Matkavakuutus sepelvaltimotauti?

Anonyymi

Kertokaa te hyvät tietävät sepelvaltimotautia sairastavat ,pallolaajennetut tai ohitusleikkauksessa olleet, oletteko matkustaneet ulkomaille lomille ja mikä on teidän vakuutusyhtiön vastaus ollut. Korvaako, jos joutuu ulkomailla pallolaajennukseen tai ohitusleikkaukseen ,jos saa sydäninfarktin .Korvaako matkavakuutus kotiinkuljetuksen kuolemantapauksessa.
Onko tietoa tilanteista ( lähtiessä lomalle vointi on tietysti hyvä, muutenhan ei kukaan lähdekään lomille.

2

<50

Vastaukset

• Ohitusleikkaus oli 14 vuotta sitten. Olen matkustellut kotimaassa ja ulkomailla reippaasti sekä ennen ohitusleikkausta että sen jälkeen.

Sydäninfarkti ja ohitusleikkaus saman tien tuli juuri ennen aiottua ulkomaanmatkalle lähtöä. Matkalle en voinut lähteä, kun olin sairaalan teho-osastolla. Sepelvaltimotautia ei tiedetty olleen sydäntapahtuman sattuessa. Matkavakuutuksesta korvattiin matkani hinta.

Tiedossa olevan sairauden estäessä matkan korvauksia ei ymmärtääkseni makseta.

Välttämättömän hoidon saa ulkomaillakin. Pidä matkoilla mukana Kelan myöntämä eu-sairausvakuutuskortti. Ei maksa mitään.

• Minulle on tehty 7 pallolaajennusta sepelvaltimoihin ja minkäänlaista matkavakuutusta en / et saa. Silti olen reissanut afrikkaan, aasiaan ja amerikanmantereelle ilman vakuutuksia ja ilmeisesti hyvällä tuurilla kun ei mitään ole sattunut.

SEISKA.FI

• Gordon Ramsayn turvamiehet raivostuivat! Oululaisnainen otti salakuvan naisten ympäröimästä miljonäärikokista – ”Sitä virhettä ei olisi kannattanut tehdä”
    • Ero synkisti mielen! Toni Niemisen ihmissuhdekiemuroissa on riittänyt käänteitä viime kuukausien aikana!
    • Mikä on miehen salaisuus? Laulajakomistus Sting rautaisessa kunnossa – katso kuumat kuvat rantaleijonasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maskisuositus tulee tällä viikolla

Alatko käyttämään maskia kun liikut julkisilla paikoilla? Kyseessä on siis suositus, ei pakko.
      Maailman menoa
      164
      2324
    2. Sofia on 2 viikkoa Hangossa Stefun kanssa

Kertoi ig. Mihis Isbe? Martina ei tytöstä huolehdi. Isbe ollut vain Hangossa Stefun suvulla. Vai hoitaako myös Sofia Isbeä Hangossa? Maralla ei ole
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      2305
    3. Torppa sairaalaan

Kas kas..oliko ullatus, että taas tapahtuu..
      50
      1061