Oliko kukaan..

Anonyymi

Oliko kukaan tyttö panokaveria vailla?
Täällä olis ori vapaana. Kaikki käy..Päältä alta ja takaa. Tule ja kokeile.
Ulkonäöllä ei väliä. Olitpa ruma tai kaunis. Mitä välii. Minun elämässä ei viilata pilkkua.
Yhteystietoa alle, niin kirjoitan.

7

158

Vastaukset

• missäpäi olet

• Kirjotellaan sähköpostitse jos sopii?
        Tykkään kotimaan matkailusta, joten kaupungilla ei niin väliä ole tiettyjen rajojen puitteissa.
        T.Ap

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjotellaan sähköpostitse jos sopii?
        Tykkään kotimaan matkailusta, joten kaupungilla ei niin väliä ole tiettyjen rajojen puitteissa.
        T.Ap

Mikä on sun sposti?

• Mistä oot? Ootko valmis tuleen mun luo? Ikä?

• Tutustellaan kirjoittelemalla ja mietitään asiaa.
        Ikä alkaa kolmosella.
        Saisinko sun sähkiksen mihin voin kirjoittaa?

T.Ap

• Tämän avaajan täytyy olla harvinaisuus! Kannattaa olla yhteydessä Guinness'in ennätyskirjaan. Siis suomea kirjoittava ori - miten ori pystyy niillä kavioilla oikein kirjoittamaan??

• Kik jebs3

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Vanhemmat sulkivat aikuisen lapsensa puhelinliittymän - nainen alkoi pommittaa hätäkeskusta soitoilla!
    • ”Minipossut eivät ole mitään lemmikkikoiria!” Marjo pelastaa hylättyjä porsaita – sikarutto säikäytti omistajat!
    • Surffari veti haita turpaan - huusi suurikokoiselle vesipedolle: "painu helvettiin!"

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 175 pakolaista tulossa Suomeen

Sisäministeriö vahvisti IL:n tiedot: Suomi ottaa Välimeren pakolaisleireiltä enintään 175 alaikäistä tai yksinhuoltajaperheiden jäseniä https://www.il
      Maailman menoa
      258
      4451
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      173
      3586
    3. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      104
      3451
    4. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      67
      2394
    5. Taas on yksityisautoilija paha ihminen

Taas on yksityisautoilija paha ihminen Traficomin tutkimus: ”Polttoaineen tulisi maksaa ainakin 2,26 euroa litralta, jotta autoilijat alkaisivat vähe
      Maailman menoa
      118
      1251