Martinan miehen bisnekset

Anonyymi

Taitaa Martinan miehen bisnekset dujua hyvin. Espanjaa valmistunut tyylikäs villa perheelle. Mitenkäs kalaravkntolan tilanne?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sujua ja kalaravintola piti sanoa 😆😅😂🤣

    • Anonyymi

      Kalaravintolassa laitettu lappu luukulle. Alle vuodessa saivat paikan nurin. Siskonsa kertoi asiasta stoorissaan. Oli tj:nä kyseisessä ravintolassa.

      • Anonyymi

        Ihmekös kukaan ei oo hehkuttanut kyseistä ravintolaa instassa...Nopeasti se sittten meni nurin.


    • Anonyymi

      On se Martinan kiva asua uudessa huvilassa Espanjassa niin kauan kun juhlaa kestää...lapsikin on taas mukana eikä esikoulussa.

      • Anonyymi

        Lapsenkin pitäisi olla jo koulussa, eka luokalla.


    • Anonyymi

      Stefanin rakennustoimintahan on laajentunut melkoisesti ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista kun asuntoja myydään. Espanjan koti kun vamistuu niin siellä kannattaa asua talvet. Lapset vi hyvin käydä koulua Espanjassa. Täällä paasaavien tiukkapipojen on turha koulusta nillittää kun esim Fuengirolassa on laadukas suomalainen koulu, joka opettaa normi peruskoulun opetussuunnitelman mukaan luokkia 1-9.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Luuletko että heille kelpaa normi suomalainen peruskoulu kun ovat niin hienompaa sakkia olevinaan että! Eikä lapsilla ole edes sama isä. Pitää vanhemmankin tyttären isä ottaa huomioon. Ei Martina voi viedä isältään tyttöä koko talveksi. Etkö edes tuota tiennyt että eri isät lapsilla, häh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Luuletko että heille kelpaa normi suomalainen peruskoulu kun ovat niin hienompaa sakkia olevinaan että! Eikä lapsilla ole edes sama isä. Pitää vanhemmankin tyttären isä ottaa huomioon. Ei Martina voi viedä isältään tyttöä koko talveksi. Etkö edes tuota tiennyt että eri isät lapsilla, häh!

        Noi on kuule vaan järjestelykysymyksiä ja toki voi valita hienommakin koulun, oikein hyvä idea! Yritä nyt jotenkin työstää tuota vihanhallintaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi on kuule vaan järjestelykysymyksiä ja toki voi valita hienommakin koulun, oikein hyvä idea! Yritä nyt jotenkin työstää tuota vihanhallintaasi.

        Hei haloo vai pieniä järjestelykysymyksiä vain viedä lapsi vieraaseen maahan kauas isästään ja kavereistaan vuoroviikoin kahden maan väliä kulkemaan. Onneksi Esko on Vikken lähivanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi on kuule vaan järjestelykysymyksiä ja toki voi valita hienommakin koulun, oikein hyvä idea! Yritä nyt jotenkin työstää tuota vihanhallintaasi.

        Mistä sä niin päättelet että mulla on vihanhallinta ongelma? Siitäkö kun olen eri mieltä tyrkystä kanssasi? Heppoisin perustein sä mulle kyökkipsykologina diagnooseja keksit. Etkö tiedä ettei niitä saa tehdä tuntematta tapausta? Sä et tiedä kuka mä olen eikä tietääkseni olla koskaan juteltu kasvokkain. Tuskin olet edes alan ammattilainen. Häpeä hyvä ihminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä niin päättelet että mulla on vihanhallinta ongelma? Siitäkö kun olen eri mieltä tyrkystä kanssasi? Heppoisin perustein sä mulle kyökkipsykologina diagnooseja keksit. Etkö tiedä ettei niitä saa tehdä tuntematta tapausta? Sä et tiedä kuka mä olen eikä tietääkseni olla koskaan juteltu kasvokkain. Tuskin olet edes alan ammattilainen. Häpeä hyvä ihminen!

        Sanovat he, jotka täällä jakavat diagnooseja Martinasta jos jonkinlaisia. Siltä kyökkipsykologin pätevyydellä. Tuskin tekään olette kasvokkain Martinan kanssa keskustelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haloo vai pieniä järjestelykysymyksiä vain viedä lapsi vieraaseen maahan kauas isästään ja kavereistaan vuoroviikoin kahden maan väliä kulkemaan. Onneksi Esko on Vikken lähivanhempi.

        Mistä teillä on tieto, että Esko on lähivanhempi?
        Eli Martina maksaa Eskolle elatusmaksujako ja lapsi on Eskolla pääsääntöisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanovat he, jotka täällä jakavat diagnooseja Martinasta jos jonkinlaisia. Siltä kyökkipsykologin pätevyydellä. Tuskin tekään olette kasvokkain Martinan kanssa keskustelleet.

        Laitas tähän alle se teksti ja kohta missä mä olen jakanut Martinalle diagnooseja. Mä itse kun en tiedä sellaista tehneeni. Kyllä ne diagnoosit on sulla ihan siellä omassa pienessä päässäsi. Arvot on yhtä kuin puolustaa tuohtumukseen asti pahoinpitelijä-rattijuoppoa ja vielä vanhoilla päivillä, pyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä teillä on tieto, että Esko on lähivanhempi?
        Eli Martina maksaa Eskolle elatusmaksujako ja lapsi on Eskolla pääsääntöisesti?

        Vicke tosiaan suurimman osan ajasta isällään, Martinan kanssa lähinnä tyyliin joka toinen viikonloppu parin kolmen päivän pätkissä. Eskon stoorista nähtyä. Vikken posti menee Eskon osoitteeseen. Esko itse kertonut että on lähivanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitas tähän alle se teksti ja kohta missä mä olen jakanut Martinalle diagnooseja. Mä itse kun en tiedä sellaista tehneeni. Kyllä ne diagnoosit on sulla ihan siellä omassa pienessä päässäsi. Arvot on yhtä kuin puolustaa tuohtumukseen asti pahoinpitelijä-rattijuoppoa ja vielä vanhoilla päivillä, pyh!

        Vanhoilla päivillä😂! Kerrohan minulle, milloin vietän vanhoja päiviä. Sinun täytyy olla nuori, jos sinulle 50-v on jo vanhoilla päivillä.

        Tässä iässä sitä osaa jo katsoa asioita vähän pintaa syvemmälle. Nähtykin on jo yhtä ja toista, että osaa asettaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Samaten osaa suodattaa sen, mitä lehdissä lukee. Ymmärtää niiden motiivit, joissa ei huomioida muutakuin lehden myyntiarvo ja sensaatiohakuisuus.

        Aivan, Martina on tehnyt virheitä elämässään. Niitä on tullut tehtyä itsekin. Martina on saanut maksaa virheistään. Ja siksihän meillä on Oikeuslaitos olemassa, että kaikki saavat oikeudenmukaisen kohtelun virheistään. Ja sovitettuaan rikkeensä, on tuomionsa "kärsinyt" . Jos Martina olisi taparikollinen, olisi hän uutisissa näistä rikkeistään joka vko. Mutta näinhän ei ole.

        Ja täällä nyt on hiukan vaikeaa sanoa sitä, kuka on mitäkin sanonut ja kenen kommenttiin. Kaikkihan me täällä nimettöminä olemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoilla päivillä😂! Kerrohan minulle, milloin vietän vanhoja päiviä. Sinun täytyy olla nuori, jos sinulle 50-v on jo vanhoilla päivillä.

        Tässä iässä sitä osaa jo katsoa asioita vähän pintaa syvemmälle. Nähtykin on jo yhtä ja toista, että osaa asettaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Samaten osaa suodattaa sen, mitä lehdissä lukee. Ymmärtää niiden motiivit, joissa ei huomioida muutakuin lehden myyntiarvo ja sensaatiohakuisuus.

        Aivan, Martina on tehnyt virheitä elämässään. Niitä on tullut tehtyä itsekin. Martina on saanut maksaa virheistään. Ja siksihän meillä on Oikeuslaitos olemassa, että kaikki saavat oikeudenmukaisen kohtelun virheistään. Ja sovitettuaan rikkeensä, on tuomionsa "kärsinyt" . Jos Martina olisi taparikollinen, olisi hän uutisissa näistä rikkeistään joka vko. Mutta näinhän ei ole.

        Ja täällä nyt on hiukan vaikeaa sanoa sitä, kuka on mitäkin sanonut ja kenen kommenttiin. Kaikkihan me täällä nimettöminä olemme.

        "Ja täällä nyt on hiukan vaikea sanoa sitä, kuka on mitäkin sanonut ja kenen kommenttiin.." Mutta yleistää aina voit. Jos joku on jaellut täällä diagnooseja Martinasta se on sulle yhtä kuin me kaikki kriittiset ollaan jaettu. Eli toisin sanoen minäkin olen mielestäsi jakanut vaikken ole omalla näppiksellä sellaisesta sanan sanaa kirjoittanut.
        "Aivan, Martina on tehnyt elämässään virheitä. Niitä on tullut tehtyä itsekin." Tämän arvasinkin mitä sinä olet myös tehnyt.. Toinen samanlainen samanlaista puolustaa. Itse en ole koskaan ryhtynyt fyysiseen väkivaltaan. Meillä on suvussa ihminen joka on joutunut sen uhriksi ja hänelle on jäänyt pysyviä vammoja, että tiedän mistä puhun. Ja sinä puolustaisit tekijää, et uhria. Minulla se on toisin päin, se on se meidän välinen ero.
        "Martina on saanut maksaa virheistään." Ehkä joo maineensa menetyksellä. Fyysiset laskuthan on maksanut ihan muut. Eka geissinkin sakot meni ulosottoon, jotka lopulta maksoi äitinsä. Eräs tutkivan journalismin julkaisu tiesi kertoa.
        Mutta joo.. Tämä tästä. Mukavaa loppu päivää sinulle.


    • Anonyymi

      Se on kyllä Thermanin firman liikevaihto romahtanut ja omavaraisuusaste heikko. Viime vuonnahan yritys oli protestilistalle maksamattomien verojen vuoksi, en tiedä onko verovelkaa maksettu. Joten rahaa ei tule ovista ja ikkunoista, velkaa on ja rutkasti.
      Rahaa näyttää silti piisaavaan, millä keinoin lie hankittu.

      • Anonyymi

        Sitä kun saa velkarahalla kaikenlaista. Velat voi jättää loppu peleissä maksamatta. Ne voi saada anteeksi vanhoilla päivillä eivätkö siirry seuraavan sukupolven maksettaviksi lähtösi jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe