa takaisin kun nehän ovat vihervasemmiston näkemysten mukaan syyrialaisia.niinhän suomessa syntyneet ulkomaalaisetkn ovat saman näkemyksen mukaan suomalaisia

      • Koskaan en ole tajunnut tuota logiikkaa.

        Jos joku syntyy, vaikka turistin lapsi, kun turisti on Suomessa, niin miksi phitussa sille pitäisi antaa kansalaisuus?


    • Anonyymi

      Ei uskonsotia, eikä isisterrorismia Suomeen?

      • Otetaan Israerlista pätevät hyvät ihmiset päättämään miten maahanmuutajia tulee kohdella :-)


      • Täällä riittää viherterrorrismi, siinäkin on jo liikaa.


      • however kirjoitti:

        Täällä riittää viherterrorrismi, siinäkin on jo liikaa.

        Paljonkohan M1 Abrasms kuluttaa löppänää vääruskoisia ammuskellessan?


    • Anonyymi

      Vihreepissi hei, nyt rakentamaan sinne sen luhistuttua, vaan ei tänne.

    • Anonyymi

      Joo kiitos ei. Suomi ei voi toimia koko maailman sosaalitoimistona ja likaviemärinä. Siinä käy kuulkaa todella huonosti.

    • Anonyymi

      Totta kai vihreät perverssit: haetaan Isis "naiset" leireiltä paikkaan "työvoimapulaa" kasvihuoneilla tarvitaan kokeneita kurkun leikkaajia

      • Anonyymi

        Varmaan muuallakin rikollisia Suomiyhtyisiä lapsia tuhansia?


      • RKP:n tulee tiedostaa tämä potentiaali ja alkaa järjestelemään kurkkueksperttien saamista Närppekseen.
        Pikatahdilla.


    • Anonyymi

      Voi voi. Pakkoko sitä oli tuhota se Syyria typerän uskonnon takia. Nauttikoot siellä täysin rinnoin.

      • Anonyymi

        Karmeeta. Uskonsodat. Muslimien valtaan pyrkimys.


      • Damn Yanks meni ja otti Saddamilta nirrin.
        Siitä johtuu kaikki ongelmat.


      • Anonyymi
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        Damn Yanks meni ja otti Saddamilta nirrin.
        Siitä johtuu kaikki ongelmat.

        Hävis kuri ja järjestys!


    • Anonyymi

      Vihreät vinkuvat maahanmuutosta ja pakolaisten määrästä koko ajan.

      Silti yksikään vihreä ei ole koskaan kertonut mikä on riittävä määrä pakolaisia heille, jotta he vihdoinkin tukkisivat turpansa.

      Onko se 10.000, 100.000, 1.000.000 vai 10.000.00 pakolaista joka vuosi Suomeen???

      Afrikassa on 1,5 miljardia asukasta, sieltä voi helposti tulla 100.000.000 pakolaista Suomeen joka vuosi.

      Kohta meidän suomalaisten on parempi muuttaa ulkomaille ja jättää tämä maa vihreiden tuhottavaksi.

      • Afrikaan oletetaan väestöksi pian 2 miljardia.
        Ehkä jos ottaisi nämä kaikki, niin olisi riittävä määrä?


    • Anonyymi

      Prkl, itepä läksivät luhistamaan. Luhistajat pitääkin viedä aavikolle.

    • Anonyymi

      Tuoreet kaivelut haisee joka kerran.

      • Anonyymi

        Tottakai suomen pitää hakea kaikki Isis terroristit syyriasta, kun ovat kerran saaneet suomen kansalaisuuden ja ovat kaksoiskansalaisia ja jotkut jopa kantasuomalaisia Islamiin kääntyneitä. Eihän viherkommareiden, demareiden ja muiden suvakkien kehitysmaa muslimeiden Islamilainen kalifaatti suomessa toteudu..... Kaikki tarvitaan luomaan kalifaattia ja mitkä olisivat parempia ajamaan sitä kuin aidot Isis terroristit....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai suomen pitää hakea kaikki Isis terroristit syyriasta, kun ovat kerran saaneet suomen kansalaisuuden ja ovat kaksoiskansalaisia ja jotkut jopa kantasuomalaisia Islamiin kääntyneitä. Eihän viherkommareiden, demareiden ja muiden suvakkien kehitysmaa muslimeiden Islamilainen kalifaatti suomessa toteudu..... Kaikki tarvitaan luomaan kalifaattia ja mitkä olisivat parempia ajamaan sitä kuin aidot Isis terroristit....

        Antti ja Ohisalo jakaa taakkaa??Lisäävät verovaroin suomalaislle riesaa,? Nuorille sitä velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai suomen pitää hakea kaikki Isis terroristit syyriasta, kun ovat kerran saaneet suomen kansalaisuuden ja ovat kaksoiskansalaisia ja jotkut jopa kantasuomalaisia Islamiin kääntyneitä. Eihän viherkommareiden, demareiden ja muiden suvakkien kehitysmaa muslimeiden Islamilainen kalifaatti suomessa toteudu..... Kaikki tarvitaan luomaan kalifaattia ja mitkä olisivat parempia ajamaan sitä kuin aidot Isis terroristit....

        Eikö se vihervasemmiston slogan ole kokoajan ollut Terroris Welcome.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antti ja Ohisalo jakaa taakkaa??Lisäävät verovaroin suomalaislle riesaa,? Nuorille sitä velkaa.

        Antti ja Ohisalo tekevät Suomesta pian Venäjän.
        Siis sillä mekanismilla, että kansalaisten kärsimyksestä tehdään tulospalkkiota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe