FlickFetch toimii muuten hyvin mutta tekstitykset eivät onnistu missään ulkomaisessa ohjelmassa, Osaisiko joku neuvoa mikä tässä mättää ?
Areenalataajan tekstitys
5
1195
Vastaukset
Onko tallenteessa tekstitykset valittavissa, suoraanhan ne eivät näy?
http://neko.kapsi.fi/ohje/flickfetch.html#yle-tekstit
Jos eivät näy, niin sitten ei liene mitään tehtävissä, eli FlickFetch ei ole tunnistanut tekstitiedostoja.- Anonyymi
Varmista että on uusin versio.
- Anonyymi
Tekstitykset tallenetaan erillisenä .srt tiedostona. Se on sitten katseluohjemasta kiinni, miten se osaa valita tuon automaattisesti tai täytyykö käsin valita aina jostain.
- Anonyymi
Kun sitä .srt tiedostoa ei tule enää latauksen yhteydessä, ja asetuksia ei ole muutettu.
Onko tässä nyt jokin juoni, jolla estetään/haitataan Flicfetchin käyttöä
- Anonyymi
vOmalla kohdalla videonauhuri ei ymmärrä mkv tekstiä ,
onnistuu vain ''''''k'antamalla läppäri tv.n viereen ja yhdistämään laitteet HDMI lïittimillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797