Jossa oli otsikko hiljaisuuden säännöt
Ja mitä saa tehdä eli heidän mielestään normaalia toimintaa hiljaisuus aikaan on että: saa lapset leikkiä, koirat haukkua, puhua ja nauraa kovalla äänellä, kuunnella radiota kohtuullisen kovalla yms
Naapurit laittoi postiluukun kautta kirjoitetun kirjeen
8
295
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva että kerroit sen meillekin mutta miksi ja mitä seuraavaksi ????
- Anonyymi
Sinullahan on ymmärtäväisiä ja joustavia naapureita, pitäisi olla mukava elää siellä. Oliko tämä ennakkoilmoitus, että tiedät pelisäännöt, vaiko tukiviesti, että ovat puolellasi?
- Anonyymi
Ei kumpiakaan, ilmeisesti joku muu seinänaapuri valittanut mutta ovat luulleet että se olin minä vaikka en edes ollut. Täällä kun tuppaa olemaan kaikuva äänieristys että ei tiedä mistä äänet tulee.
Ärsyttää, naamatusten olisivat voineet tulla sanomaan jos epäilevät Anonyymi kirjoitti:
Ei kumpiakaan, ilmeisesti joku muu seinänaapuri valittanut mutta ovat luulleet että se olin minä vaikka en edes ollut. Täällä kun tuppaa olemaan kaikuva äänieristys että ei tiedä mistä äänet tulee.
Ärsyttää, naamatusten olisivat voineet tulla sanomaan jos epäilevätNo, onhan se lappu voinut tulla jokaiseen huoneistoon kerroksessa tai vaikka koko rapussa. Jos joutuu käsin kirjoittamaan, niin silloin tietysti pyrkimys olisi täsmäiskuun...
Jos et ole "syyllinen", niin anna olla. Ja vaikka olisitkin. ; )
- Anonyymi
Mää verän vittu pataan jos tulee vinkuun tohon ovelle.
Artukaisten Vemps - Anonyymi
No. Laitappa lappu takaisin heille ja siihen tieto, että voi tulla kasvotusten keskustelemaan. Nuo "hiljaisuuden säännöthän" on ihan kaistapäiset. Mitä tarvetta on lapsilla leikkiä tai koirilla haukkua keskellä yötä. En ymmärrä.
- Anonyymi
Aika taitava on naapuri ollut, kun on kirjeen kyennyt postiluukun kautta kirjoittamaan. Tulee mieleen vanha vitsi gynekologista maalarin apumiehenä
- Anonyymi
Minulla ja tyttärellä on skitsofreenikkonaapuri. Tulee selittää että kuuluu outoja ääniä,vaikka me ollaan hipihiljaa. Pelkään jopa tuota naapuria. Joka kerta avaa välioveaan kun tulen/tullaan kotia. Kyttää vieraammekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353802- 983414
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043338- 773138
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703070Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352580
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452422- 902166