Rinne yritti suudella Macronia

Anonyymi

Olisi jonkun ministeriöstä pitänyt neuvoa Rinnettä, että poskipusut kuuluvat vain venäläisille miehille ja nekään eivät niitä ole harrastaneet Neuvostoliiton jälkeen.
Ainoastaan naiset saavat Euroopassa poskisuudelmat.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006243315.html

30

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Neukkujohtaja pussasi Itä-Saksan Hooneckkeria suoraan suulle. Rinne olisi voinut kokeilla samaa.

    • Anonyymi

      Homous leviää Suomen hallituksessa, kiitos Pekan tekemän työn.

    • Olisivat hetken puristelleet toistensa munia salamavalojen välkkyessä.

      Vittu, mutta toi Rinne osaa olla vanhan, väsyneen juopon näköinen!

      Hei, mutta sehän on!!!

      • Anonyymi

        Oikeesti... vähentäkää sitä TV-holismianne vähentämällä television katsomista. Ei kaikkea tarvitse katsoa!


    • Anonyymi

      Ei käy Junckerin märkäpusutyyli Rinteelle.

      • Anonyymi

        junckerille rinne antaa ihan muuta mitä pusuja.


    • Anonyymi

      Oli todella kömpelöä tervehtimistä Rinteeltä joka ehkä teki sen mihin kykenee!
      Oli kuin karhu olisi tarrautunut Ranskan sulavakäytöksiseen presidenttiin!
      Kyllä Rinteelle luontevampi lämmin "käsipäivää" olisi ollut parempi kuin että heilauttaa päätään Macronin molemmilla olkapäillä!

      Mutta huomatkaa Mr. Macron ei tee siitä numeroa - te teette, sillä hän ymmärtää Suomi on takapajula mitä tulee kansainvälisiin käytöstapoihin yhä ja edelleenkin!

      Vain harvat osaa ja siksi he voivat tehdä tervehdyksen poski poskea vasten. Rinteellä ei asia luonnistu joten harjoittelua vielä!

      > JK. Homottajat näissä asioissa menkää helvettiin fobioidenne kanssa!

      • Anonyymi

        Tämä perinyeinen venäläinen suutelo on jo mennyttä aikaa --- oi oi oi!
        Mutta huomatkaa venäläiset eivät "suutele" kun halaavat niin miehet kuin naiset toisiaan!
        Se venäläinen tapa on KOLME KERTAA "poskihalaus" - vasen - oikea - vasen...

        http://vintagentti.blogspot.com/2015/11/kaikkien-aikojen-vastenmielisin-pusu.html

        Tällä venäläisellä ja slaavilaisella tervehdyksellä on ortodoksinen perinne siis uskonnollinen, - ei mitään "juntti suomalaista" seksuaalista merkitystä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä perinyeinen venäläinen suutelo on jo mennyttä aikaa --- oi oi oi!
        Mutta huomatkaa venäläiset eivät "suutele" kun halaavat niin miehet kuin naiset toisiaan!
        Se venäläinen tapa on KOLME KERTAA "poskihalaus" - vasen - oikea - vasen...

        http://vintagentti.blogspot.com/2015/11/kaikkien-aikojen-vastenmielisin-pusu.html

        Tällä venäläisellä ja slaavilaisella tervehdyksellä on ortodoksinen perinne siis uskonnollinen, - ei mitään "juntti suomalaista" seksuaalista merkitystä!!!

        Kyllähän se venäläisten slaavilainen suudelma on oieka homppelisuudelma:

        https://www.rferl.org/a/the-soviet-kiss-gone-but-not-missed/29161360.html


    • Anonyymi

      ylsikö rinne edes pussamaan vai oliko tuoli jalkojen lla?

    • Anonyymi

      Oliko molempien suostumus seksitekoon

    • Anonyymi

      Eikö tuollainen pussailu ole pakottamista seksuaaliseen tekoon?
      Mitä sanoo Vihreiden nuori nainen? Pidätetäänkö Antti Rinne julkisesta seksuaalisesta häiriköinnistä?

    • Anonyymi

      Orpo jos olis ollu olis ollu samalla kiinni Macronin munissa.

      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä, että joku sivistyneempi, kuten Orpo olisi tyytynyt tervehtimään vain kädestä pitäen. Häpesin todella tuota Rinteen Antin tervehdystyyliä, hän yritti olla maailmanmies. mutta haksahti pahan kerran.

        Sitä sattuu ja tapahtuu, kun lähtee tuonne maailmalle soitellen sotahan.


    • Anonyymi

      Kylä tuo Rinne on hölmö perkele,ja häpeäksi koko suomelle.

    • Anonyymi

      onha tuo kättelykin yleensä hyi hyi

      kannattas sanoa aina ja optella rutiini: ''flu'' flunssa, optella joka kielelle jos matkustaa

      sori flunssa.. ja nyökää vaan, ehkä aivastaa aina vähä sivuun vakuudeksi.. :)

    • Anonyymi

      Rinnne jatkoi lääppimistä ja yritti väkisinmakaamista heti kun oli päässyt sisään .
      "Minullakin on samat kyykereiden jakamattomat ihmisoikeudet ja arvopohja."

    • Anonyymi

      jostain syystä rinteestä tulee aina gunganien boss nass mieleen. eritoten se kohtaus missä jar jar binks palaa kaupunkiin ja pomomies pyörittää päätään että tissiposket heiluu

    • Anonyymi

      Jos mars...öh tanssii sateenkaarien kanssa niin eiköhän sinne kuulu myös poskipusut.

    • Anonyymi

      Antti yritti sekä pussata, että samalla kouria Macronia munista.

      Jostakin Rinne oli kuullut, että Ranskassa jos on tärkeät neuvottelut alkamassa, niin sovinnoneleenä miehillä on tapana tunnustella toinen toistensa kellit.

      • Anonyymi

        Antti ei vaan muistanut, ettei kameroiden edessä voi käyttäytyä samoin kuin suljettujen ovien takana neuvottellesssa.


    • Anonyymi

      Keltaliivit ovat riehuneet Ranskan kaduilla jo 44 viikkoa eikä missään valtamediassa ole ollut tästä yhtään juttua. Juutuutista löytyy tästä materiaalia lopuksi elämää katsottavaksi jo nyt. Ehkä tämä leviää Suomeen näiden poskipusujen jälkeen.

      • Anonyymi

        Olen ollut huomaavinani että venäläinen RT-kanavakaan ei ole enää niin innokkaana videoimassa noita keltaliivimielenosoituksia.

        Pari viikkoa sitten lauantaina hakemalla haeskelin suoraa RT-streamia Pariisista, mutta en löytänyt yhtäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut huomaavinani että venäläinen RT-kanavakaan ei ole enää niin innokkaana videoimassa noita keltaliivimielenosoituksia.

        Pari viikkoa sitten lauantaina hakemalla haeskelin suoraa RT-streamia Pariisista, mutta en löytänyt yhtäkään.

        Rahat varmaan loppuneet Venäjältä. Myös sputnik-niminen striimaaja taisi kadota, mikä lienee samalta taholta ainakin nimensä perusteella. Siellä kuitenkin vielä sitkeästi sissit jatkavat taistelua samaan aikaan, kun Macron ja Rinne pusuttelevat keskenään palatsin loistossa.


    • Anonyymi

      Mutta onhan tuo makarylli seksikäs. Komea ja edistyksellinen tervehdys antilta.

    • Anonyymi

      Eikä yrittänyt. Mutta yritti kyllä kovasti - vaikka kömpelösti - tervehtiä kuten eurooppalaisesti nykyään pruukataan. - Nm. Yritys hyvä kymmenen

    • Anonyymi

      Demareita saa aina hävetä, kuten erästä joka oikoi erään suuren maan presidentin kravattia.

      • Anonyymi

        Halosta ! Joka pystyy syömään näkkileivän joka suunnasta ?


      • Anonyymi

        Näille demareille tekisi terää mennä tapakouluttaja Kaarina Suonperän oppiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halosta ! Joka pystyy syömään näkkileivän joka suunnasta ?

        Joo, Halonenhan se oikoi muistaakseni George Bush nuoremman krakaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe