Mistä löytää luotettava pariskunta?

Pitkään on kuumotellut toisen vaimon lainaaminen mieltä mutten koskaan ole asian eteen mitään tehnyt.
Nyt kun lueskellut näistä tarinoita niin entistä enempi kiihottaisi toisen oma...joten mistä tälläinen viityäkymppiä lähestyvä savuton ok-näköinen itsestäänhuolehtiva ukkomies löytäisi tälläisen ihanan pariskunnan?
Vinkit tervetulleita ja voihan tänne sivuston postiinkin kirjoittaa. ;)

30

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäs päin olet ?

      • Hki-tampere akselilta


      • Anonyymi
        suitsahemmo kirjoitti:

        Hki-tampere akselilta

        Tampere vois sopii meille


      • Anonyymi
        suitsahemmo kirjoitti:

        Hki-tampere akselilta

        HihHihHiiii!
        Sininen profiilisivu.
        Minä sen sain aikaan.
        Terveisin: Kutsuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HihHihHiiii!
        Sininen profiilisivu.
        Minä sen sain aikaan.
        Terveisin: Kutsuni

        Diipadaapa liibalaaba trallallaa uffafaa noäähh uuuhh äähh pläähh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HihHihHiiii!
        Sininen profiilisivu.
        Minä sen sain aikaan.
        Terveisin: Kutsuni

        Sinä sait aikaan pelkät bannit itsellesi.

        Seuraavan kerran kun aiot häiriköidä, niin tiedoksesi että kohta vastaat siitä lain edessä.


    • Anonyymi

      Voisin lainata vaimoani viikon lopuksi, kävisin noutaa sunnuntaina kotia olen aisuri itse.

      • Enpä pysty vaimoasi viikonlopuksi majoittamaan,mutta käy sinä kaljalla niin minä käyn teillä kylässä.


      • Anonyymi
        suitsahemmo kirjoitti:

        Enpä pysty vaimoasi viikonlopuksi majoittamaan,mutta käy sinä kaljalla niin minä käyn teillä kylässä.

        Onnistuu kyllä.. viimeksi kesällä leirintä alueella olimme vaunun kanssa kun kaveri jäi vaunuun vaimoni kanssa, lähdin itse kara okeen.


      • Anonyymi
        suitsahemmo kirjoitti:

        Enpä pysty vaimoasi viikonlopuksi majoittamaan,mutta käy sinä kaljalla niin minä käyn teillä kylässä.

        Tuletko yökylään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu kyllä.. viimeksi kesällä leirintä alueella olimme vaunun kanssa kun kaveri jäi vaunuun vaimoni kanssa, lähdin itse kara okeen.

        Missäpäin ruukaatte vaunuilla.Tuollainenhan kuulostaisi ihan mukavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin ruukaatte vaunuilla.Tuollainenhan kuulostaisi ihan mukavalta.

        Tarkoitus oli ottaa talvi paikka Messilästä kun siellä karaoke tanssit viikon loppuisin. Aluksi muutama huurteinen ja hitaita tanssien jonka jälkeen mies voi siirtyä vaimoni kanssa vaunulle, itse jään nauttii musiikista ja odottaa kun vaimo palaa tyydytettynä takaisin ravintolaan.


      • Anonyymi

        Oletko Lahdesta?


      • Anonyymi
        suitsahemmo kirjoitti:

        Enpä pysty vaimoasi viikonlopuksi majoittamaan,mutta käy sinä kaljalla niin minä käyn teillä kylässä.

        HihHihHiiii!
        Sininen profiilisivu ja lättäpää.
        Minä sen sain aikaan.
        Terveisin: Kutsuni


      • Anonyymi kirjoitti:

        HihHihHiiii!
        Sininen profiilisivu ja lättäpää.
        Minä sen sain aikaan.
        Terveisin: Kutsuni

        Kyllä oot kipee tapaus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Lahdesta?

        olen Lahdesta. Olis kiva tulla iltaa viettämään...


      • Anonyymi

        HihHih!
        Mites poltin sinun takamuksesi?
        Älä sano, anna kun arvaan. Ilmiannoin sinun sääntöjen vastaisen kirjoittelusi.
        Ei tuo ollut kylläkään arvaus. Niinhän minä teen.
        Nauran päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HihHih!
        Mites poltin sinun takamuksesi?
        Älä sano, anna kun arvaan. Ilmiannoin sinun sääntöjen vastaisen kirjoittelusi.
        Ei tuo ollut kylläkään arvaus. Niinhän minä teen.
        Nauran päälle.

        Ihan hyvä arvaus, mutta ei osunut tällä kertaa oikeaan.

        Tiedäthän että listasi ylläpitäminen ja julkaisu ilman erityistä lupaa on vastoin lakia, kuin myös nuo solvaukset yhteystietojen perässä?

        Itseasiassa kysyin ylläpidolta kuinka toimia tässä sinun tapauksessasi ja he kehottivat tekemään sinusta rikosilmoituksen, jonka jälkeen he pystyvät antamaan poliisille sinun tunnistetiedot.

        Kutsuni, muistele niitä, ainakin kahta kertaa jolloin olet jättänyt osoitteen keräämättä. Kumpi niistä oli minun? Seuraava osoite tai vastaava yhteystieto jonka keräät voikin sitten olla minun. Sen jälkeen haluan ehdottomasti kuulla naurusi ihan kasvokkain.

        Yhteystietojen omaehtoinen julkaiseminen täällä voi olla sääntöjen vastaista, mutta se ei ole lainvastaista. Sen sijaan tuollaisen listan julkaisu ja ihmisten solvaaminen on. Ymmärräthän ettet siis voi paeta sääntöjen taakse. Mikään sääntö Suomessa ei aja lain edelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä arvaus, mutta ei osunut tällä kertaa oikeaan.

        Tiedäthän että listasi ylläpitäminen ja julkaisu ilman erityistä lupaa on vastoin lakia, kuin myös nuo solvaukset yhteystietojen perässä?

        Itseasiassa kysyin ylläpidolta kuinka toimia tässä sinun tapauksessasi ja he kehottivat tekemään sinusta rikosilmoituksen, jonka jälkeen he pystyvät antamaan poliisille sinun tunnistetiedot.

        Kutsuni, muistele niitä, ainakin kahta kertaa jolloin olet jättänyt osoitteen keräämättä. Kumpi niistä oli minun? Seuraava osoite tai vastaava yhteystieto jonka keräät voikin sitten olla minun. Sen jälkeen haluan ehdottomasti kuulla naurusi ihan kasvokkain.

        Yhteystietojen omaehtoinen julkaiseminen täällä voi olla sääntöjen vastaista, mutta se ei ole lainvastaista. Sen sijaan tuollaisen listan julkaisu ja ihmisten solvaaminen on. Ymmärräthän ettet siis voi paeta sääntöjen taakse. Mikään sääntö Suomessa ei aja lain edelle.

        HihHih!
        Itse, sanoit, että minulle ei kannata alkaa kommentoimaan mitään. Et edes itse usko tuohon.

        Niin, se rikosilmoitus on aikoinaan tehty ja havaittu, että olen korkeintaan tarkoitushakuisella lain tulkinnalla tehnyt väärää. Siihen koko asia jäi. Ei rikosta eli juttu jäi sillensä ja esitutkinta päätetty.

        Tämän yhteisön sisällä säännöistä ja niiden vastaisuudesta päättää ylläpito. Paitsi että tuossa oli yksi hauska vivahde: jos on lainvastaisuutta, miksi ylläpito ei tee mitään.

        Mutta kun noin saivartelet, sano, kuka on se luonnollinen henkilö, jota vastaan olen hyökännyt.

        Joten: HihHihHiiiiii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HihHih!
        Itse, sanoit, että minulle ei kannata alkaa kommentoimaan mitään. Et edes itse usko tuohon.

        Niin, se rikosilmoitus on aikoinaan tehty ja havaittu, että olen korkeintaan tarkoitushakuisella lain tulkinnalla tehnyt väärää. Siihen koko asia jäi. Ei rikosta eli juttu jäi sillensä ja esitutkinta päätetty.

        Tämän yhteisön sisällä säännöistä ja niiden vastaisuudesta päättää ylläpito. Paitsi että tuossa oli yksi hauska vivahde: jos on lainvastaisuutta, miksi ylläpito ei tee mitään.

        Mutta kun noin saivartelet, sano, kuka on se luonnollinen henkilö, jota vastaan olen hyökännyt.

        Joten: HihHihHiiiiii!

        Suitsahemmo ja Lahti66, tehkää kyseisestä häiriköstä rikosilmoitus. Hänen ylläpitämänsä listan kohdalla kyseessä on asianomistajarikos, eli vain te pystytte tekemään hänestä rikosilmoituksen ja se kannattaa tehdä vaikka hän valehtelee ettei poliisi muka tehnyt asialle mitään.

        Laittakaa myös ylläpidolle palautteen kautta valitus tästä Kutsuni häiriköstä ja siitä että hän on häirintätarkoituksessa ilmoittanut tilinne poistettavaksi. Ylläpidolla on jo tietoa tästä häiriköstä.

        Aller pystyy tekemään Kutsunista rikosilmoituksen esimerkiksi sillä perusteella että hänen kirjoittamiset tänne on kerran estetty ja hän on kiertänyt eston. Sekään ei pelasta että käytössä olisi esimerkiksi jatkuvasti vaihtuva IP osoite. Jos käyttäjä on estetty, käyttäjä on estetty tietyksi ajaksi ja sitä päätöstä täytyy kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suitsahemmo ja Lahti66, tehkää kyseisestä häiriköstä rikosilmoitus. Hänen ylläpitämänsä listan kohdalla kyseessä on asianomistajarikos, eli vain te pystytte tekemään hänestä rikosilmoituksen ja se kannattaa tehdä vaikka hän valehtelee ettei poliisi muka tehnyt asialle mitään.

        Laittakaa myös ylläpidolle palautteen kautta valitus tästä Kutsuni häiriköstä ja siitä että hän on häirintätarkoituksessa ilmoittanut tilinne poistettavaksi. Ylläpidolla on jo tietoa tästä häiriköstä.

        Aller pystyy tekemään Kutsunista rikosilmoituksen esimerkiksi sillä perusteella että hänen kirjoittamiset tänne on kerran estetty ja hän on kiertänyt eston. Sekään ei pelasta että käytössä olisi esimerkiksi jatkuvasti vaihtuva IP osoite. Jos käyttäjä on estetty, käyttäjä on estetty tietyksi ajaksi ja sitä päätöstä täytyy kunnioittaa.

        Kertoisitko, mieten tuollainen esto kierretään?
        Olisi kiva tietää. Itse kun en osaa keiputtaa bittiä rusetille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu kyllä.. viimeksi kesällä leirintä alueella olimme vaunun kanssa kun kaveri jäi vaunuun vaimoni kanssa, lähdin itse kara okeen.

        olitko missä muistan yhden illan jossa sain vieraan miehen vaimoa miehen odottaessa ulkona.


    • Anonyymi

      Tuu swingersiin . olemme siellä!

      • Anonyymi

        Täällä järkeviäkin.
        Syksyä, terveisin Kutsuni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä järkeviäkin.
        Syksyä, terveisin Kutsuni

        Häiriköitä näyttää riittävän.
        Harmi olisi kiva saada asiallisiakin vastauksia.


      • Anonyymi
        suitsahemmo kirjoitti:

        Häiriköitä näyttää riittävän.
        Harmi olisi kiva saada asiallisiakin vastauksia.

        Mene treffeihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene treffeihin.

        Siellä näyttää olevan kysyntää vain naisille.. :(


      • Anonyymi
        suitsahemmo kirjoitti:

        Siellä näyttää olevan kysyntää vain naisille.. :(

        HihHihHiiii!
        Sininen profiilisivu lättäpäällä.
        Ole sinä naisena.
        Minä sen sain aikaan.
        Terveisin: Kutsuni


    • Anonyymi

      muistetaan että otetaan tyhmiltä ne rahat pois... että siinä mielessä käyt tutkimassa toisten linkkejä...

      • Anonyymi

        Kutsuni on japanilainen maahanmuuttaja.


    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      59
      4444
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      48
      2982
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      137
      2263
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1926
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      71
      1479
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1187
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1090
    8. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1068
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1052
    Aihe