Feministinen rasismi on sitä parempaa rasismia

Anonyymi

Valkoista rotua vihaava rasistinen feminismi on sairaus. Milloin ihmiset oikein oppivat tajuamaan.

"Yhdysvaltalaisyliopisto järjestää tiedeseminaarin, jonne ei haluta valkoisia tutkijoita puhumaan. Seminaarikutsussa painotetaan, että puhujaksi ilmoittautuvan tutkijan pitää kuulua johonkin ”historiallisesti aliedustettuun” ryhmään. Tavoitteena on tuoda esille ”uusia ääniä” tieteessä.

Williams-yliopisto järjestää marraskuun alussa viikonloppuseminaarin, johon pyydetään alustuksia tutkijakoulutettavilta tai äskettäin tohtorintutkinnon suorittaneilta. Seminaarin esitelmöitsijöiden valintaan liittyy kuitenkin erityisehto: seminaarikutsun mukaan puhujien on edustettava jotakin vähemmistöä.

Valkoisiksi itsensä kokevat eivät siis kelpaa puhumaan, vaan hakijan on pystyttävä todistamaan olevansa esimerkiksi afroamerikkalainen, Alaskan alkuperäisasukas, arabialaisamerikkalainen, aasialaisamerikkalainen, latino, intiaani, hawaijilainen tai muu Tyynenmeren saarien asukas, tai ylipäätään mitä tahansa muuta kuin valkoinen amerikkalainen.

Seminaaripuhujiksi valitut tutkijat saavat 500 dollarin apurahan ja ilmaisen ylläpidon seminaariviikonlopun ajaksi. Järjestäjien mukaan tavoitteena on luoda ”älyllisesti rikastava” kokemus kaikille osallistujille.

Aiheesta uutisoi ensimmäisenä yliopistouutisiin erikoistunut The College Fix -nettilehti."

- Suomen Uutiset

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sylkäiskää rasististen ja miesvihamielisten feministien päälle aina ja kaikkialla.

      • Anonyymi

        Ei niiden aivoituksia ainakaan kannata suosia. Opettaja-, media-, päättjäjistä- ja kulttuuriväki on ainakin läpeensä mädätetty. Alkaa olla pieni huoli jo suomalaislasten mielenterveydestä.


    • Anonyymi

      Nykyinen feminismi on korostetusti vain valkoista heteromiestä vastaan.

      Eli femakot syyllistyvät sukupuoliseen, seksuaaliseen ja rasistiseen vihapuheeseen! Piste.

      • Anonyymi

        Unohtamatta valkoisten syrjintää ja ikärasismia(setämiehet).


      • Tässä olet osin oikeassa.
        Esimerkiksi Suomela naureskeli ilolla Halla-ahoon kohdistuneen lehtikirjoituksen pohjalta.

        Kun toimittaja käänsi huomionsa Iirikseen, ei enää kelvannut satiirinen poliittinen kirjoittelu.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Tässä olet osin oikeassa.
        Esimerkiksi Suomela naureskeli ilolla Halla-ahoon kohdistuneen lehtikirjoituksen pohjalta.

        Kun toimittaja käänsi huomionsa Iirikseen, ei enää kelvannut satiirinen poliittinen kirjoittelu.

        Noinhan se on. Feminismi, vihreät ja vasemmistolaisuus kulkevat käsi kädessä. Ihminen joka äänestää vihreitä tai muita vasemmistolaisia puolueita äänestää siinä samalla feministejä valta-asemiin. Tämä siitä huolimatta vaikka nykyään on olemassa ns. feministinen puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se on. Feminismi, vihreät ja vasemmistolaisuus kulkevat käsi kädessä. Ihminen joka äänestää vihreitä tai muita vasemmistolaisia puolueita äänestää siinä samalla feministejä valta-asemiin. Tämä siitä huolimatta vaikka nykyään on olemassa ns. feministinen puolue.

        Se feministinen puolue on aatteellisin ja sen huomaakin hyvin siitä kuinka paljon siellä on noita mielenterveyskuntoutujia ja muita häröilijöitä.

        Myös vihreät, demarit ja vasemmisto ovat moneen kertaan toitottaneet olevansa erittäin (intersektionaalisen) feministisiä, mutta onneksi käytännössähän nuokin puolueet edustavat enimmäkseen oppurtunistipolitiikkaa, eli omaa persettään, sen minkä populismiltaan kerkeävät. Vaikka onhan vihreissä ja vassareissa toisaalta muutama todella härö tapaus nykyään.

        Myös Kokoomus ja RKP ovat kertoneet olevansa feministisellä asialla, kuinka ollakaan, täysiä opportunistipopulisteja kun ovat, urapoliitikkoja omat edut etusijalla.
        Mutta silti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se on. Feminismi, vihreät ja vasemmistolaisuus kulkevat käsi kädessä. Ihminen joka äänestää vihreitä tai muita vasemmistolaisia puolueita äänestää siinä samalla feministejä valta-asemiin. Tämä siitä huolimatta vaikka nykyään on olemassa ns. feministinen puolue.

        Femininistinen puolue sai melko mitättömän kannatuksen vaaleissa.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Femininistinen puolue sai melko mitättömän kannatuksen vaaleissa.

        No se ei ole mikään ihmekään. Sen sijaan kaikenmaailman Auviset, Karit, Suomelat, Ohisalot on saatu vaikuttamaan - eivät kovin paljoa jää jälkeen feministisen puolueen mielenterveyskuntoutujista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se ei ole mikään ihmekään. Sen sijaan kaikenmaailman Auviset, Karit, Suomelat, Ohisalot on saatu vaikuttamaan - eivät kovin paljoa jää jälkeen feministisen puolueen mielenterveyskuntoutujista.

        Älä unohda todellista beta-urosten kunkkua Ville Niinistöä(vihr), joka oikein hihkui ilosta TV-haaastattelussa , kun kuuli naisia valitun ennätysmäisesti eduskuntaan. ;-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se ei ole mikään ihmekään. Sen sijaan kaikenmaailman Auviset, Karit, Suomelat, Ohisalot on saatu vaikuttamaan - eivät kovin paljoa jää jälkeen feministisen puolueen mielenterveyskuntoutujista.

        Kyllähän noita hölmöläisiä mahtuu vihreisiin(kin).


    • Anonyymi

      Feminismissä en ole ymmärtänyt ,kuinka joku voi vaatia asemansa/sukupuolensa vuoksi eriois kohtelua /etua valinnoissa ja samalla vaatia käsittelemään itseään tasavertaisena.Eikö tuossa ole ristiriita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe