Oliko kukaan tyttö panokaveria vailla?
Täällä olis ori vapaana. Kaikki käy..Päältä alta ja takaa. Tule ja kokeile.
Ulkonäöllä ei väliä. Olitpa ruma tai kaunis. Mitä välii. Minun elämässä ei viilata pilkkua.
Yhteystietoa alle, niin kirjoitan.
Oliko kukaan..
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
missäpäi olet
- Anonyymi
Kirjotellaan sähköpostitse jos sopii?
Tykkään kotimaan matkailusta, joten kaupungilla ei niin väliä ole tiettyjen rajojen puitteissa.
T.Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjotellaan sähköpostitse jos sopii?
Tykkään kotimaan matkailusta, joten kaupungilla ei niin väliä ole tiettyjen rajojen puitteissa.
T.ApMikä on sun sposti?
- Anonyymi
Mistä oot? Ootko valmis tuleen mun luo? Ikä?
- Anonyymi
Tutustellaan kirjoittelemalla ja mietitään asiaa.
Ikä alkaa kolmosella.
Saisinko sun sähkiksen mihin voin kirjoittaa?
T.Ap
Tämän avaajan täytyy olla harvinaisuus! Kannattaa olla yhteydessä Guinness'in ennätyskirjaan. Siis suomea kirjoittava ori - miten ori pystyy niillä kavioilla oikein kirjoittamaan??
- Anonyymi
Kik jebs3
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740