Naapurit laittoi postiluukun kautta kirjoitetun kirjeen

Anonyymi

Jossa oli otsikko hiljaisuuden säännöt

Ja mitä saa tehdä eli heidän mielestään normaalia toimintaa hiljaisuus aikaan on että: saa lapset leikkiä, koirat haukkua, puhua ja nauraa kovalla äänellä, kuunnella radiota kohtuullisen kovalla yms

8

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva että kerroit sen meillekin mutta miksi ja mitä seuraavaksi ????

• Anonyymi

Sinullahan on ymmärtäväisiä ja joustavia naapureita, pitäisi olla mukava elää siellä. Oliko tämä ennakkoilmoitus, että tiedät pelisäännöt, vaiko tukiviesti, että ovat puolellasi?

• Anonyymi

Ei kumpiakaan, ilmeisesti joku muu seinänaapuri valittanut mutta ovat luulleet että se olin minä vaikka en edes ollut. Täällä kun tuppaa olemaan kaikuva äänieristys että ei tiedä mistä äänet tulee.

Ärsyttää, naamatusten olisivat voineet tulla sanomaan jos epäilevät

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kumpiakaan, ilmeisesti joku muu seinänaapuri valittanut mutta ovat luulleet että se olin minä vaikka en edes ollut. Täällä kun tuppaa olemaan kaikuva äänieristys että ei tiedä mistä äänet tulee.

Ärsyttää, naamatusten olisivat voineet tulla sanomaan jos epäilevät

No, onhan se lappu voinut tulla jokaiseen huoneistoon kerroksessa tai vaikka koko rapussa. Jos joutuu käsin kirjoittamaan, niin silloin tietysti pyrkimys olisi täsmäiskuun...

Jos et ole "syyllinen", niin anna olla. Ja vaikka olisitkin. ; )

• Anonyymi

Mää verän vittu pataan jos tulee vinkuun tohon ovelle.

Artukaisten Vemps

• Anonyymi

No. Laitappa lappu takaisin heille ja siihen tieto, että voi tulla kasvotusten keskustelemaan. Nuo "hiljaisuuden säännöthän" on ihan kaistapäiset. Mitä tarvetta on lapsilla leikkiä tai koirilla haukkua keskellä yötä. En ymmärrä.

• Anonyymi

Aika taitava on naapuri ollut, kun on kirjeen kyennyt postiluukun kautta kirjoittamaan. Tulee mieleen vanha vitsi gynekologista maalarin apumiehenä

• Anonyymi

Minulla ja tyttärellä on skitsofreenikkonaapuri. Tulee selittää että kuuluu outoja ääniä,vaikka me ollaan hipihiljaa. Pelkään jopa tuota naapuria. Joka kerta avaa välioveaan kun tulen/tullaan kotia. Kyttää vieraammekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      35
      3802
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3414
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      104
      3338
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3138
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      70
      3070
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2805
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2580
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2483
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2422
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2166
    Aihe